Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95

Novastrum

Feminist-elitist
Euphoriafysikk som er godt implenert er bra nok for meg. Asshole-physics-4-lyfe. Håper det blir noen sumotori dreams-øyeblikk med alkoholopplegget. :D

Ingenting er så morsomt som å se en kunstig intelligens rave rundt å forsøke å stå på bena. Ref. Sumotori Dreams
 

Lodin

Der Waaaah
:eng101:SITAT
– Datarocks musikk passer så godt til spill at til og med konkurrenten til EA, Rockstar Games, har valgt en av våre låter til «Grand theft auto», skryter bandmedlem Fredrik Saroea. [/b]
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Åh, herre. Kunne de ikke finne noe annet enn mediokre datarock? Er skeptisk til hovr bra dette soundtracket blir. Savner de helt store navnene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei dessverre, Datarock er det eneste bandet som har musikken sin med i GTA IV.
 

Lodin

Der Waaaah
Sikkert bare fapp fapp fapp og den er ikke så verst. Slipper og å se de teit posertrynene dems når man sitter i bilen sin. :v:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Håper de i hvert fall kommer med flere mer kommersielle og store artister enn dette. En av de bedre tingene med de to foregående spillene var soundtracket, så jeg håper de legger seg på samme linjen. Får håpe det kommer flere store navn etterhvert.


yeti: Ikke skap deg. Du vet hva jeg mener. For min del ville det vært my mindre stas hvis Datarock er linjen rockstar legger seg på, i steden for mer store artister. Men, får de til en slags miks av begge typene så er jeg mer positiv. Blir spennende i hvert fall å se hva de kommer med fremover.
 
Bah... må jeg kjøpe en Next-Gen greie jeg og nå da? Tenkte jeg skulle vente til jeg hadde ny tv og ps3 hadde noen bedre spill (ser mer potensiale i den), men dette hørtes jo skikkelig stilig ut.

Dessuten er Night Flight to Uranus kul også, når det gjelder Datarock.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det er easy listening electropop, og det er rimelig bra, hvis man ikke forventer seg Pink Floyd. Til GTA passer det som krem i pose. Håper det er Computer Camp Love, forresten. Det er en bra sang å cruise til.
 
SITAT(Novastrum @ 23.01.08, 23.37) 99516
Euphoriafysikk som er godt implenert er bra nok for meg. Asshole-physics-4-lyfe. Håper det blir noen sumotori dreams-øyeblikk med alkoholopplegget. :D

Ingenting er så morsomt som å se en kunstig intelligens rave rundt å forsøke å stå på bena. Ref. Sumotori Dreams
[/b]
Er det vist noe euphoriaeksempler fra dette spillet?

Skikkelig fysikk på levende objekter er noe av det jeg virkelig ser frem til innen spillteknologi, og ikke bare ragdoll som inntreffer når objektet dør.
 
SITAT(Ronin @ 24.01.08, 09.29) 99547
Håper de i hvert fall kommer med flere mer kommersielle og store artister enn dette. En av de bedre tingene med de to foregående spillene var soundtracket, så jeg håper de legger seg på samme linjen. Får håpe det kommer flere store navn etterhvert.
yeti: Ikke skap deg. Du vet hva jeg mener. For min del ville det vært my mindre stas hvis Datarock er linjen rockstar legger seg på, i steden for mer store artister. Men, får de til en slags miks av begge typene så er jeg mer positiv. Blir spennende i hvert fall å se hva de kommer med fremover.
[/b]
Jepp, man så jo det på de foregående spillene at de bare hadde valgt store kjente kommersielle artister uten å ha med noe småband, så sjansen er nok liten for at oppfølgeren til GTA III spillene kommer til å ha musikk med kjente store internasjonale artister.

Men skjønner hva du mener, selv håper jeg at det er flere biler enn de få bilene som er nevnt i forhåndsomtalene og som er avbildet på de offisielle bildene rockstar har sluppet. Hadde jo vært veldig stusselig om man bare kunne velge mellom en håndfull biler liksom, hehe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Ronin @ 24.01.08, 09.29) 99547
yeti: Ikke skap deg. Du vet hva jeg mener. For min del ville det vært my mindre stas hvis Datarock er linjen rockstar legger seg på, i steden for mer store artister.[/b]
Nei, jeg veit ikke hva du mener. Jeg har enda til gode å spille et GTA-spill som ikke har inneholdt noe musikk jeg har likt, og dessuten går det an å bytte ut musikken i spillet med din egen. Jeg ser virkelig ikke hvor du fikk "ånei, Datarock har med en låt i spillet, nå er jeg skikkelig skuffa" fra. :p

Sånn ellers så er Datarock fett, ja. Datarock Datarock (første skiva, faktafans) var en fin overraskelse.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg er negativ til Datarock og den type "størrelser", fordi jeg føler store, kommersielle artister gir rett og slett en bedre opplevelse. Hadde du erstattet f.eks Billie Jean med en eller annen medioker ukjent synthduo fra Italia, så hadde det rett og slett ikke vært det samme. Og grunnen til at jeg skrev at du ikke skulle skape deg så jævlig, var forøvrig pga. måten og tonen i svaret ditt.


Og for the record, hvem i all verden gidder å mikse og trikse til sin egen spilleliste? forventer såpass at man klarer å skrape sammen noe hørbart med de produksjonskostnadene rockstar legger i dette. Mulig jeg har tatt feil, men jeg har aldri oppfattet dette som en populær valgmulighet.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
SITAT(Ronin @ 24.01.08, 15.26) 99631
Og for the record, hvem i all verden gidder å mikse og trikse til sin egen spilleliste? forventer såpass at man klarer å skrape sammen noe hørbart med de produksjonskostnadene rockstar legger i dette. Mulig jeg har tatt feil, men jeg har aldri oppfattet dette som en populær valgmulighet.
[/b]
Jeg mener nå at det er greit å ha mulighet til å sette på noe annet hvis man brekker seg på grunn av lyden i spillet. Utrolig nok eksisterer det folk som ikke hører på diverse typer musikk. For min del spiller jeg nesten alltid uten noe sånt, men jeg hører på noe annet hvis jeg for eksempel spiller Forza der man bare hører motorlyden når man kjører. Jeg har riktignok ingen spilleliste på 360-en, men bytter bare lydkilde til PC-en.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
SITAT(Nicholas @ 24.01.08, 15.50) 99636
Husker du soundtracket i GTA3, Ronin?
[/b]
Ja, og det var ikke i nærheten av de to andre, hvis det er de du tenker på. Jeg sier ikke at det var et dårlig soundtrack, men soundtracket i de andre ga spillet en helt ny dimensjon, noe jeg er redd forsvinner med nevnte datarock og lignende.


For all del, det blir sikkert nok et godt soundtrack, men føler det blir et steg ned. Desverre.