Gitar Helt 3

K999

Keystone State Of Mind
#1
Da har GH 3 kommet ut i USA, og mange har bestilt det, inkludert meg. Så mot helgen så forventer jeg at jeg, og mange andre har det, og om ikke mange ukene så slippes det her i norge også.
GH 3 har da en flott online modus, co-op, battle-mode og bare vanlig spilling for å se hvem som får mest poeng.

Skrive opp hvem du er, og hvilken konsoll du kjøper det til, så kan vi spille?


K999 - TheK999 - Xbox 360
Karl - Hermith - Xbox 360
 
#2
Kode:
Karl - Hermith - Xbox 360
Nå er ikke jeg så veldig pro, men vi spiller for å ha det moro, ikke sant gutta?! :v:
 

K999

Keystone State Of Mind
#3
Selv om noen av oss er bedre enn andre (sier ikke at jeg er best på spillega, vet at jeg ikke er det. :p) så er det alltid kjekt å tape også, å bare spille er kult. :D Men i følge gamespot anmeldelsen (og demoen) så suger Battle-mode, så da blir det mest "free-roam" spilling på meg. ^^
 

K999

Keystone State Of Mind
#5
Hvis du hadde følgt med i timene, så hadde du fått med deg at lærer Yeti sa det.

GH 3 er sonefritt for 360-en IKKE FOR WII. Det er også sonefritt for PS3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
PS3-spill er vel alle sonefrie - såvidt jeg vet - og 360-versjonen fikk sonefri-stempel av VGPlus.

Sånn ellers venter jeg heller på Gitar Halvt 3.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
Jeg vil bestille, nå!
Prøver å finne det med gitar på VG+, men ser det ikke! Er det mulig de er out of stock, eller er det jeg som skuffer?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Ja! :(
 
#12
Åja, jeg suger. Ja, den er ikke der. De har leveringsproblemer på den, så om de hadde den der ville du ikke fått den før om en god stund. :<
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Shit, jeg så den før release, og den var så billig og fin... Hvor har andre bestilt ifra?
 

K999

Keystone State Of Mind
#14
Vel jeg tror VGplus.ca er de eneste som kan klare å få gitaren igjennom tollen, uten toll. (Jeg tok ikke sjansen) Men du kan jo prøve DVDboxoffice.
 
#15
Vel, du har den jo på Play-asia. Der er det bare å sende en epost å spør om de kan sette ned prisen på pakken. Nå vet jeg ikke om det fungerer på ting som er så dyre, men jeg har gjort det selv på et spill som kostet 65 dollarz.

Så lenger du erkjenner at du er klar over risikoen det innebærer (de vil ikke betale tilbake mer enn det som står på pakka om den skulle bli ødelagt eller borte), så skal det ikke være så veldig stort problem. Men jeg vil ikke love noe, siden jeg ikke har gjort det så alt for mange ganger.

Edito:

Den var japansk tror jeg, men den er sonefri den også.
 
#16
Sjekket opp på sonefrie spill på VG+ for 1-2 dager siden om GH3 var der (noe det ikke var, det var bare derfor jeg lurte), men ser den er der nå ja. :) Menmen, frakten blir dyrere enn spillet skal man ha med gitar. (blir 1000,- inkl. frakt) mener jeg det var.. Ser de har den pakken på elkjip for 700,- men da må man vel belage seg på å vente en mnd... Har vel nok å gjøre frem til jul allikevel med tanke på nok av spill, skole og eksamener, får vel bli en etter-julsgave til meg selv da istedet.. :)
 
#17
Da kom spillet i postkassa.. bare ikke her jeg bor i ukedagene. Heldigvis skulle en kompis jeg bor sammen med ta det med i kveld. Gleder meg. Hva med deg K999, ble du 'an guitar hero' i kveld?
 
#19
Da var Gitar Helt i hus og vi er tre stykker som spiller oss gjennom coop. Mye godsaker, gleder meg til jeg får unlocked Trough Fire and Flames så jeg får pracce på introen til fingrene mine blør. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#20
Okey har spillet i rundt 3 og en halv time nå, og er nesten ferdig. Er på siste brett (eller jeg tror hvertfall det er siste brett) på hard, og plutselig ble det sinnsykt vanskelig. Slayer var helt forjævlig, og Metallica ble ganske hardcore på slutten der. Resten på brett 8 gadd jeg ikke å prøve engang, foreløpig. Skal først og fremst klare One nå, siden jeg fikk 91% på den. (Fun fact: Jeg fikk achievement for å feile på 91%, noe sånn som dette: So close achievement.) Så Hard på dette ligger nesten på linje med Expert på 2'ern, om ikke vanskeligere på slutten. Resten av sangene tok jeg let, måtte ta 2 forsøk på Muse, men ellers så var resten helt greie, er bare brett 8 som ble så vanskelig. Øving, øving og øving. Kult spill hvertfall. :p

Skal vi ta en kamp mot hverandre i morgen Karl?