Good Old Games - utgivelser og tilbud

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekk StarEye ikke har fått med seg at GOG ikke står for gode gamle spill lenger'a. De har uttrykkelig påpekt at det er slutt på å kun distribuere gamle spill; nå er det gode, DRM-frie spill fra alle tidsaldre som gjelder. I, for one, welcome our new GOG overlords.

Og SpaceChem eier hvis du føler for å få hjernen din komplett destruert av liksom-kjemi, forøvrig. Det er enormt tilfredsstillende, men også enormt vanskelig. Litt som Dark Souls i puzzle-format.
 
Har fått med meg det for lengst, men var ikke spesielt stor fan av omveltningen hvis det går utover gamle-spill distribusjonen. De sier at de ikke har forandret prinsipp, men jeg registrerte meg ikke for å få DRM-free spill, jeg registrerte meg for å få gamle spill jeg ikke lenger kunne få tak i andre steder, og som samtidig var "fiksa" på slik at de fungerer på moderne maskiner. DRM-fri prinsippet deres var mer som en bonus for meg.

GOG.com betyr heller ingenting, det er bare en forkortelse, og synes ikke det funker alene.

Når det er sagt har jeg ikke dømt alt nedenom og hjem, for jeg tviler ikke på det fortsatt vil komme gode gamle spill. Men de har selv lagt opp til at tirsdag og torsdag sees på som en aldri så liten begivenhet, for da skal det komme et nytt gammelt spill på GOG.com. Når de da bruker disse dagene til å gi ut moderne indie-titler så evig lenge etter at de har vært utgitt på samtlige distribusjonsplatformer tidligere, så tar jeg meg den frihet å føle en aldri så liten skuffelse.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg er ikke enig i at det er no galt med helt nye spill der til tross for navnet. Det som er kjipt er når de hauser opp dill som Machinarium og Spacechem som allerede har eksistert hos andre e-sjapper i årevis. Om de slapp de spilla samtidig med andre ting hadde det vært helt greit.
Og Spacechem suger og spilles kun av assburgere med fetisj for kjemi. Der, jeg sa det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og Spacechem suger og spilles kun av assburgere med fetisj for kjemi. Der, jeg sa det.
Men hva slags fetisj har assburgerne som spiller Smurfelandsbyen OH SNNNNNNAP.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Yetipants skrev:
Men hva slags fetisj har assburgerne som spiller Smurfelandsbyen OH SNNNNNNAP.
 
Men GOG var ikke død, og i dag ble vi servert nok en storartet klassiker, som mange hovedsakelig kanskje spillte på PS1 eller Dreamcast: Legacy of Kain: Soul Reaver

Ja, også Myst V, men det er ikke så interessant for min del.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk og ære, Thief: Deadly Shadows (Thief 3 blant venner) er ute på Goggen (fotnote: Jeg foreslår at dette blir siste gang noen kaller GOG.com for "Goggen"). Hvis du lurer på hvorfor Thief 3 er verdt å spille, så for all del ikke les noe om The Cradle for da blir du spoila. Bare skjøp det ok.
 

Lodin

Der Waaaah
Det derre Anomaly: Warzone Earth er vistnok og fett. Det er da en motsatt tower defence hvor man skal ta seg gjennom fiendtlige territorier og bygge på tanksene sine. Riktignok ikke et av de spilla som er særlig old.
Og ja, T3 eier og er favoritten min i serien. Holder seg utrolig godt enda.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ikke ennå, men snart så skal Carmageddon 1 pluss add-onen dukke opp. Det er en ting jeg definitivt skal ha.
Gratis om man spytta in $25 i SparkStarteren. Venter på koden, skal kose meg med orginalen før beta
 
Gratis, som i "betal 10 dollar mer enn minstesum, så får du med et spill som sannsynligvis vil koste deg 6 dollar hos GOG.com".
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nja, mer som gratis i "stas at du er så gira at du legger inn 50,- ekstra for å få BETA av spillet, og faen heller; GOG skal gi ut spillet så hvorfor ikke la oss slenge med det til deg også pga det er ganske tydelig at du er gira"
 
Nja, mer som gratis i "stas at du er så gira at du legger inn 50,- ekstra for å få BETA av spillet, og faen heller; GOG skal gi ut spillet så hvorfor ikke la oss slenge med det til deg også pga det er ganske tydelig at du er gira"
Man kan være kynisk og pessimistisk eller positiv og optimistisk. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har de oppdatert spillen sånn at man får hardware-akselerert græfixx uten å eie et grafikkort fra 3DFX produsert på 90-tallet?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
elsker deg så absolutt :hug: <3