Go Go Manga-konkurranse! [AVSLUTTET]

#61
Jeg var på Tusenfryd i går. På huskene (Eller "Sverre", som noen særinger kaller den.) hjalp jeg en liten gutt opp i en av huskene, og hjalp ham på med sikkerhetselen. Han ble glad, men takket meg ikke engang. :usikker:

Redigert
Jeg vil også nevne en god gjerning i fremtiden, for å vise at jeg er premien verdig... Jeg akter nemlig å be MoFo 2 sende premien til den jeg mener fortjener den mest av dere. Om jeg vinner selvsagt. En slik selvoppofrende handling må da være verdt noe?
 
#62
Jeg har gjort mange gode gjerninger, men jeg har plukket ut en fra min topp 20 liste. Jeg hjalp Logan med å ta siste bossen i Syphon Filter 2. Han hadde aldri klart det uten at jeg BOM! BANG!knuste bossen langt ned i helikoptermotoren. Men jeg klarte ikke å redde Theresa, men ellers var det en god gjerning. For tenk på alle jeg reddet, og Chance hadde jo den drakten også, så han var jo ikke fair.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#63
idag gjorde jeg en god gjerning i å lage surprise iste til mor og kjæreste!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#64
Opprinnelig skrevet av Vampire_man@12.08.2004, 16.29
Jeg har gjort mange gode gjerninger, men jeg har plukket ut en fra min topp 20 liste. Jeg hjalp Logan med å ta siste bossen i Syphon Filter 2. Han hadde aldri klart det uten at jeg BOM! BANG!knuste bossen langt ned i helikoptermotoren. Men jeg klarte ikke å redde Theresa, men ellers var det en god gjerning. For tenk på alle jeg reddet, og Chance hadde jo den drakten også, så han var jo ikke fair.
86219​
Det har jeg også gjort! Haha. Husker jeg slet skikkelig med ham. Syphon Filter 2 er et gullspill, egentlig.

Idag brukte jeg mine egne penger på å kjøpe 20 poser til mamma. Ja, det er sant. Jeg er en liten godgutt.
 
#65
Opprinnelig skrevet av Hakara@10.08.2004, 18.12
#2 Stod i kassa  på jobben, og så kom det en eller anna dame og drassa på 5 barn, 5 happy meal og ikke noe til seg selv,  så jeg ga henne en gratis meny.
Her er den gode (og avgjørende) gjerningen til konkurransens vinner - gratulerer Hakara! PM er på vei.

Dette er en gjennomført snill gjerning mot en totalt fremmed som tydeligvis ønsker at hun aldri hadde eggløsning.

Til dere andre vil jeg si beklager, men lykke til i neste konkurranse. Når eller om den kommer vet jeg ikke... kanskje noen andre drar igang en, who knows... :)

MoFo2
 
#66
jeg kan holde en konkurranse der man kan få en svensk tuborg halvliter som er uten kullsyre og varm som faen:D Den er ikke drukket av.
 
#68
La oss bare si at førstemann som kommer på døra mi får den:D
 
#69
Idag gav jeg en skikkelig bra "bow" og en "mace" til en annen fyr på battle.net
 
#71
Ja, her om dagen er det over 300000 som spiller expansion pack, det er noe mindre på non-expansion.