Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95

Lodin

Der Waaaah
Vil tippe Datarock dukker opp på den elitistiske techno funk stasjonen som bare spiller obskur musikk fra Europa som ingen amerikanere har hørt før. Med en DJ som er en overlegen dick. Det kommer til å eie.

EDIT: SITAT
And the delay, Barrera said, makes the game stronger. "We wanted the time, and I think we made the right choice. It was very difficult to make the choice because everybody wanted it. But we thought, you know, what with that extra bit of time, it's just going to be that much better and there will be more systems out."

"GTA" games haven't missed their announced release dates before. When the delay was announced in August, Take-Two CEO Strauss Zelnick told investors that "the reason it is being delayed is almost strictly technological problems — not problems, but challenges." Barrera offered a little more detail to MTV News this week: "It's really no surprise to anybody that the PS3 was definitely a contributing factor to that. Now, we're neck and neck. That's not an issue anymore. But back then that was something we were taking into account. That's not to say there's anything wrong with the PS3 version. It's awesome. They're both identical."[/b]
PS3 is fucking us again! :argh:
 
SITAT(Ronin @ 24.01.08, 15.58) 99638
Ja, og det var ikke i nærheten av de to andre, hvis det er de du tenker på. Jeg sier ikke at det var et dårlig soundtrack, men soundtracket i de andre ga spillet en helt ny dimensjon, noe jeg er redd forsvinner med nevnte datarock og lignende.
For all del, det blir sikkert nok et godt soundtrack, men føler det blir et steg ned. Desverre.
[/b]
Du må være en ekstremt merkelig person... At hæ?

Består f.eks denne listen av bare STORE KOMMERSIELLE monster av noen band eller artister kanskje?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
SITAT(Maximum @ 24.01.08, 18.00) 99664
Du må være en ekstremt merkelig person... At hæ?

Består f.eks denne listen av bare STORE KOMMERSIELLE monster av noen band eller artister kanskje?
[/b]

Vel atte hæ, ja. For det meste gjør det, ja. Om ikke store kommersielle, så i hvert fall godt velkjente band og artister. Noe mer du ville lire av deg?


Som sagt, så kan det godt være at rockstar blander inn band som datarock i den store miksen. Da har jeg ikke noe problem med det hele. Men, hvis datarock er representativ for hele soundtracket, da er jeg negativ.
 
Haha

Du må lengere ut på landet om du påstår at den lista der består 100% av store velkjente artister eller band? Kan du si med hånden på hjertet at du har hørt samtlige låter på den lista før du spilte San Andreas? Nei, tenkte meg det. Så da var vel kanskje ikke de forrige soundtrackene no bra heller da? Siden det var hvertfall en artist du ikke hadde hørt om?

Makes sense doesn't it?

Edit: Og det som kanskje er enda mer rart er at du er redd for at Datarock skal være representativt for soundtracket bare fordi et norskt, jeg gjenntar, en NORSKT nettsted har publisert en artikkel som sier at NORSKE Datarock skal ha en låt i spillet.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
KAnskje du burde begynne å faktisk lese postene før du kommenterer dem? FOR DET MESTE skrev jeg. Så kjapt gjennom lista, og 5-6 av dem hadde jeg trolig ikke hørt før jeg spilte spillet. 90 % av de bandene og artistene på den listen der er enkelt og greit nærmest obligatoriske for envher som har den minste peiling på populærmusikk.

Og jeg har jo lovpriset de andre soundtrackene. At de hadde en miks av et par ukjente artister (for min del) og majoriteten store, velkjente artister så var det helt greit for meg, og noe jeg ser positivt på hvis de viderefører i det kommende spillet. nNe jeg presiserer i den forrige posten min, hvis du i det hele tatt hadde tatt deg bryet med å lese den.


Du er så pinlig ute på viddene, at du burde pakke bagen å stikke til gamer.no eller noe.


