Ghost Recon: Advanced Warfighter

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
Aargh. Har vært i Oslo hele helgen, og skal bort imorgen, så ... noen som vil spille noen runder sent ikveld? Tenker .. Rundt midnatt, egentlig.


Nicholas her, forresten.
 
#22
SITAT(Thinaran @ 30.07.06, 13.28) 17305
Aargh. Har vært i Oslo hele helgen, og skal bort imorgen, så ... noen som vil spille noen runder sent ikveld? Tenker .. Rundt midnatt, egentlig.
Nicholas her, forresten.
[/b]
Jeg, takk for at du sa ifra at du skulle hit >.>

Evehr, vet, men vet ikke hva jeg skal endre på.
 
#24
Nei, jeg gjordet det selv :p Skrev at jeg var under 16, lol. Låste opp alt idag, Hvor laster jeg ned den greia?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#25
Xbox Marketplace? Bare gå på Games og list all games eller hvafandeterfornoe, og gå inn på GRAW. Der ligger Chapter 2 og venter på deg.
 
#26
Den er grei :)

Btw, hvordan får man micen til å funke? Hører ingen og tror ingen hører meg når jeg spiller GRAW live.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#27
Da er det fort noe galt med micen. Så sant du ikke har satt volumet helt ned og dratt knappen nederst på ledninga på mute. Du kan alltids sjekke om det er noe som er stillt feil på personal settings -> Voice.
 
#28
Sjekka settingsa de funker, jeg kan jo prate før vi starter å spille,bare ikke når vi spiller >.>
Btw, er chapter 2 en trailer?
 

Endre

Ødela forumet
#29
Det finnes nok en trailer for Chapter 2 òg, men vi tenkte på de nedlastbare brettene.

Hvem er med om 15 - 30 min.?
 
#31
SITAT(Endre @ 30.07.06, 19.25) 17381
Det finnes nok en trailer for Chapter 2 òg, men vi tenkte på de nedlastbare brettene.

Hvem er med om 15 - 30 min.?
[/b]
Det var det eneste jeg fant, tror jeg? Meh, det finner jeg ut :p legg meg til som friend a.

ZoDz

HVA FAN! Koster masse spenn jo >.< Lasta ne den trailer jeg :p
 
#32
jeg er med på en game nå (bare gammelt spill da) så en eller annen start og inviter meg^^

Jeg kan ikke joine Iliuz sin game fordi han bruker "a downloadable package"
 
#33
SITAT(Evehr @ 30.07.06, 19.54) 17387
jeg er med på en game nå (bare gammelt spill da) så en eller annen start og inviter meg^^

Jeg kan ikke joine Iliuz sin game fordi han bruker "a downloadable package"
[/b]
Samma her. Hva med en kamp rundt 23:00?Kan hende jeg er litt treig og ikke er der akkurat på slaget, men du mnå invite meg :p Siden jeg ikke vet hvordan.

Gamertag er ZoDz
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Jeg er - som sagt - med på GRAW ved midnatt. Last ned pakken de som ikke har gjort det.
 
#36
SITAT(Evehr @ 30.07.06, 20.42) 17400
har ikke penger til det nå, så det får jeg nok ikke gjort.
[/b]
Amen. Du blir med på en mach om ikke så lenge eller?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#37
- Faen.
- Chaz er død.
- Hva gjør vi da, a'?
- BA-BOOM!

:D

Fin kveld, fin kveld. Tar gjerne litt kredit for the grand finale på Coffee Plantation :)

Imorgen klokka ni it is, da! Shipping Dock, så mange som mulig må møte opp!
 
#38
Siste runden ble Rambo-runde til de grader, iallfall ved tidspunktet jeg døde. Men det var veldig moro i kveld, og ja, Aquila skal ha ros for sine heltebragder. Ikke bare klarte han kaffeplantasjen, men han klarte neeesten havna også.

Merker også at vi begynner å bli litt rutinerte, for superbilen er ikke fullt så super lenger. :$
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Kan ihvertfall si jeg *ikke* er med. I beg of you, vurder tirsdag kl. 22.00 istedet!