SITAT(Lodin @ 18.04.07, 20.33) 61782
Mafia prøvde jo det. Måtte holde seg til fartsgrensa og sånt. Når man så hadde snuten i hælene var det ikke mulig å bli kvitt dem. Bilene hadde bensin og.
Faen så ræva det spillet var. Konklusjonen blir derfor at realisme som går ut over morro er no dritt.
Ikke at jeg tror at det er grunnen til at det ikke er med fly i IV.
[/b]
Ehm, vil ikke kalle Mafia som ett ræva spill bare fordi man kan gå tom for bensin i spillet, noe som faktisk var veldig sjeldent at hendte. Og det med at man måtte følge diverse fartsgrenser for og ikke få purken etter seg var jo ett glimmrende tiltak til en forandring. Det opplegget der gjør jo at spillet blir mere levende og realistisk, noe som er bra.
Men en annen ting fra Mafia, som jeg faktisk syntes GTA burde ta til seg. Det gjelder stjelingen av biler, sånn som i GTA så er det jo bare til og ta den du ser osv.. uten problemer. Funker ikke så i den virkelige verden

Man skulle ha dirket dem opp, sånn som man gjorde i Mafia. Akkurat det syntes jeg var ett artig ingrep som de hadde lagt inn. Også sånn at man ikke kunne få dirket/tatt alle bilene med en gang, før man får lært seg alt osv...
Dette er noe GTA kan ta lærdom av.