Siden du er så flink til å ninjaloledite i etterkant: Men ja, hva i all verden er rart med å stille spørsmålet? Rekner med at det er valide nyheter, så det går jo ann å faktisk spørre seg hvilken linje rockstar legger seg på, når de i tillegg har brukt russisk hiphop. Men for all del, mr. take it to the max, her skal vi ikke stille noe i et kritisk søkelys!
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm Datarock har liksom ikke bare med med en sang i GTA IV, men i rundt 7 andre spill også. Blant annet i FIFA, NHL, Madden 08 ++++
Har selv ikke hørt spess på musikken dems, men håper det kommer med mye annet snaks på musikk fronten i det kommende spillet ;)
 
SITAT(Ronin @ 24.01.08, 18.46) 99688
KAnskje du burde begynne å faktisk lese postene før du kommenterer dem? FOR DET MESTE skrev jeg. Så kjapt gjennom lista, og 5-6 av dem hadde jeg trolig ikke hørt før jeg spilte spillet. 90 % av de bandene og artistene på den listen der er enkelt og greit nærmest obligatoriske for envher som har den minste peiling på populærmusikk.

Og jeg har jo lovpriset de andre soundtrackene. At de hadde en miks av et par ukjente artister (for min del) og majoriteten store, velkjente artister så var det helt greit for meg, og noe jeg ser positivt på hvis de viderefører i det kommende spillet. nNe jeg presiserer i den forrige posten min, hvis du i det hele tatt hadde tatt deg bryet med å lese den.
Du er så pinlig ute på viddene, at du burde pakke bagen å stikke til gamer.no eller noe.
Siden du er så flink til å ninjaloledite i etterkant: Men ja, hva i all verden er rart med å stille spørsmålet? Rekner med at det er valide nyheter, så det går jo ann å faktisk spørre seg hvilken linje rockstar legger seg på, når de i tillegg har brukt russisk hiphop. Men for all del, mr. take it to the max, her skal vi ikke stille noe i et kritisk søkelys!
[/b]

Det er jo akkurat faens poenget din balle, San Andreas hadde låter som ikke var særlig kjente, noen av dem finnes ikke en gang på wikipedia, men allikevel så går du av skaftet over at et velkjent norskt band skal være med i et soundtrack som vil bestå av utrolig masse ulik MODERNE(jepp, dette spillet er satt til nåtid) musikk. Det er nok ikke jeg som er pinlig ute på viddene her nei...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Gått av skaftet? Du er ikke flink til mye, men å trekke ting ut av løse luften er du i hvertfall flink til. Det eneste jeg har kommentert er at jeg håper rockstar implementerer store og velkjente artister, og ikke legger seg på en linje med kun indie-artister. Det er faktisk det eneste jeg har gjort. Du er den som kommer rekende med argumenter som har fallt som potetsekker på rekke og rad, om at jeg ikke hadde hørt noe om brøkdelen av artistene i San Andreas, og at jeg gjør feil i å støtte meg på hva norsk media opplyser.
Jeg forstår forresten ikke hvorfor du caps'er moderne. Såklart skal sountracket være kontemporært, men, som jeg har understreket ørten ganger nå, jeg håper ikke ikke datarock (og den russiske rapperen) er representativt for HELE soundtracket, men at rockstar inkluderer større, kommersielle, artister. Jeg er som sagt ikke negativ til datarock isolert sett i det hele tatt, så lenge de ikke er representativ for majoriteten av soundtracket. jeg kan ikke skjønne at dette provoserer deg så grenseløst.

Forøvrig så sier jo det alt, når du betegner datarock som "velkjent". De har vel prøvd i alle herrens år nå å få et kommersielt gjennombrudd, men det har vel egentlig bare blitt med tanken for bandet. Kanskje de har hatt en og annen singel inne på topp 40, men å betegne de som velkjent blir i min bok feil. dette er vel å merke min mening.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
vent ett tøyeblikk skulle ikke spillet være eksklusivt i tre månder på x-burk 360?
 
