Gitar Helt 3

K999

Keystone State Of Mind
#22
Okey, vel jeg klarer ikke å finne noen matcher på nett uansett, vet ikke om det er mitt nett, eller om det bare ikke er folk som spiller. Er forresten på siste bane nå: Battle against the Devil

Edit: Og der var jeg ferdig med Hard mode. :D SPOILER:Noe kult som du kan glede deg til: I mens credits ruller over skjermen din, så kommer det opp " Congratulations you have unlocked Through Fire and flames" (eller noe sånt) og så lar de deg spille den mens credits ruller nedover, og det fine: Du kan ikke dø. :p Stress sang. :SPOILER
 
#23
Gah, dette irriterere meg noe grenseløst. Guitar Hero 2 hadde en ganske grei vanskelighetskurve med jevn oppgang. Men i Guitar Hero 3 går det sakte oppover, for å så skyte av sånn inni helvete på siste sangen. Lou kan bare dø.
 

K999

Keystone State Of Mind
#24
Vel for meg så var hele brett 8 sykt mye vanskeligere enn alt det andre. Lou va litt forjævlig da, men klarte han lettere enn One, f.eks.
 
#25
Gjorde du? Jeg failet en gang på One, men 5 minutter i practice så tok jeg den uten å dette ned på rød engang. Men Lou har jeg prøvd rundt 10 ganger nå, og det ser ut til å ta en del forsøk til. :s

Edit: Det var løgn, jeg har sikkert prøvd Lou 20 ganger. :(
 

K999

Keystone State Of Mind
#26
Vel jeg bruker ikke Practice (og et par ganger på Psychobilly Freakout på expert) og sleit jævlig på slutten på One, fy faen så den skulle klikke. Lou tok jeg nok på 3-4 forsøk, ikke så vanskelig.

Ble nettopp ferdig med Medium 5 stjerner (for gamerscore seff) og tipper jeg starter på Easy i morgen. :$ Hvis ikke jeg prøver meg på Expert, og ser om jeg kommer meg forbi brett 6-7.
 
#27
Hvordan er online spillingen da ? Man må vel nesten være avhengig av å spille mot lokale folk med tanke på ping og lagg problemer.. ?

Eller har de klart å omgå dette problemet på en eller annen mystisk måte ?
 

K999

Keystone State Of Mind
#28
Jeg har ikke funnet noen kamper enda. :/ Enten så er nettet fordelt i regioner slik at den europeiske serveren ikke er oppe enda (men hvordan funker dette siden jeg har NTSC-USA spill?) eller så er ruteren min fucket. Jeg og Karl har heller enda ikke spilt mot hverandre. Men oppdaterer om online delen, når jeg har noe å si. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#29
Dobbelpost awiiii!

Uppdates allerede:

Samme som på PS3 versjonen (som Thinaran nettopp så fint skrev i PSN store tråden) så har det kommet to DLC pakker til XBL. 500 points for hver, 3 sanger i hver pakke.

Foo Fighters pack: The Pretender, All My Life, This Is A Call.
Velvet Revolver pack: She Builds Quick Machines, Slither, Messages.

Blir nok ikke kjøp fra meg, kjedelige band.
 
#30
Morra di er kjedelig.

Foo Fighters pakka skal kjøpes. Men vi får vel ikke noe av de før GH3 kommer til norge?
 

K999

Keystone State Of Mind
#31
Siden du ikke svarer på MSN, så skriver jeg det her allikavel.

Gå innpå spillet -> XBL -> DLC -> så ser du fint at du kan kjøpe det. Burde jo gå fint.
 

K999

Keystone State Of Mind
#34
Okey. Spillet slippes idag her i Norge, og noen som har kjøpt det? Jeg skaffer meg nok den trådløse gitaren så fort som mulig. Ellers så vil jeg informere om at folka bak Halo soundtracket (Salvadori og <strike>en annen fyr</strike> O'donnel) har mixet til Halo theme song med gitarer og stasj, og den ble lagt ut for gratis nedlastning i går, i anledning til Thanksgiving, er fremdeles gratis.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#36
Jeg burde legges inn!

Klarte å glemme at Guitar Hero 3 hadde release i dag, så tenkte ikke no over det før jeg leste dette emnet...

... nå, en halvtime senere og veldig sliten, er jge klar til å rocke løs! Gleder meg masse, men får desverre ikke spilt med dere, siden jeg er lame og spiller på PS2 :elsk:
 

K999

Keystone State Of Mind
#39
Sa jeg ikke det? Uansett så anskaffet jeg meg selv en trådløs gitar og et til eksemplar av spillet (som forhåpentligvis går til Jani. :p) og har rocka out siden klokka 6 idag, med en annen kompis som kjøpte det idag.
Må si at den trådløse gitaren gjorde spillinga en del kjekkere, og nå kan jeg endelig snurre i ringer, og slenge meg på gulvet. :D
 
#40
SITAT(justincase @ 23.11.07, 16.13) 90591
Jeg burde legges inn!

Klarte å glemme at Guitar Hero 3 hadde release i dag, så tenkte ikke no over det før jeg leste dette emnet...

... nå, en halvtime senere og veldig sliten, er jge klar til å rocke løs! Gleder meg masse, men får desverre ikke spilt med dere, siden jeg er lame og spiller på PS2 :elsk:
[/b]
Du er ikke alene! Fant det til 279 uten noen form for rabattkort på platekompaniet i dag, så måtte slå til. Driver med Co-op, og det er topp! Veldig gøy. Fullførte nettopp Welcome to the Jungle.