Good Old Games - utgivelser og tilbud

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denne helga er utvalgte Apogee-spill på salg. Du får 50% rabatt hvis du kjøper hele pakka, som inkluderer begge Blake Stone-spillene (som var greie nok da de kom, ikke spesielt spennende i dag), Duke Nukem: Manhattan Project (som sugde), men også Duke Nukem 3D Atomic Edition og Rise of the Triad. $14,95 for alle sammen og $9,58 for bare de gode spillene (siden det bare er 20% rabatt hvis du kjøper enkeltvis). Greit nok hvis du mangler Duke 3D eller Rise of the Triad.

Sugde Manhatten Project fordi ingen ville ha et siderullende plattformspill igjen og at de helst ville se et nytt Duke Nukem 3D, eller fordi det faktisk bare var ræva? Har allerede DN3DAE men mangler ROTT og Manhattan. Ikke at jeg tror jeg kommer til å bite på noen av de i denne omgang.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi det var ræva.

Lodin

Der Waaaah
Det er helt ok, men ikke noe man kjøper i 2011. Middelmådig platformer som lever på at man spiller duck nuckem.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke middelmådig en gang, siden plattformspill hvor du etter en time fortsatt må fikle for å få kisen din til å faktisk treffe de jævla plattformene kan se langt etter å få den vurderingen.

Lodin

Der Waaaah
I dag poppa SWAT 1 og 2 opp. De er forsåvidt ikke all verden selvom 1 er lulsete live action, men jeg vil jo tippe det betyr at vi får 4 på et eller annet tidspunkt. Det er gloriøse greier.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SWAT 4 er Irrational. Det sier egentlig nok.

D

Deleted member 91

Gjest
I dag poppa SWAT 1 og 2 opp. De er forsåvidt ikke all verden selvom 1 er lulsete live action, men jeg vil jo tippe det betyr at vi får 4 på et eller annet tidspunkt. Det er gloriøse greier.
Hadde drept en uteligger for fireren med utvidelsespakka på GOG. Tidenes LAN-klassiker, og å slippe å måtte patche og hore og slite med forskjellige versjoner og keys ... Mah gawd.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ukas på goggen er Battle Isle Platinum, altså alle spilla i Blue Bytes fantastiske strategispillserie:

gog.com skrev:
•Battle Isle 1 including Data Disk 1 & Battle Isle ‘93 & Historyline: 1914-1918
•Battle Isle 2 including Scenery CD “Titan’s Legacy”
•Battle Isle 3 along with extensive video sequences
•Incubation and the wilderness missions,
Fristende å si at det er verdt det bare for Incubation aleine (knalltøft, men grisevanskelig, turbasert strategi litt ala. X-Com), men selv de tidligere Isle-spilla burde fenge hard core strategifans. Litt usikker på hvordan de tre første holder opp (da jeg ikke har spilt dem på årevis), men jeg tror uansett fans av Advance Wars og lignende serier vil finne mye de liker her.

Her er no videos fra treern for de som enda ikke er overbevist:

Var lettvekter fan av Battle Isle på Amiga i sin tid, og History Line husker jeg trengte 7 disketter for å kjøre, pluss evig lang ladningstid og at det alltid frøs seg på det samme stedet (hvem kjøpte spill den gang?). Brukte ikke spesielt mye tid på noen av spillene egentlig (særlig ikke History Line), men likte det lille jeg spillte. Blir det et kjøp så blir det av ren nostalgi. Men samtlige av de klassiske Amiga spillene jeg har kjøpt på GOG har egentlig skuffet stort, sammenlignet med Amiga versjonen av samme spill. Cannon Fodder var en ræva port, det samme var Pinball Dreams (som ikke på langt nær hadde den samme gode fysikken som Amiga versjonen har - eller i senere tid, PSN og iOS versjonene har). PD var ræva fordi det var portet av en ræva utvikler (Spidersoft), som også lagde den usedvanlige ræva oppfølgeren Pinball Mania. Pinball Fantasies og Illusions virket å være brukbare, i tillegg til at Illusions jo hadde et brett som Amiga versjonen ikke hadde (Vikings). Pinball Dreams 2 var bare renspikka møl (også laget av Spidersoft). Kort sagt, Pinball Gold pakka består av to stykk gullbarrer (Fantasies og Illusions) og tre ruker.

Lodin

Der Waaaah
Visste du at Guilty Gear finnes til PC? Det gjorde ikke jeg, men nå er X2 #Reloaded dukka opp til 6 dollars. Fristende å coppe fordi GG eier.
Også Bridget da. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilt de spillene i det siste, eller? Tips: Ikke gjør det heller. Dæggærn det sugde. Ertesuppetåke over alt, klin umulig å se noe som helst.