SITAT(Thinaran @ 24.01.08, 19.00) 99694
Surfer Girl sier: «Have you ever seen millions of dollars used to market console DLC? Something called GTAIV will change that.»
[/b]
Hvem er surfer girl? Har sett at du har nevnt navnet flere ganger, men hver gang jeg prøver å finne ut hvem det er failer jeg miserabelt. Hjelp!
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Er litt usikker på om det er grunn nok for min del for å kjøpe det til burken. Liker generelt ps3'n min bedre, og siden det bare er et tidsspørsmål før 360'n min eksploderer, så tror jeg at det blir til ps3 for min del. Går ut i fra at det er såpass mye spilletid i det opprinnelige spillet, at det ikke blir noe vanvittig trang for å kjøpe ekstrapakker. I verste fall får jeg bare kjøpe begge versjonene ^^
 

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Dens @ 24.01.08, 19.48) 99710
Hvem er surfer girl? Har sett at du har nevnt navnet flere ganger, men hver gang jeg prøver å finne ut hvem det er failer jeg miserabelt. Hjelp!
[/b]
En muldvarp i spillindustrien som har hatt rett om veldig mange av tipsa sine, men ingen hvet hvem er.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Ronin @ 24.01.08, 19.18) 99698
Gått av skaftet? Du er ikke flink til mye, men å trekke ting ut av løse luften er du i hvertfall flink til. [...] Såklart skal sountracket være kontemporært, men, som jeg har understreket ørten ganger nå, jeg håper ikke ikke datarock (og den russiske rapperen) er representativt for HELE soundtracket, men at rockstar inkluderer større, kommersielle, artister.[/b]
Hvis du ser disse to setningene i sammenheng, klarer du nå kanskje å forstå at folk reagerte på at du skreik opp om at du frykta at soundtracket til GTA IV kom til å bli ræva utelukkende basert på en eneste opplysning, nemlig at Datarock skulle være med? Jeg satt litt med kjeften halvåpen og sånn skakt blikk man ofte ser i M da jeg leste det, derfor den usannsynlig koselige tonen i mitt svarinnlegg. *Smekk* Sånn, kindly get over yourself. :p
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
SITAT(Yetipants @ 24.01.08, 21.17) 99742
Hvis du ser disse to setningene i sammenheng, klarer du nå kanskje å forstå at folk reagerte på at du skreik opp om at du frykta at soundtracket til GTA IV kom til å bli ræva utelukkende basert på en eneste opplysning, nemlig at Datarock skulle være med? Jeg satt litt med kjeften halvåpen og sånn skakt blikk man ofte ser i M da jeg leste det, derfor den usannsynlig koselige tonen i mitt svarinnlegg. *Smekk* Sånn, kindly get over yourself. :p
[/b]
Jeg konstaterte ikke i det hele tatt at soundtracket kom til å bli ræva (en formulering jeg forøvrig aldri har brukt), jeg ytret bare min frykt for hvordan soundtracket kom til å bli, basert på datarock og den russiske hiphopen. Jeg er, som sagt, stor tilhenger av alle de tidligere soundtrackene, og kommer nok helt sikkert til å finne noe positivt i soundtracket uansett hvem som er med, men jeg håp at datarock og russeren og er et frampek på hva som blir majoriteten av soundtracket. Det er egentlig alt. ^_^


Men nå legger vi denne ballen død. La oss alle se på håndball å være venner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Ronin @ 24.01.08, 21.41) 99747
Jeg konstaterte ikke i det hele tatt at soundtracket kom til å bli ræva (en formulering jeg forøvrig aldri har brukt), jeg ytret bare min frykt for hvordan soundtracket kom til å bli, basert på datarock og den russiske hiphopen.[/b]
Jeg har heller ikke skrevet noe annet. Ville bare påpeke at jeg syntes det du skrev var rimelig... fjernt, kan du si. :p

Og håndball kan de som orker se på.