Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samma trikset som blant annet Halo 3 og Army of Two til PS3 drar, det der. Helt ærlig? Tror ikke du merker en dritt forskjell mens du spiller.

Lurer forresten på når det kommer et PS3-spill programmert av en assemblyguru som klarer å gjøre noe vettugt med alle prosessorene samtidig. Det blir saker.

But the PS3 still looks better regardless
:guns:

Men sånn ærlig talt bryr jeg meg ikke, når forskjellen sånn i utgangspunktet er såpass minimal som den er.

D

Doctor Downs

Gjest
Yes! Møtte opp på Asda klokka elleve og ble nummer 3 i køen. Innen klokka var slagen midnatt var det vel i overkant av 100 folk der, men bare 30 spill. Avbestiller Amazon-ordren min nå, og gjør meg klar til å spille ut i de sene timer.

Først i køen var forresten en 70 år gammal dame som mimra tilbake til hvor mye værre det var å få tak i Halo 3. :D

Order status fra vgp: shipped. Lurer på om jeg ikke kanskje stikker ned til byen i morgen og ser om det ikke er mulig å oppdrive et eksemplar uansett.

Hvis ikke har du det vel innen torsdag med tanke på hvor usannsynlig raskt ting fra VG+ blir levert i motsetning til mange andre nettbutikker over dammen som bruker opp til 6 uker på å levere ting.

Var rimelig stort oppmøte hos Gamezone i Stavanger.
De som hadde forhåndsbestillt gikk rett inn, resten venta utfor. Suckers...
Aner ikke om det fantes nok kopier eller ei, men ryktene svirra i køen hørte jeg.

Back to Liberty City. Og ja, frem til nå så er det faktisk så bra som de sier.

D

Doctor Downs

Gjest
Det var da som... Er det flere som har vært borti en engelsk oversatt versjon av "Forelska i Lærer'n" på Radio Broker? :ehm...:

Edit: Ok, bare jeg som er teit og ikke har hørt nok på Ralph Myerz...

Novastrum

Feminist-elitist
Angående oppløsning. Bakpå PS3-pakken står det at spillet støtter 1080p - i hvilken form er det? Noen som vet om man kan ratte biler med SixAxis?

Var nede og henta spillet nå. Det blir kult i kveld.

Jeg lo litt da jeg stakk end på Down Town storsenter her i byen for å plukke opp et eksemplar akkurat. Platekompaniet og Gamestop er rett over hverandre der og det var kø på gamestop, mens det ikke var en sjel på platekomp:D Sitter å venter på at spillet skal installere as we speak!

Lodin

Der Waaaah
PS3en oppskalerer det til 1080P, men det blir ikke fler pixler av den grunn. Akkurat det samme 360 utgaven gjør.
Og du kan teknisk sett styre helikopter og biler med sixaxisen, men jeg har enda ikke sett noen anbefale det. Derimot er det vistnok litt gøy å lade ved å vippe kontrollen opp.

Henta SE pakken min på EB games istad, i svergie.

1200SEK liksom...fy faen. men ja ja.

Er det noen som vet om Dual Shock 3 støttes? rumble altså?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg trodde jeg gjorde det klart hva jeg prata om da jeg refererte til traileren der Niko kjører sykkel i halve videoen, men men. Thanks and law.