God of War

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
God of War GET! Spider-Man i Tromsø hadde fått det inn. :mrgreen:

Sitter og leser manualen på jobb, liker spillet allerede. Blokking skal være på L1, ja. Sleit verre i Castlevania hvor den er plassert på R-knappene, åpnet item-menyen hele tida.

Klokka kan ikke bli halv fem fort nok …
 
******SPOILER******

noes! noen som har en taktikk for de trehodede hundene i pandoras temple? de små kommer jo hele tida og det blir bare fler og fler store =( ja jeg vet... jeg suger
 
Jeg pleide å bruke det nye sverdet og holde L1 mens jeg trykte firkant. Da gjorde han et spinnende angrep som angrep alle rundt meg. Ganske effektivt og greit. ^_^
 

Lodin

Der Waaaah
Da har også jeg Goth of War. Skulle egentlig ha Tekken 5, men det har brødskallene i Namco klart å utsette.
Om ikke annet hadde tidligere Ram og Rom i Bogstadveien masse kopier hvis noen lurte på hvor jeg gikk.
 

SHDR

Gullmedlem
Byaokko: En glimrende idé er å bruke multinigger-fryseangrepet. Det som fryser alle innenfor en viss radius. Og du kommer til å lære å hate de små cerberosene ... de er mye, mye farligere enn de store, synes jeg. >.<

Ellers funker selvsagt Poseidon-angrepet veldig bra. Særlig om du har pimpet det litt, du kan gi helt latterlige mengder med skade med det. Jeg klarte å bruke det til å complete en 280-hits combo litt senere i spillet. =D
 
oo crap =p hehe. Jeg hadde dessverre brukt alle orb'ene på å oppgradere våpenet og sverdet, siden jeg bruker de klart mest. Klarte uansett å komme meg videre. Tok alle de små hele tida og ignorerte den store, så ble det ikke flere store. Når det bare var igjen 1 stor som spyttet ut 1 liten nå og da, var det et stykke kake.

Anbefaler spillet til alle. Blir lei spill dritfort, men dette klarer å holde interessen gående. (Er i toppen på pandoras temple)
 
Kjøpte meg dette spillet for 4 timer siden og etter 2 og en halv time var jeg i Pandoras Temple... Er jeg langt i fra slutten eller er spillet såpass kort? Blei faktisk litt skuffet over dette... Blei for hjernedødt... men det er jo flott å se på... trodde spillet hadde mer henrettelses kombinasjoner enn 1 til hver store mob og 3 måter til alle de små...

spiller på normal seff....
 
Jeg tør påstå at mesteparten av spillet foregår i Pandora's Temple. Jeg brukte uansett rundtomkring elleve timer på spillet, så ja, det er litt kort.
 
okei:D Det er flott, da har jeg hvertfall litt mer igjen av spillet...
 
Endelig har jeg anskaffet dette spillet (i går) og det er genialt morsomt!
Deilig grafikk og intens action. Det er noe jeg trengte =D

Edit:
Jeg klarte å bruke det til å complete en 280-hits combo litt senere i spillet. =D
Shadar, jeg slo dine 280-hits, med min 337-hits combo! =D
 
Sånn, da gjennomførte jeg også spillet etter 8 timer... De siste timene var så intense at jeg ikke merket at tiden gikk... Helt klart et flott spill... Vet ikke helt om eller nå jeg kommer til å starte på God vansklighetsgraden... Tror jeg kommer til å få sammenbrudd av irriterende folk som dreper meg hele tiden...
 
faen heller som jeg har lyst på dette spillet, aaaaarg men jeg gidder ikke bruke 600 kr på ett spill når jeg kansje flytter om 2 uker og ikke kan få spilt det
 
Sikkert fordi han ikke vil bruke 600kr på det...

Men uansett er du ferdig med spillet innen to uker...
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@10.07.2005, 21.24
Sikkert fordi han ikke vil bruke 600kr på det...

Men uansett er du ferdig med spillet innen to uker...
240979​
Eller "en" dag, dagen etterpå så jeg på extra materiall så prøvde jeg meg på God mode. Den var faktisk ikke så veldig vanskelig, men det var kjedelig å gjøre alt på ny, så jeg spilte vel bare til jeg skulle finne sirenene føre jeg skal inn i tempelet, så gadd jeg ikke mer god mode.