Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spesielt siden jeg spurte dama noe som: "Can I come up for a cup of -really- hot coffee?" før vi tok turen opp. Jeg prøvde meg heller ikke før 3. daten, hadde nyvaska bil og spanderte resturant, så det skulle bare mangle.

Edit: Skuffende lite grafisk, skjermen ble svart når vi gikk inn i leiligheten, så kom bildet tilbake mens jeg kom ut. Men dette kommer seg kanskje utover i spillet? Taime vill tell!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jævlig hot. Sikkert hot nok til å pisse off en titallstusen kristenfundamentalister.

Tilfeldig at det står Justin(.tv) i hjørnet på videoen? =P

Jeg kom inn på ett game igår der det var en gjeng kompiser som hadde brukt\fortsatt og bruke kvelden på og finne alle horer de kunne for og gjeng-drepe de.

De var alle 13år gamle USAere of course.

Fin gjeng.

Gleder meg utrolig mye til imorgen. Plukker det nok opp utpå ettermiddagen en gang. Men dere med Xbox live, hva med å slå ihjel litt tid med å slå ihjel hverandre? Jeg snakker selvfølgelig Halo 3 (se detikert tråd).

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Er dere sikre på at sykler er fjerna? I halve trailer numéro quatre ("Everyone is a rat") er protagonisten på en sykkel.

GTA IV blir sendt fra Elkjøps lagre i morgen. Da har jeg det vel på onsdag, tror dere ikke?

I tillegg har jeg fri torsdag og fredag, men det har vel de fleste... fy faen så gøy det blir. :guns:

Halky

Veteran bruker ;)
Ekke Revan bare rundt 16 år nå a? :S Damn må si åra flyr fort. Husker jo når han var her i starten da i 12-13 års alderen :p

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Godt poeng, Klay, det tenkte jeg ikke over før du nevnte det. Leste noe om at Elkjøp skulle være litt ekle når det kom til aldersgrensen og legitimasjon i morgen, så da er det vel kanskje best å bestille.

K999

Keystone State Of Mind
Han kjenner vel noen over atten da? Jeg er søtten og tviler på at EBgames stopper meg i morgen, men Jani er med incase. :p

Lodin

Der Waaaah
Var det ikke de bla. som nekta å selge spill med 18-årsgrense? Eller var det bare mens media fulgte med på hva de dreiv med?

Husker jeg var dritnervøs da jeg kjøpte Vice City som sekstenåring i allefall. Ble månelyst hjemme når foreldrene mine fant ut hva jeg hadde lånt penger av dem til. ah, minner.