God of War II [PS2]

#21
Gleder deg meg enda mer til dette nå, etter jeg så 300 i kveld... Mye av den samme stemningen som jeg hadde fra eneren, herlig.
 
#22
Men hva i svarte helvete da!? Gikk glad og lykkelig til Spaceworld etter jobb i dag, som nybakt 21-åring og greier (ja, jeg har bursdag, hyll meg), og gledet meg som en unge til å spille dette. Men, jeg fant det ikke i hyllene. Spurte litt forvirret i skranken. Og fikk vite at det hadde blitt utsatt til mai! Ahrg. Fredag den 13. har kanskje noe i seg likevel. Fikk demoen av dem som plaster på såret da, men vet ikke om det vil klare å lindre smertene.
 

Kilik

Lokal moderator
#23
Gratulerer.

Nok en utsettelse ser det ut som ja. Tothegame sier 2.mai.
 
#25
Det er også en slags bonus som du må spille gjennom spillet mange ganger for å få tak i. Du må røske ut 20 cyclops-øyne for å låse den opp, men du møter bare 4-5 cyclops i løpet av hele spillet. [/b]
Jeg fikk bare et eneste øye i løpet av spillet, resten bare moste Kratos uten å gi meg en unnskyldning en gang. Er det et eller annet triks man må gjøre for at "mini-spillet" skal røske ut øyene? :sprø:

Ellers har vel Thinaran talt. GoWII lever så sinnsykt opp til forventningene, og kanskje enda litt til. Håper det ikke blir lenge til jeg må tørke støv av PSP-en min...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
Såvidt jeg har merket meg, er det kun de cyclopsene som blir ridd. Du er nødt til å drepe rytteren og så ta cyclopsen. Da får du minigame hver gang.

edit:

Forresten, hemmeligheten bak den nedtellende IslandOfRhodes.org er ute. Hvis du gnurrer nok der inne finner du etterhvert en metode for å spille God of War II i HD-modus! Slik gjør man:

SITAT
As the game boots up, before even the White test "SCEA Presents" legal screen comes up. Hold down L1+L2+L3 (Thumbstick Button)+Square+Circle at the same time.

If you did it right, the Legal screen will appear in a shade of purple.

If you are doing this on a PS3, you may need to plug the controller in via USB.

It's not 720p. but it is running in 640*448[/b]
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Ærlig talt, det er ikke så fantastisk. Vel er det bra, men ikke noe å sutre etter. Rund heller GoW1 igjen eller kjøp fek.s God Hand eller Devil May Cry 3 i mellomtiden.
 
#29
Devil May Cry 3 har man da hatt lenge. Tok en fullstendig gjennomgang av spillet da jeg var foruten laptop. God of War er det heller ikke lenge siden jeg spilte igjen.
 
#30
Tja. Alltid noe å sutre etter når man har ventet en stund på et spill, og det blir utsatt igjen og igjen til tross for at det er ute andre steder. Devil may Cry 3 har jeg allerede, runda en gang, prøvde begynne på en ny game (med litt verre vanskelighetsgrad) for en stund siden, men det continue-systemet i det spillet er så ødelagt at det ikke er moro engang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Ja visst, det anbefales på det sterkeste å skaffe seg ugjennomtrengelig forsvar og uforutsigbar stil og dele ut apokalyptisk deng med gudehånda. :)

Har ennå ikke spilt gjennom God of War (eneren) selv, får se om jeg får tak i Platinum-utgaven en gang. Syntes spillet mista veldig mye av piffen etter første brett, så jeg mista litt lysten til å spille videre.
 
#33
Ikke prøvd God Hand jeg :$ ...

Er vel gode minner fra første god of war som får meg til å vente på det, nå. Frister ikke å bli lei sjangeren før jeg har rundet det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
God Hand og God of War er ganske forskjellige, da. God Hand er mye mer streit slåssespill slik vi kjenner dem fra åttitallet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Bare enda mer urettfer-ÅNEIDU HVIS DU DØR I DETTE SPILLET ER DET FORDI DU ER DÅRLIG ELLER IKKE HAR KJØPT RIKTIGE COMBOER! ÅTTE AV TI!



fake edit: arrgh, dette er Shadar.
 

Lodin

Der Waaaah
#36
God of War 2 er ikke mulig å kjøpe i Europa, det er God Hand! B)

Ikke lat som om dere ikke liker balleknusern. :rulleøyne:
 

Sancti

Terrorkatt
#37
SITAT(Thinaran @ 14.04.07, 17.57) 61169
Bare enda mer urettfer-ÅNEIDU HVIS DU DØR I DETTE SPILLET ER DET FORDI DU ER DÅRLIG ELLER IKKE HAR KJØPT RIKTIGE COMBOER! ÅTTE AV TI!
fake edit: arrgh, dette er Shadar.
[/b]
Du er kort sagt ikke kul nok til å spille God Hand, med andre ord. ^_^

Tæsja litt God of War 2 i går; tok den første biten med kolossen og dro deretter avsted og slet vingene av griffer og så ble pegasusen min tråkka på og så dengte jeg noen fingre før jeg red videre og gruppevoldtok enda flere griffepyser.

Tøft. Det føles som eneren, bare bedre. Tror det ville vært langt mer overveldende om jeg ikke hadde spilt eneren to og en halv gang til ende. Begynte rett på God-vanskelighetsgraden, og det var en del som var vrient, men ikke vrient nok til at jeg ble utålmodig. De har gjort noe med balansen her; i God of War var det av og til det ble så ballevrient på grunn av unblockables og drit at det ikke var noe gøy å spille på høyere vanskelighetsgrader. På de lave vanskelighetsgradene var det ikke noe særlig pes fordi man fikk så lite skade, men så ... uansett, det problemet føles det ut som om de har tatt knekken på, eventuelt er jeg bare blitt bedre i spillet.

Det er overveldende pent og storslått, kampsystemet sitter bedre enn forrige gang, det er enda mer brutalt og det er stadig fullstendig strømlinjeformet. Du blir veldig sjeldent tatt helt ut av spillet for å se på historiedrit og filosofien fra det første spillet er tatt grundig i vare: Det feteste i spillet skjer mens DU SPILLER, og ikke i en jævla filmsekvens du bare kan sitte og måpe til.

Hideo Kojima burde spille dette. Mye.

~SHDR
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Hvis noen har låta som spilles i menyen i God Hand, så sleng over. Jeg vil ha den.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#40
Sånn halvveis relatert: Noen som leste Jon Catos innlegg i Gamereactor? Har ventet lenge på at noen skal skrive noe slikt, og må stille meg 100% bak alt han sier! Vel, det meste.