Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95
D

Deleted member 91

Gjest
Mja, Final Fantasy-coverne er jo forholdsvis stilrene og litt mindre slitsomme enn GTA-coverne. Det er heller ikke som om GTA har hatt like cover på alle versjonene: Må jeg minne deg på den europeiske utgaven av GTAIII, hmmm?



En stil jeg forøvrig foretrekker framfor rutene de kjører på de andre utgavene.
 

Kilik

Lokal moderator
Nja, jeg foretrekker den amerikanske vrien både på GTA og FF.

Forøvrig klarer jeg ikke å bli helt begeistret over spillet som jeg var i forkant av San Andreas. Mulig en ny trailer kan øke interessen. De må kunne vise at dette er noe mer enn GTA3 med finpusset grafikk.
 
Jeg tror omslaget er helt topp jeg. Litt mer detaljert enn sist, noe som gjør at det føles oppdatert, samtidig som stilen er som vi er vant med den, noe som sikrer at alle skjønner på et øyekast hva slags spill dette er. Har man først klart å skape en ikonisk kvalitet i markedsføringa si er man rimelig skrudd om man går bort fra den igjen -- selv om GTA IV kanskje er et fenomen så digert at de kan gjøre nesten hva de vil.

Gleder meg til å se om Rockstar har skjønt mer enn sist når det gjelder selve spilldesignet.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Men... julenissen finnes jo... right? :( Mamma og pappa ville da ikke ... altså... han kom jo på julaften og greier, da må han jo være ekte. Og mamma sa han bodde på Nordpolen, og hadde alver og Reinsdyr fra verdensrommet. Og .... han finnes jo.


...

:(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og... selv om atte de andre barna på skolen sier at det ikke er meninga at nissen skal stinke Jägermeister og rødsprit og slå meg med beltet sitt sånn atte jeg besvimer, så fins nissen fordet altså og jeg fikk gave av han helt sant asså, jeg fikk beholde det ene øyet mitt og tre av jekslene mine!
 
Før jeg kan svare på spørsmålet må jeg vite hvilken del av innlegget du sikter til.

Ah, drit. Ja, selvsagt tror jeg på julenissen. I hvert fall én kveld i året.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Sannssynligvis babelfishoversettelsen (hadde norsk vært der) "jeg tror omslaget er helt topp".
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hvordan blir egentlig soundtracket i dette spillet? Blir det lisensierte storartister som de to forrige, eller blir det tilbake til slik det var i 1'ern?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I eneren hadde de vel brukt totalt fem hundre kroner på å lisensiere musikk, så jeg håper egentlig ikke det.
 
Husker jeg digget denne som faen på den tiden:D

Da Shootaz - Grand Theft Auto (Craig Conner)
 

Lodin

Der Waaaah
Problemet er at moderne popmusikk for det meste er purt søppel. Derfor er det liten vits å høre på Lips hvis de ikke har med parodier. Så ja, ha med masse klassiske lisenserte greier, men på de nyere kanalene må alt være fake.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Uenig. Syns ikke det skal være noe enten eller. Er jo bare å dryle på med timbaland og Justin, pluss putte inn noen gamle klassikere. Etter å ha kikket litt rundt på nettet, så fant jeg ut at Fela Kuti er mannen bak sangen på trailer #2, så det kan jo være et riemlig greit tegn på at det er snakk om proff lisensiert musikk.
 
SITAT(Doctor Downs @ 29.11.07, 22.02) 91455
Sannssynligvis babelfishoversettelsen (hadde norsk vært der) "jeg tror omslaget er helt topp".
[/b]
Er da en aldeles velfungerende norsk setning det. Eller påstår du vi er nødt til å si "cover" her på berget når vi har et tilsvarende, fornuftig norsk ord?
 

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Ronin @ 30.11.07, 02.31) 91508
Uenig. Syns ikke det skal være noe enten eller. Er jo bare å dryle på med timbaland og Justin, pluss putte inn noen gamle klassikere. Etter å ha kikket litt rundt på nettet, så fant jeg ut at Fela Kuti er mannen bak sangen på trailer #2, så det kan jo være et riemlig greit tegn på at det er snakk om proff lisensiert musikk.
[/b]
Var nå ikke enten eller i 3 og jeg syns de kan gjøre det samme her. Kanalene som spiller gammel musikk og "alternative" ting som rap og techno bør være autentiske, mens de mainstreame greiene bør være parodier.
Dette var top ti lista (oktober 2001) i USA når 3 ble sluppet og det er vel ingen av dem som hadde dugd i et spill av dette kaliberet? SITAT
Fallin' - Alicia Keys
I'm Real - Jennifer Lopez
Hit 'em Up Style (oops!) - Blu Cantrell
Family Affair - Mary J. Blige
Where The Party At - Jagged Edge With Nelly
It's Been A While - Staind
U Remind Me - Usher
Let Me Blow Ya Mind - Eve Featuring Gwen Stefani
Izzo (h.o.v.a.) - Jay-z
Differences - Ginuwine [/b]
3 kan man den dag i dag slepe fram og høre på uten å stikke ut ørene sine, men det hadde ikke skjedd hvis de hadde brukt mainstream shit fra den lista der. <_<
 
D

Deleted member 91

Gjest
Og SD-versjonen, siden Klaymen er en elitisk pikk. :p

Er ikke så veldig mye å si om den, ser jo ikke dårlig ut, men frameraten sliter litt når det skjer en del, og vi har fortsatt ikke noe håndfast gameplay å se på her, bare "in-game assets".
 
Pah. Altså, vi er da en gjeng gamer-nerder/folk som bruker alt for mye tid på internett. Folk har vel skaffet seg bredbånd nå, har de ikke?