Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg trodde ikke det var nødvendig for meg å skrive at det åpenbart skulle tas med en klype salt, men der tok jeg feil, gitt!

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Ja, virkelig :)

Uansett, så er det utrolig mye som flagrer rundt når det gjelder grafiske forskjeller, men alle ryktene, også Rockstar selv har sagt, er at det koker ned til forskjell i rendring og blur, der ps3 skal ha hakket vassere teksturer. Men som påpekt før, så tror jeg personlig at forskjellene blir minimale.

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, mer eller mindre. Fant tilogmed det originale intervjuet:

Sam Houser skrev:
Getting things running on the PS3 initially was challenging. I think it was challenging for a lot of companies, but it's also a machine where, now that we've got comfortable with it -- I don't want to say we've cracked it, but we've got comfortable with it -- we know we can make our games. We're at a point now where the games pretty much look identical side by side. There's a slight difference in the way they look. I think that's to do with really low-level technical stuff that I'm not the guy to explain. The 360 games have a certain look to them; PS3 games have a certain look to them. I like the way [the PS3] renders. There's a certain kind of softness without being blurry -- some warmth to it -- and then there's a certain more clinical element to how the 360 looks. Both have plusses and minuses. As far as I'm concerned, they're neck and neck now. That's very much our goal; we do not want to get in the middle of that rather heated, fervent debate.... These guys who wanna defend their systems, you know what? Good on 'em, and let them do it. We just didn't want to give them something that would in any way fuel it....
http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=3&cId=3167500

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Tror folk heller burde ha fokus på hvordan setupen deres blir, og hvordan man kabler kassene sine. Håper forøvrig at 5.1 mixen i dette spillet overgår det meste der ute. Call of Duty 4 er vel kanskje det spillet man må hoppe etter, til nå.

D

Deleted member 91

Gjest
Den problemstillingen løses lett av å kun ha kjipe TV-høyttalere og et rom lite egnet til surround-setup. :(

Internett har da aldri løyet om det? Det var alltid klart at den var frivillig, med forbehold om "slight framerate problems" om du ikke gjør det. :V

Jo internett har løyet om det, det var aldri noen innstallering på 360 og det ingen nå.
Dette kan jeg bekrefte da jeg sitter jo med det i dette sekund.

Jeg er sånn ca rett ved å bestille PS3 og GTA IV med penger jeg ikke har, nå. Faen i faen. Noen som har vet når dette kommer til PC, og om det vil ha litt tweakemuligheter sånn at vi med dårlige maskiner kan kjøre det kurant?

:(

D

Deleted member 91

Gjest
Ai ai, det får'n si. Det er nesten litt teit, gjør meg ingenting å installere i ti minutters tid mot å spare litt loading her og der rundt i spillet. Jaja. Fortell da, Hazen, hva syns du så langt? Få noen inntrykk og greier og greier.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er sånn ca rett ved å bestille PS3 og GTA IV med penger jeg ikke har, nå. Faen i faen. Noen som har vet når dette kommer til PC, og om det vil ha litt tweakemuligheter sånn at vi med dårlige maskiner kan kjøre det kurant?

:(
For det første kommer det helt sikkert ikke før om minst et år ellernoe, og for det andre krever det sikkert litt maskin å kjøre, siden det er en ny motor og slikt. Bruk penger du ikke har nå. :wizard:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg klarte det fint med de tre foregående spillene, men, men...

(ikke denne gangen)

Jeg er vel ca 7 - 8 timer ute i spillet og dette har gitt meg så mye som 16% ferdig av spillet ifølge statsa.

Jeg har funnet ett spill som har meg sittende inne når det sol ute, og det skal være jævelig bra når man tenker på att sola akkuratt har kommet.

Det meste jeg vet kan dere jo lese andre steder, men som sagt alt er utrolig mye bedre, fysikk,grafikk,gameplay,story alt er helt top notch og jeg har kommet borte veldig veldig få bugs eller annet irreterende snikksnask.

Det virker som att spillet er veldig finpolert og gjennomarbeidet og....ja... dere må nesten bare spille det selv. Bare vit att det er knakende bra.

Oh btw.... ikke bare har man ett eget internett i gta som har mail med dritfin spam. man har også utrolig bra tv og se på. med spoofs av gode serier.

Vet ikke hva jeg skal si, men obskure spøresmål kan svares på.

TV-en min døde nettopp <_< Glad det skjedde nå og ikke om fem dager.

GTAIV var hovedgrunnen til at jeg bestemte meg for kjøpe enten PS3 eller 360. Etter litt om og men så gikk jeg for 360 da den har en del gode spill som er ute nå og bonusmaterialet til 360-versjonen av GTAIV.

Ærlig talt, det driter jeg langt i.

De kan gjerne banne meg også, profilen min kan jeg bruke videre anyway(siden bare selve maskinen blir banna og ikke GT), men jeg tviler litt på det.

De kan aldri vite 100% att ingen lovlige kopier er her enda, eller hvem jeg er og hvor jeg har fått tak i det. så og banne meg på det grunnlaget er noe som ikke har skjedd før.
Folk blir banna for gammal custom fw og dårlige upatcha kopier.

Jeg kommer uansett til og spille GTA IV`s MP del på PS3 med de kompiser jeg har der.

Men ja, artikkelen du viser til kan bety att de er motherfuckers og jakter pirater nå, eller ikke.
Jeg tror ikke det, da den eposten folk mottok fra rockstar var ment til anmeldere så folk ikke skulle få se achievements osv, men det har de allerede blokka.
Om jeg stikker på Xbox.com og ser på min GT så får man ikke opp hva jeg har låst opp...

Takk for advarselen\haha på deg dust:) uansett.

D

Deleted member 91

Gjest
Eller kanskje de driter i det fullstendig? Hadde M$ funnet en metode for å oppdage chippa X360er hadde vi nok hørt det for lengst, og hvis du i ett sekund tror Microsoft (eller et annet selskap) risikerer å banne folk som har kjøpt spillet tidlig (som det også er en del av nå) bare for å ta moddere, burde du få hjernen sjekka.

De hadde neppe gått så langt. Men at Microsoft samler inn data før de starter med ban waves, det er et faktum. Selskapet har bannet rimelig mange for bruk av backups på X360. Hazen er nok trygg i øyeblikket, men ingen vet om MS bare spionerer på deg og vanene dine før de velger å banne deg.

Spesielt når det er snakk om en release man antar alle med modda maskin laster ned. Beste tidspunktet å spionere på.

Edit: Ser at X360 har såvidt flere votes enn PS3, faktisk jevnere enn hva jeg ville trodd.
Tutankoopa: Skal ikke spille GTA IV ? w00t ?:ermm:

Gikk plutselig fra å være labert interresert i dette spillet til å bli giret. Endte med bestilling på VGP. Blir spennende å se om jeg får fra første leveranse.