Ghost Recon: Advanced Warfighter

Hadde du visst hvor rævva, og klar for søppeldunken, det TV-et jeg bruker nå er, hadde du ikke sagt det.
 
SITAT(Uteena @ 20.03.07, 18.41) 57475
Er gjerne med i dag. Må ut en tur og trene kl. 20.15 - 21.45, men ellers er jeg ledig. Klankamp kunne jo vært noe.
[/b]
Da får ikke Nicholas vært med, i og med at han er med i en annen klan.

Jeg er med halv ti, forresten.
 
Ble ikke noe av treningen i dag, så jeg kan forsåvidt komme tidligere eller ihvertfall være klar kl. halv ti.
Er det noe slags rankingsystem i klanene? Ellers kan han vel evt. være i SG-klanen bare for i kveld?
 
Kunne vi prøvd å få til noe team elimination multiplayer, altså mot andre folk? Klan, hoste selv eller noe slik.

Campaign: Prøve nye maps? Noen av de vi ikke prøvde i går i det minste.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg kan dog ikke spille mens jeg sitter i telefonen, og da jeg kom til hektene hadde hele møkkagjengen gått over til Halo 2. Jeg hater dere.
 
Hvis dere forteller meg hvor jeg kan kjøpe GRAW 2 til 499 kr idag, så bestiller jeg eller kjøper jeg nu! Så er jeg med neste helg.
 
SITAT(Aquila @ 24.03.07, 15.57) 58031
Ta en kveld i helga? Få unnagjort litt co-op?
[/b]
Je, er med på den. Skal ikke noe i kveld, så jeg kan godt bli med fra 8 og utover. Skal på kino og se 300 i morgen kveld, så da passer det ikke fra halv 9 og utover, men før den tid går det greit.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Ok, jeg forsvant i kveld, gitt :$

Men imorgen er jeg med så fort sola slutter å lyse på TV-skjermen min (jeg veit jeg kan stenge den ute med tepper og shit, men da føler jeg meg så udugelig).
 
Ble borte i kveld selv, for det er så mange som plutselig trenger sjåfør i helga merkelig nok. :p

Men jeg er med deler av dagen i morgen som sagt, så det er bare å si ifra om det blir noe.