God of War

D

Deleted member 91

Gjest
#63
Tothegame sier 24. juni. Bare å krysse fingrene for at den ikke blir ytterligere flyttet.
 
#68
Følte jeg måtte hjelpe til litt på hypen her. Kjøp spillet, ikke tenk på at det er andre titler du heller vil ha seinere. Jeg kan nesten ikke tenke meg at noen synes dette spillet er kjedelig ;P

Jeg kan nevne at første gang jeg prøvde spillet, så var starten så fet at jeg bare MÅTTE spille gjennom det en gang til for å vise bruttern hvor fett det var ;P De enkle kombinasjonene du slår inn for å ta den første bossen kjører igang fete sekvenser som i seg selv er verdt penga. De har klart å fått spillet så brutalt og hardt at du egentlig skulle ledd av det, men det er tøft! Akkurat som Terminator2 ! ahhAha
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#69
Fikk Official UK Playstation 2 Magazine i postkassen i dag (Ja, jeg har abonnement på det), og bare for sitere deres konklusjon: "If this doesn't make Ancient Greece the new LA we'll want to know what's up. It's one of the best games you'll see this year." De ga den ni ut av ti. Ikke dårlig fra et blad som gir tiere omtrent en gang i året.

De rundet den forresten på ni timer.
 
#75
God of War oppfølger er på vei ifølge GameReactor. De har visstnok fått dette fra sikre kilder innen hos Sony. Men om det er til PS2 eller PS3 er det ikke blitt sagt noe om.

Gud la det bli en release tittel til PS3! Da skal jeg ikke banne mer, skal faste i ny og ne og kanskje putte en hundrings i kollekt skålen!
 
#76
Oh my GOD! Runda nettopp spillet på God, og den siste timen må være noe av det vanskeligste jeg har vært borti på så lenge jeg kan huske. Til og med Ninja Gaiden var lettere på Very Hard. Det gikk ganske greit, men en del av slutten, som jeg ikke skal spoile for de som ikke har spilt det enda, tok helt av. Det var like før jeg ga opp i ren frustrasjon etter å ha prøvd gang på gang.

ALDRI MER!! :grine:
 
#80
De fleste nettbutikker opererer me den 22 og 24, men amazon har vist satt opp 8. juli. Det er full forvirring, så vi får ta det som det kommer