Var lettvekter fan av Battle Isle på Amiga i sin tid, og History Line husker jeg trengte 7 disketter for å kjøre, pluss evig lang ladningstid og at det alltid frøs seg på det samme stedet (hvem kjøpte spill den gang?). Brukte ikke spesielt mye tid på noen av spillene egentlig (særlig ikke History Line), men likte det lille jeg spillte. Blir det et kjøp så blir det av ren nostalgi. Men samtlige av de klassiske Amiga spillene jeg har kjøpt på GOG har egentlig skuffet stort, sammenlignet med Amiga versjonen av samme spill. Cannon Fodder var en ræva port, det samme var Pinball Dreams (som ikke på langt nær hadde den samme gode fysikken som Amiga versjonen har - eller i senere tid, PSN og iOS versjonene har). PD var ræva fordi det var portet av en ræva utvikler (Spidersoft), som også lagde den usedvanlige ræva oppfølgeren Pinball Mania. Pinball Fantasies og Illusions virket å være brukbare, i tillegg til at Illusions jo hadde et brett som Amiga versjonen ikke hadde (Vikings). Pinball Dreams 2 var bare renspikka møl (også laget av Spidersoft). Kort sagt, Pinball Gold pakka består av to stykk gullbarrer (Fantasies og Illusions) og tre ruker.