Gitar Helt 3

K999

Keystone State Of Mind
#41
Maximum - Gamertag? - 360?
Justincase - Gamertag? - PS2
Klaymen - Gamertag? - PS2

Skriv ned, så editer jeg førsteposten.
 
#42
Jeg har nok vært true og kjøpt spillet til PS3:D drittboksen står å samler støv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Er jeg lame, fordi jeg ikke har fått med meg at man kan spille online Guitar Hero på PS2? :(

Uansett, vi spiller co-op as we speak, og har holdt det gående siden igår! Co-op karrieren fikk seg en brå stans på Metallica`s One, mye fordi vi spiler på Hard begge to, som forsåvidt passer meg bra, men ikke de jeg spiller med.
Vel, spilt litt solo career, digget battle greia mot Tom Morello, og håper å komme meg igjennom i løpet av helga!
 
#45
Er ingen online-sak på coveret på min ps2-versjon i allefall... Men de snakker om online på baksiden av coveret... Tviler litt på at det er online.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#46
Hey folks, håper det går greit at jeg spammer litt siden dette var den eneste GH3-tråden jeg fant på forumet.
Jeg har allerede spurt om dette på Nintendoforumet, men må nesten spør her også, siden jeg stoler mye mer på dere :elsk:

Jeg spurte:
Er dette spillet verdt å prøve ut for meg, med tanke på følgende:

- Jeg er ikke musikkinteressert
- Jeg har ikke noen form for Mp3 eller Ipod, ei heller en musikksamling
- Jeg syntes det ser ganske kult ut å rocke på den plastgitaren
- Jeg tok gitartimer i ett par år, men sluttet for en god stund siden da jeg aldri gadd å øve. Gitaren er ikke brukt siden.

Merk også: Jeg har gavekort på Spaceworld -nok til å dekke ett Guitar Hero-spill (også fra en klasse her på skolen :elsk: )
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om at du i første rekke oppsøker Spillegal og Nintendoforumet for å finne synske, men jeg kan avsløre at jeg tror du er på villspor.

Sånn alvorlig talt: Besøk Elkjøp, de pleier å ha en demoversjon framme (iallfall de Elkjøp-ene jeg har besøkt). Test selv. :)
 
#48
Jeg er ikke spesielt musikkinteressert selv (ikke i nærheten på nivå med størsteparten her i allefall), pleier ikke ha på musikk når jeg surfer f.eks. Men Guitar Hero digget jeg. Min erfaring er at alle elsker dette spille, uavhengig av musikksmak. Eneste unntak er når de spiller med noen som er veldig gode, og da blir det ikke likevel.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#49
Min erfaring er at du kommer til å hate det, aldri kjøp spillet og ihvertfall aldri test det, noensinne. Post heller aldri i denne tråden igjen.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#50
SITAT(Klaymen @ 29.11.07, 15.24) 91386
Jeg er ikke spesielt musikkinteressert selv (ikke i nærheten på nivå med størsteparten her i allefall), pleier ikke ha på musikk når jeg surfer f.eks. Men Guitar Hero digget jeg. Min erfaring er at alle elsker dette spille, uavhengig av musikksmak. Eneste unntak er når de spiller med noen som er veldig gode, og da blir det ikke likevel.
[/b]
Takker, håpet på ett slik svar for å være ærlig :p

Yetipants og Nicholas: Har ikke anledning til å finne en stand for tiden, og kjenner ingen med spillet. Men skal nok prøve å få testet det på en måte, dere har nok rett i at det er det lureste.
 

oma

Village Drunk
#51
om du likte spill som guitaroman og parappa the rapper, eller generelt sett trykkriktigknapptilriktigtid spill, så er dette noelunde det samme, bare med musikk som trigger :)
 
#52
Jeg ser jeg bare må gi opp taktikken min om å kun strum-e nedovere nå, i allefall. Kommet til Knights of Cydonia (hard)... men faen så kul sang det er!
 

K999

Keystone State Of Mind
#53
Vel jeg strummer bare nedover, men når gitaren blir for raskt så strummer jeg jo selvfølgelig opp og ned, eneste måte å strumme så raskt, og få det 100% på.
Ellers så fant jeg ut at Dragonforce er rimelig lett på hard, hvor jeg klarte den med 92% nettopp, men på Expert er den enda for vanskelig. :( :$
 
#54
Jeg prøver å venne meg til å strumme oppover og, men jeg har ingen rytmesans den veien. Er litt vel slitsomt i noen partier og kun ta nedover. Men!

... får jeg bonus-stash fra lettere vanskelighetsgrader om jeg klarer det på hard, eller må jeg spille det på easy og medium og for å få denslags? Tviler på at jeg gidder det men.
 
#55
Jeg er med!

Simpson_Fan - Retrosondre8bit - Xbox 360

Spiller for det meste på Hard og Expert. Kommer til å ha Gold de neste 2 døgnene, etter det må jeg vente til jeg får lagt ledning fra kjelleren til 3. etasje :p

(Sitter forøvrig fast på Lou på Hard, og sliter med Welcome to the Jungle på Expert om det skulle være interessant å vite ;P)
 

EagleJin

Bear Necessity
#56
Kjøpte dette i dag (ps3), og det må våre det lureste jeg fritidssysselkjøpet jeg har gjort på lenge.

Første gang jet tar i Guitar Hero, så jeg startet lett. Er halvveis gjennom carrier på easy :s.

Tror muligens jeg drøyer med å prøve In Flames-låta på normal...
 

K999

Keystone State Of Mind
#57
Jeg prøver å venne meg til å strumme oppover og, men jeg har ingen rytmesans den veien. Er litt vel slitsomt i noen partier og kun ta nedover. Men!

... får jeg bonus-stash fra lettere vanskelighetsgrader om jeg klarer det på hard, eller må jeg spille det på easy og medium og for å få denslags? Tviler på at jeg gidder det men.
[/b]
Vel når du spiller easy, medium osv, så får du jo nye spesielle gitarer, og achievementen (for oss på 360), og du får ikke disse gitarene hvis du bare spiller hard. Må spille alle vanskelighetsgrader. :/ Derfor jeg gjør det.
 

EagleJin

Bear Necessity
#58
Genialt. Gul knapp bestemte seg for å ikke virke, så skal nå dra for å bytte vidundervraket.

Er det flere som har opplevd dette etter kun fire timers spilling?
 
#59
Jeg lurer på en ting, de fleste jeg snakker med/leser om har en tendens til å alltid strum'e nedover. Hvorfor?
Det er kun et hinder for deg selv, greit nok.. det funker kanskje greit på Easy og Medium.
Men så kommer Hard og Expert da, kan aldri i livet tenke meg at det blir no digg. :p

Så, er du en av de som strum'er nedover hele tiden... hvorfor gjør du det?

Helt siden GH1 kom ut, så starta jeg uten å tenke over det med å strum'e begge veier.
Jeg sier ikke at jeg er driiiit god, bare så det er sagt. :)

Og detta er ikkeno flaming, bare nysgjerrighet.
 
#60
Vel. Bare ble sånn. Føltes naturlig uten at jeg tenkte på det da jeg begynte, og nå er det umulig å venne seg av med det. Jeg klarer ikke å holde takten oppover i det hele tatt :(