Sååå ja, mer godsaker fra EA på GOG.com. Etter at vi fikk herligheter som Dungeon Keeper og Crusader sist, får vi nå...
Dungeon Keeper 2. Og, øh,
Wing Commander 1 og 2. Aldri spilt noe Wing Commander bortsett fra at jeg så på mens en kompis spilte Wing Commander 3 (på en 486, så det var chug-o-vision og filmklippa så kong dølle ut), noe som selvfølgelig ikke teller. Noe bra? Jeg veit ikke.
Derimot veit jeg en del om Dungeon Keeper 2, som jeg kjøpte på release siden jeg rådigga Dungeon Keeper. Og, vel, jeg liker ikke Dungeon Keeper 2. Atmosfæren fra DK er så godt som borte; samtlige monstre har blitt redesignet, og jeg synes de ser langt kjipere ut enn i det første spillet. Greit nok, du har flere ting å ta deg til og mer å bygge, men det har ikke noe å si. Det er bare ikke like artig som Dungeon Keeper.
Litt interessert i å finne ut om noen andre synes det motsatte, og i så fall hvorfor.
Og: Verdt å nevne at
GOG skal gi ut mer EA-saker etter hvert, så det er bare å glede seg. Har fortsatt et håp om Little Big Adventure 1 og 2, spesielt toeren siden det ikke lenger er mulig å spille det i hi-res (krever Windows 95 og DirectX fra juratiden).