Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Apropos det: Hvem er de og hvordan finner man dem? Jeg så plutselig et sånt ikon en gang jeg kjørte forbi og rotet det til da jeg skulle hjelpe, men så har jeg ikke sett noen flere.
Har møtt på et par(rapperen Pathos var helt klart den råeste), man må vel bare holde et våkent øye på radaren. Det pleier å være helt tilfeldige folk, f.eks. en fyr på crack som bare gir deg hundre dollar og går, og en gang møter man Badman uten Jacob tilstede.

Jeg møtte forøvrig ei hore som ville selge seg til meg for penger til dop, endte med at jeg måtte kjøre kjerringa til en dealer og gi dama penger slik at hu kunne få seg no.

I mellomtida fant jeg ut at taxisjåfører røyker mens de kjører. Dunk borti en og vent en stund. Er du heldig har han mista siggen i fanget og kommer brennende ut av bilen. Han legger seg så ned ved tanken så dekka tar fyr og skiten sprenger. :laugh:
Bæsj på Impy.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Impy har rett i mye, men dessverre for ham har også Nova helt rett i sin kommentar. Nært, men ingen lungekreft, Impy.

Takk for linken også, Nova.

Ville bare si at dette opprinnelig var et internt innlegg i Gamer-redaksjonen ment som et mer utfyllende svar på en diskusjon jeg hadde med resten av gjengen på IRC. De likte det godt nok til å ville ha det på forsida, så jeg fylte de verste hullene og sendte det videre.

Jeg er enig i det du sier, Nova, men jeg har ikke så mange naturlige forbilder at det gjør noe, så jeg må nesten regne med at det blir litt prøving og feiling i starten. Skulle selvfølgelig ha brukt mer tid på teksten, men Gamer-jobben er ikke så godt betalt at det gjør noe og å kaste bort to uker på noe jeg ikke hadde hatt sjans i havet på å få publisert uansett var ikke aktuelt.

/impywimpy

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg blir gal. Jeg er på 71% og jeg har enda ikke fått tilgang til hverken Dwayne, SoboHoe/Carmen eller Alex! Jeg får ikke mail av noen av de. Dwayne skal visstnok sende meg en mail, men det gjør han aldri. Det går ikke an å ringe ham. Det var riktignok en gang han ringte meg og spurte om jeg hadde ringt han, men det hadde jeg ikke. SoboHoe har jeg trykka date på for hundre evigheter siden, men jeg har enda ikke fått noe mail. Ikke har dateknappen kommet tilbake heller. Alex fant jeg nå nylig, men ikke en gang hu får jo noe mail fra. Hva skjer? Hvordan skal jeg få tak i de?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skulle funnet den sida hvor det der ble posta for første gang, men jeg gidder ikke siden det var rundt launch-tider.

D

Deleted member 91

Gjest
Har kommet en del anmeldelser siden launch-tider da din fotsopp, og de som kommer senere pleier å være litt mer kritiske.

Jeg og Archtor skal spille nå, bli med dere også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har kommet en del anmeldelser siden launch-tider da din fotsopp, og alle gir 10/10. Få kreft.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er verdt å grine av, iallfall. :(

Novastrum

Feminist-elitist
Forøvrig morsomt å se at de eneste bøgene som har gitt spillet under 9 er to obskure sider som desperat fisker etter lesere ved å gi en total wankjob review, men allikevel kline til med en "kritisk" 8.8-karakter. En dag senere kommer det ei side med en enda fetere PR-strateg i setet - 8.7. "Oh no he didn't!"

Awww, ser ut til at begge versjonene vil være "likeverdige" enda litt lenger enn venta.
Rockstar parent company Take-Two Interactive revealed today that it has delayed the first piece of Grand Theft Auto IV DLC until the first quarter of its 2009 fiscal year, which runs from November 1, 2008 to January 31, 2009.
According to the company, the Xbox 360-exclusive downloadable content was pushed back "in order to provide a better balance in Take-Two's release schedule."
BLEH

Egentlig er det ganske skandaløst at det har vært så lite motstand å hente for GTA IV -- et spill som etter min erfaring er mer interessant og audiovisuelt appellerende enn det faktisk er givende og morsomt.

Det til side, denne 8.7-anmeldelsen var da anstendig nok, og luktet lite av oppmerksomhetsfiske. Ikke så oppfattende som man kanskje forventer, men easy-going og tilsynelatende nærmest uvitende om GTA IVs enorme hype. Det kan jeg like.

Av ymse årsaker havner liksom store deler av spillanmelderstanden fullstendig på barnehagenivå hver gang noe bare er hypet (og grafisk imponerende) nok. Forstå det den som kan.

Novastrum

Feminist-elitist
GamePlay: The single-player gameplay is the same as it ever was but the engine is more refined than ever. Goofing off without a purpose is rarely this fun. Graphics: Altogether fantastic, but the game suffers from more than average pop-up.
Sound:
One of the most eclectic soundtracks around. Everything sounds as you'd expect it to, even the insane hobos talking to themselves.
Replay Value:
The single-player should last anywhere between 30-60 hours and the fairly limited multiplayer may keep you coming back for more.
Final Word:
The nature of the open-ended gameplay still makes for memorable random and not-so-random occurrences you'll repetitiously be reciting to friends, but for the most part it's nothing we haven't seen before.

8.7

For meg så høres det mer ut som en 9 til 9.5-karakter. Pop-upen de skriver om har jeg aldri opplevd, forresten. I mine øyne er det der bare et forsøk på å skaffe flere lesere.

Det eneste de har å utsette er at "de har sett mye av det samme før". Jeg skulle gjerne likt å spille det spillet de snakker om.