Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95
Gå lenger enn og banne meg? hahahaha... nå ler jeg meg skakk her.
Hva skal de gjøre? arrestere meg? fnis.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg sitter med det mellom hendene as we speak...

... og vet jeg kan miste jobben hvis jeg tar det med hjem. WHAT TO DO?!

(Tenker jeg sniker meg til å spille litt i sjappa, ihvertfall)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
EB Games Aker Brygge. De har fått det inn på Stovner og vet jeg, så regner med de andre EB Gamesene også har det.
Men ikke regn med å få kjøpt det, ikke engang hos meg, og jeg er ikke så stiv på reglene.
 

Endre

Ødela forumet
Thinaran: Ahaha! Jeg hadde faktisk bare lyst til å spille GTA IV i dag, men hadde ikke takket nei. :D

justincase: Jeg regna absolutt ikke med å få kjøpt det på EB i dag, men siden det virker som det allerede er ute i noen butikker, skal jeg se om jeg får ordna meg en kopi et annet sted.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi er nok ikke de eneste som har fått det inn idag, så langtfra umulig! Lykke til ihvertfall, andre dødelige får vente noen dager til... ;/
 
Nervøs? hva i all verden skal jeg være det for.

Pass på så ikke FBI kommer til norge og arresterer deg for den ene metal skiva du lasta ned i fjor a max;)

Angående det med og wipe gamerscore: DETTE ER FOR DE SOM HAR JUKSET(GLITCHET) GS FREM IKKE FOR DE SOM HAR FLASHA BOKS.
 
Nervøs? hva i all verden skal jeg være det for.

Pass på så ikke FBI kommer til norge og arresterer deg for den ene metal skiva du lasta ned i fjor a max;)

Angående det med og wipe gamerscore: DETTE ER FOR DE SOM HAR JUKSET(GLITCHET) GS FREM IKKE FOR DE SOM HAR FLASHA BOKS.
Det er ikke oss du må forklare dette til.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Kanskje jeg skal kjøpe det på 360 også, så kan jeg komme med den kalde dommen for hvilken versjon som er verdt å eie.