God of War

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor har han skrevet det...?

Opprinnelig skrevet av Yetipants@05.04.2005, 06.39
Hvor har han skrevet det...?
202440​
Ingensteds, men smiley'en sier vel sitt.

Å, dette spillet er bare digg. Kommet til ørkenen og det blir bare bedre og bedre. Har lyst på en sykemelding nå :mad:

Ok, dette spillet MÅ ha en oppfølger. Jeg driter i hvordan storyen ender, om det er umulig eller ei. En oppfølger til PS3 hadde virkelig gjort seg.
Best beat'em all up spillet ever :D

*avsporer emne med C4 plantet på togskinnen*

Det leter er en som kan jobbe på Økonomisko på Sandvika storsenter, helst gutt og over 20 år 2 dager i uken og på lørdager

Hvilken sjappe, mye søte "papsen" betaler jenter som vanker der

Shadar, møter jeg deg in real life skal du få et kyss:) :kos:

Spillet virket kult og det skal absolutt anskaffes!

Opprinnelig skrevet av Luthien@30.03.2005, 16.59
Hmm.. Jeg begynner å bli litt usikker, MÅ man spille gjennom sånne sekvenser der man skal ha seg med jenter? Kan man hoppe over sånt? Eller tar de kort tid?
198722​

Kult at jenter liker brutal vold. Det oser det respekt av :tommelopp:

Kilik

Lokal moderator
Jeg har spilt i en time nå. Årets positive overraskelse for min del. Det audiovisuelle er nærmest upåklagelig og viser at man fortsatt ikke kan avskrive PS2 på det tekniske. Spillet har en fantastisk flyt takket være smart leveldesign og null loading. Blod og pupper er også et pluss i min bok...Er det noe å klage på til nå er det litt småkjipe kameravinkler til tider og storyen er ikke spesielt interessant (til nå). Hvis spillet klarer å holde intensiteten og variasjonen oppe helt til slutten, snakker vi om noe av det beste i action adventure-sjangeren noensinne...

Først må jeg si hallois til folket. Først og fremst til Lodin :) Lenge siden jeg har snakket med deg.

Akkurat nå har jeg nettopp blitt ferdig med God of war. Og konklusjonen er vel bare: Fy dæven for et spill, sist jeg hadde det så morro med et spill var MGS serien. Ikke at storyen til God of war var så fantastisk, Men herre for en spillbarhet. Jeg unner flest mulig til å prøve dette spillet. Rett og slett et deilig spill.
For folk som vil vite hva dette er for noe, ta det beste fra Prince of persia, onimusha,Devil may cry (og litt playboy mansion) med gladvolden til GTA. Bland det hele sammen og legg til et par track`n field "trykke på en knapp til du får blemmer i fingern" Så har du GoD of war. Seriøst til dere som tviler, Spillet må prøves :ninja:

Spillet ser konge ut.
Sikkert et slikt spill jeg liker.

Men kjøper jeg det?
Nei.
Mangler penger og lyst den dagen det kommer, for da er det sikkert andre spill jeg ønsker.

Hah, når det kommer er det ingen andre spill du vil ha. Det kan jeg garantere deg. Jeg vil kanskje driste meg til å si at dette er det mest overlegne ps2-spillet teknisk sett, samtidig som det er fantastisk gameplay og en uovertroffen atmosfære. Et friskt pust i en (imo) stadig kjedeligere spillverden.

Jepp. God of War er et av de spillene som bør stå høyere på ønskelisten enn spill som Metal Gear Solid 3 og Gran Turismo 4. Jeg er egentlig ingen stor fan av sjangeren, og jeg var heller ikke overbevist av Ninja Gaiden, men dette spillet slår det meste av spill uansett sjanger. Det finnes ingen grunn til å IKKE kjøpe dette til PS2, kanskje det absolutt beste du får på konsollen, om ikke på alle konsoller.

D

Deleted member 91

Gjest
Er det så kult at du er villig til å kjøpe ny PS2 og spillet til en Baron, bare for at han skal få oppleve det, LocoLennon?

... :(

Da var jeg ferdig med God of War, etter cirka 10 timer med intense action og blodbad. Dette er noe av det beste jeg har spillt på LANG tid. Kjøp det! NÅ!

Til sammenligning er det vel det første action/adventure av denne typen jeg spiller gjennom siden det første Onimusha, som jeg kjøpte da det var nytt. Det skal mye til for å holde interessen min oppe.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@25.04.2005, 00.45
Da var jeg ferdig med God of War, etter cirka 10 timer med intense action og blodbad. Dette er noe av det beste jeg har spillt på LANG tid. Kjøp det! NÅ!
Eller for oss PAL-horer: Kjøp det! OM TO MÅNEDER FRA I DAG!

*grine*