Ghost Recon: Advanced Warfighter

D

Doctor Downs

Gjest
Men for å komme tilbake til det jeg lagde tråden for, dere... Når skal vi få spillt litt GRAW igjen?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Funker ikke med to-tre stykker. Hvis vi setter av en av de kommende dagene kunne vi ihvertfall samle fem-seks og hatt en sjans på River Depot.
 
Jeg joiner anytime.
 

K999

Keystone State Of Mind
Vel jeg sa mandags kveld for noen dagen siden, så er noen me rundt klokka 10 eller?

Håper noen har tenkt på dette og er klar.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg er klar, men jeg synes det har vært slapp respons fra alle andre her. Kan stikke innom og se hvor mange som er logga på.
 

K999

Keystone State Of Mind
Hehe. :p

Akkurat når jeg satt meg ned og skulle spille, så var Con Air på tv så jeg så heller den.

Så det gjør ingenting.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Det var da faen så lite aktivitet det var her for tida? Vet Nicholas har sønderknust boksen sin, og Endre har kanskje ikke skaffa ny mic enda, men LordFighter? Chaz? Alle horer? Jeg vil spille!
 

K999

Keystone State Of Mind
Du sier nesten aldri ifra.
Som regel når jeg spiller så er jeg ikke tilkoblet, for da må jeg orden me kabler.

Jeg kobler me bare til Xbox live da jeg skal spille me dere, eller laste ned en demo.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Veit at du er klar, er ikke deg jeg sikter til. Er alle de andre som ikke har kikka innom denne tråden på altfor lenge.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Titter bare innom for å si at jeg savner dere og vil spille med dere igjen snart :grine:
 

K999

Keystone State Of Mind
Veit at du er klar, er ikke deg jeg sikter til. Er alle de andre som ikke har kikka innom denne tråden på altfor lenge.
[/b]

Ok hehe. :D
Jeg tror ikke de andre er så kule som oss, det er nok derfor.
Er klar nesten når som helst! btw.
 
D

Deleted member 91

Gjest
GRAW er ute, mann. Om du har lyst på mer av den slags, skaff deg Rainbow Six: Vegas. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
:kos: Blir sikkert med igjen når oppfølgeren kommer en gang iløpet av året. Inntil da anbefaler jeg fortsatt RS:V, det er innemiljøer og litt mer fokusert.