God of War

Opprinnelig skrevet av Egle@18.06.2005, 21.02
Spiderman er like slakke her i Bergen som i Stavanger. Det er for det første sinnsykt rotete der, i tillegg er utvalget mye dårligere enn det i Oslo, samt en del dårligere enn det er i Stavanger. Og bare for å sette alt i enda dårligere lys, så lukter det vanvittig dårlig der. De som har vært der, vet hva jeg snakker om. :p Angående å ha spill til releasen, så pleier de nå å være sånn grei nok, men det hjelper så lite når dem aldri selger et nytt konsoll-spill billigere enn 599,-
234365​
Akuratt som jeg skulle ha sagt det selv. Men jeg synes de er svært treige med å få inn nue spill noen ganger. Det gikk tre uker etter release før jeg så Jade Empire i butikken, og Forza har jeg ikke sett der inne ennå.
 
i følge play.com er god of war utsatt til juli, men ifølge gamesmix er det fremeles 22. juni. Ka er riktig?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sannsynligvis var det ikke nok spill til å forsyne hele Europa, så Sony «utsatte lanseringa». Det kan forklare hvorfor enkelte butikker har fått tak i spill.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Så teknisk sett så er jeg den eneste her på forumet som spiller PAL versjonen av dette fantastiske spillet!?!? Who want's to fucking touch me? :D
 
Opprinnelig skrevet av Byakko@21.06.2005, 11.34
i følge play.com er god of war utsatt til juli, men ifølge gamesmix er det fremeles 22. juni. Ka er riktig?
234967​
Jeg bestilte hos Gamesmix, og de sendte til meg i går, så deres dato er iallfall riktig for dem.
 
AH! Fikk mitt eksemplar nå etter å godsnakke litt med fyren i kassa! :D
Skal prøve det litt nå, men har desverre ikke tid til å sette meg inn i det før til helga... Men da har jeg noe å glede meg til!
 
pssst de har det på Spaceworld på sjølyst ale, men vi handler vel ikke hos spaceworld gjør vi vel :ehm...:
 
sorry for dobbelpostingen





Opprinnelig skrevet av Shadar@05.04.2005, 02.16
Da var man ferdig med God of War. Av en eller annen grunn fungerer ingen av de unlockede itemene (altså making of-saker, innblikk i designprosessen og denslags), unntatt den nye ultrahøye vanskelighetsgraden. Så jeg har begynt på den istedet. Kommer til å bli en saftig utfordring, særlig med tanke på at den siste timen av spillet var ganske hardcore bare på normal. Siste boss var nesten unevnelig drøy.
202416​

*Kremt* de rippet en del av ekstrastæsjet for å få plass på en DVD5. Burde kanskje sagt det.
 
Det var plutselig utsatt i butikkene jeg var innom.. :(
Til 6 Juli
 
Hm... Jeg var sikker på at det var kom i går jeg (22. juni), men i allefall har cdon.com lagt det ut for salg nå og etter min erfaring har de ikke så lang leveringstid, så hvis du bestiller det derfra har du det nok før 6. juli.