Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95
#41
Jeg syns GTA3 var dritfett, men orka ikke ta noe særlig mer enn halvparten av oppdragene. Resten av tiden brukte jeg bare på å holde helvete. Vice City og San Andreas ble jeg fort lei. Spillene er kule de, men syns ikke de fortjener den "best game ever!!" statusen som de har fått.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#42
Hmm, hva mer de kan gjøre ja for at vi ikke ska kunne kjenne igjen akkurat det samme. Vel ting som jeg har hatt litt i tankene, kunne ha vært og kanskje gjort det litt mer fps aktig, altså at man kan se og gjrøre flere ting i fps modus. Spillet kunne ha blitt lit mere interaktivt på den måten, jeg liker ihvertfall den ideèn.

Ellers så syntes jeg det rpg opplegget som var med i SA kan bli med her også med en del oppgraderinger men, det burde ikke være så nøye med og spise for og holde personen i live, detta er trossalt ikke The Sims :p

Og en annen ting, det kunne ha hvert artig hvis de tok insperasjonen fra en Europeisk storby denne gangen, isteden for de klassiske Amerikanske byene. Kunne ha vært en fin blanding av London og Paris med London sine trange gater, og det fine by livet i Paris. Er mye og ta av her hehe.

Uansett gleder meg til traileren ja ;)
 
#43
Jeg husker jeg hadde mange fete timer med både GTA 1 og 2. Men når nummer 3 kom tok det liksom hele greia opp på ett nytt plan. Alt ble langt fetere. Det var for meg det perfekte spill. (Jeg var 14 da.. :D )

Når det gjelder grafikk i den neste utgaven må jeg nesten si at det ikke er det viktigste for meg. Jeg vil ha en helt ny fysikkmotor, null føkking med framerate og selvfølgelig online.
Musikken bryr jeg meg fint lite om.


Hva er det værste resultatet dere kan tenke dere?
For meg må det være om spillet er satt i fremtiden, 2070 ellerno. Også helt jævelig om grafikken holder det samme jævela lusne nivaet som i tidligere spill, og en lignende fysikkmotor.
 
#44
Tror ikke de kjører noe lignende Crackdown, fremtid tviler jeg på. Nåtid i New York er mer sannsynlig, synes jeg hvertfall.

Husker da jeg spilte GTA og GTA2. I førstenevnte, da jeg fant ut at man kunne sette seg inn i hver eneste bil og meie ned joggerne som alltid løp på rekke, eller få dem til å følge etter deg for så å snu seg og plaffe dem rett ned, med alt blodet og sånt.. Tror GTAIV blir utrolig fett, jeg. San Andreas var det, og jeg tror utviklerne vil skape et flott spill til nestegenerasjonskonsoller. B)
 
#46
SITAT(Revan @ 27.03.07, 19.47) 58414
San Andreas var det, og jeg tror utviklerne vil skape et flott spill til nestegenerasjonskonsoller. B)
[/b]
Nå er vel alle nestegenerasjonskonsollene lansert, så teknisk sett behøver vi ikke bruke det ordet om dagens konsoller lengre. Neste generasjon blir vel PS4/Xbox720/Wii2. :p

Når på døgnet kommer traileren i morgen?
 
#47
Den kommer på fredag kl. 00:00. Jeg kommer nok ikke til å klare å sove den natta. :elsk:
 
#48
Jeg håper hvertfall de gjør karakterutviklingen av personen mye bedre enn i SA, greit at man er en bestemt fyr som det Carl var i SA, men at man kan utvikle seg selv mer utseendemessig, med mye større utvalg av klær, tattoveringer(slutt med de helvetes stygge tribalsene! Alle vet vel at Tribals = DRA TIL HELVETE DIN DUMME JØDE SOM BARE TAR TATTOVERINGER FORDI DU SKAL TA EN TATTORVERING OG TROR TRIBALS NEDOVER ARMEN ER JÆVLIG FETT!), hårsveiser og måter å trene seg opp på. Hadde også vært fantastisk med en splitta vei å gå når det gjelder valg av oppdrag, at man kan ende opp som Gangsterlord eller byens helt eller noe helt annet på slutten av spillet, avhengig av valgene du tar. Altså det man trenger i neste generasjons GTA er egentlig en måte å ikke få oppdragene kjedelige på...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Nettopp derfor er det så jævlig rart at oppdragene i GTA-spillene er noe av det kjedeligste og mest frustrerende jeg frivillig utsetter meg for.
 
I

impywimpy

Gjest
#51
Hva med å kalle denne "Carl" Kjell-Magne, og gi ham en splittet personlighet, slik at han kan være politiker om dagen og street thug om natten?
 
#53
Istedet for å gi meg 1000 alternative missions, lag 100 GODE missions.
Jeg er lei av at Rockstar tror jeg koser meg mer med masse råtne missions.
Kvantitet foran kvalitet, det er min erfaring med de tre siste GTA spillene.

GTAIII, Vice City og San Andreas. Alle har sine høydepunkter hvis man orker å dykke etter dem i alle bugsene. Og kontrollen bør SERIØST revurderes.
Vet det finnes minst ett GTA spill til, Liberty Cities eller noe i den duren. Men det skal visstnok være samme oppgulpet

Men til syvende og sist kommer jeg nok til å laste ned demo av GTA4 for å teste det ut.
Men jeg venter ikke i spenning.

Sandbox spill begynner å bli trøttsomt.
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Gidder ærlig talt ikke engasjere meg før vi vet noe mer. Gleder meg som folk flest til traileren, men den kommer av seg selv. Til da får en drive med annet. ^_^
 
D

Doctor Downs

Gjest
#55
Spør du meg er det å ta GTA i retning av The Sims et skritt i feil retning, og jeg kan ikke si jeg synes det var en særlig spennende del av GTA: SA. Bruk heller tid på å gjøre hovedstoryen bedre og gameplayet innad oppdragene mer variert.
 
#56
Vel, hvis spillet skal ha online muligheter syntes jeg ikke det å kunne modifisere på karakteren ett skritt i feil retning... Er jo greit å gjøre karakteren din litt mer personlig egentlig...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Men å gjøre det via hjernedøde, meningsløse, irriterende minigames som attpåtil har en innebygget daglig sperre for at du skal måtte gjenta dem flere ganger i løpet av spillinga, som i GTASA, er så misforstått og verdiløst at ord blir fattige.

Grunnen til at jeg ikke lista opp treningssmåspilla som det kjipeste ved GTA, er at jeg aldri gjorde dem frivillig. Skulle jeg ha gode stats måtte jeg pent sitte og trykke på Shift og venstre mustast annenhver gang i noen minutter.
 
#58
Skal man ha online mulitplayer så vil man vel ikke bruke figuren man bruker i story-mode uansett... med mindre alle byen skal være litt semme person med litt forskjellig bolhetsnivå og klesstil.
 
#59
Er enig at minigamesa var litt teite, kunne blitt gjort bedre, men det var nå en artig greie syntes jeg da, at man kunne bygge seg opp på den måten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Joa, men de har løsrevet det fra resten av spillet og gjort det kjedeligere enn finsk fjernsynsteater. Ideen er i utgangspunktet stilig, men gjennomføringa suger golfballer gjennom hageslanger.