God of War

Opprinnelig skrevet av Camrot@11.08.2005, 11.28
I en kamp bruker du 7 knapper, pluss begge tommelstikkene og d-pad'en. Må du åpne en kiste under en kamp, tar du i bruk den åttende også... Jeg klager ikke, jeg sier simpelthen ifra, dette kunne og budre ha vært bedre. Noe som jeg mener Ninja Gaiden klarer bedre enn dette. I mine øyner er det slike detalajer som skiller en 5'er og en 6'er. (Nå led NG av mangen andre bagateller også da...). . Jeg har da ALDRI sagt at det skulle ha vært kuttet noe bort fra kontrollen, men FORENKLET!!!!!!!!!!!! Kontrollen er ikke simpel, den krever i forhold til andre spill jeg har spillt, noe som er mange, mye. Er du ute av stånd til å se det og ikke klarer å lese hva som står i tidilgere innlegg (det er unødvendig at jeg skal si noe som allerde er skrevet i emnet), gidder jeg ikke diskutere med deg. Og la ditt neste innlegg inneholde litt mer enn bare" men kontrollen er jo skitenkel jo!!!"
250076​
Om jeg syntes kontrollen er skitenkel, syntes jeg den er skitenkel... Jeg ser ikke problemet ditt... Du sier stadig at den burde vært forbedra fordi man bruker hele sju kanpper som er så villt innenfor fingrenes rekkevidde... OH NOES det er vansklig å åpne kister når du er i battle... Er det så rart? skal det være enkelt å åpne en kiste når du blir angrepet av et dusin monster? Du feiler... Enten er du vant til å spille barnespill der man regner med at den gjennomsnittlige spiller har 2cm lange fingre ellers er du bare utrolig sær....

Og du sier at det ikke skulle kuttes noe bort, men forenklet.. Hvordan skal man forenkle? Alle knappene på kontrollen har en funksjon...

Men jeg er vel kanskje en av de "få" som faktisk ikke ser på kontrollen når jeg spiller...

BTW: Jeg brukte ikke "men kontrollen er jo skitenkel jo!!!" i mitt forrige innlegg...
 
Igjen har jeg gjort en fjær om til 7 høns... Jeg kan ikke si noe mere enn hva som allerde er sagt. Jeg har aldri sagt noe er vanskelig, The Creature, jeg hadde selv aldri noe problemer, da jeg spiller flere timer på konsoll hver dag. Jeg bare bet meg merke i at spillet hadde den mest omfattende kontrollen jeg har vært bort i, og jeg tror det kunne ha vært løst på en bedre måte, slik Morbo skriver i sitt inlegg blant annet. Det er ingen grunn å gå til personangrep, mann..

Nevnte jeg at jeg ikke likte kameravinkelen i spillet :p
 
det er ikke så viktig
men, la noen andre at hver gang du hopper på en tønne
så glir du av den
ikke bra
og mange ganger så ser du en farlig fiende i bakgrunnen elr et hull nede i vannet, da er det litt dårlig at det ikke går an å komme seg dit!!!
 
Ble ferdig med spillet her om dagen. Et kanon bra spill altså. Men hva nå? Hva skal jeg spille på PS2 nå da....

Noen som har et tips til noe bra?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Singstar! Alltid en klassiker.
Men om du vil ha noe som ligner på God of War og Ninja Gaiden, sjekk ut Rygar: The Legendary Adventure. Laget av de som sto bak Ninja Gaiden, til og med.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@06.09.2005, 11.58
Singstar! Alltid en klassiker.
Men om du vil ha noe som ligner på God of War og Ninja Gaiden, sjekk ut Rygar: The Legendary Adventure. Laget av de som sto bak Ninja Gaiden, til og med.
258673​
Singstar tar altid av! :D Får sjekke litt på nettet ang Rygar.
 
Du kan jo forsøke deg på God mode. Det skal visstnok være obnoxiously hard.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Enig med Yeti på Rygar: The Legendary Adventures. Veldig fett spill, når du bare kommer inn i grooven. Tok meg en time eller to å mestre det diskarmor-våpenet.
 
Da har jeg fullført dette spillet selv, og jeg digget det! Utrolig kult spill, eneste jeg ikke likte var delen da du var i dødsriket, utrolig kjedelig seksjon med bare masse presisjonsklatring rundt roterende kniver. Hadde jeg brukt særlig mye mer tid på den, ville jeg nok ha lagt fra meg spillet... ble forferdelig frustrert til tider.

Og ellers, fantastastisk spill! Men jeg fant aldri den mye omtalte trekant-scenen, eller hva de to "muse keys" skulle brukes til. Også skulle jeg gjerne sett litt fler bosser, i allefall en som kunne passe på Pandoras Box.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Trekant-scenen er når du kommer i land i Athen. Du starter på rommet til Kratos med to kvinnfolk i senga. Muse Keys skal brukes i Ring of Pandora-området for å tjene deg rått mye souls pluss en Magi- og HP-oppgradering.