Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95
Vel, jeg syns den Russiske hip-hopen fra traileren og Datarock er topp jeg, så om dette er hinting til hva slags musikk vi får i spillet blir jeg glad. Topp 20 fra samtiden vår har jeg fått jeg nok av uansett. Mye av gleden med GTA har for meg alltid være å oppdage ny musikk.
 
Selv så har jeg forsåvidt aldri fokusert veldig på musikken i GTA spillene egentlig. Selvsagt, måtte jo forbli i bilen litt lenger hver gang Kiss - Strutter rocka radio kanalen. Men ellers så har det alltid endt opp med å bli ganske likegyldig utover spillet hvilken kanal den står på.
 

oma

Village Drunk
var det ikke her man kunne ringe inn til en automatisk telefonsvarer for å si hva man synes om USA og så komme med i en snakkeradioprogrambit?

Håper uansett at mangfoldet blir helt sinnsykt enormt når det gjelder radiokanaler, liek 100-000 ganger større enn san andreas sitt sound track
 

Novastrum

Feminist-elitist
Med tanke på at de må klare å få alt inn på en DVD (fordi M$ er homo), så tviler jeg på at vi får mer musikk. Kanskje til og med mindre.
 
Betyr det at man får lite musikk på ps3-versjonen også? De må vel lage spillene så likt som mulig på begge konsollene, men litt kjipt at det skal gå utover ps3 versjonen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med tanke på at de må få alt inn på en diskett, tviler jeg på at vi får mer musikk og større by enn før, jeg tipper hele spillet foregår i et vedskjul med en radio som spiller Macarena om og om igjen.

Enten det, eller så går det an å få lagra noe mer enn et bilde av ei bikkje i en båt og et opptak av guttungen til sjefen som spiller Lisa gikk til skolen på en DVD-9. Skjerpings. >_<
 
Nei jeg tror ikke det. fordi om det ikke har blu.ray så kan det ikke funke.
Faen er morrra di bill gaiiites eller? ro ned dvd elsket og gi fane a. ja stor fane..
Ps3 ftw.
 
Nå er det ikke akkurat radio utvalget som avgjør hvorvidt om dette spillet blir bra eller ei da. Ikke slik jeg ser det ihvertfall.
Det er lenge siden jeg har hatt forventninger til et GTA spill.
Den realistiske settingen har gjort meg mer nysgjerrig enn noen sinne.

Og for guds skyld håper jeg at de har redusert på antall "tulleoppdrag".
Kvalitet fremfor kvantitet.

(Det er i det minste lov til å håpe)
 

Lodin

Der Waaaah
Ærlig talt misunner jeg ikke de som har som jobb å velge musikk til dette. Stasjonene som spiller gammal musikk og alternativt er ikke så ille, men på Lips skal det lissom gå det som er hipt og nytt nå og kommer til å bli legendarisk i framtiden. Åssen i helsike skal man greie å vite hvilke låter det er?
her er Billboarsd Top 20 i USA denne uka:SITAT
Flo Rida Featuring T-Pain - Low
Alicia Keys - No One
Timbaland Featuring OneRepublic - Apologize
Chris Brown - With You
Fergie - Clumsy
Chris Brown Featuring T-Pain - Kiss Kiss
Rihanna - Don't Stop The Music
Sean Kingston - Take You There
Finger Eleven - Paralyzer
Sara Bareilles - Love Song
Snoop Dogg - Sensual Seduction
Jordin Sparks - Tattoo
Colbie Caillat - Bubbly
Taylor Swift - Teardrops On My Guitar
Alicia Keys - Like You'll Never See Me Again
Taylor Swift - Our Song
Natasha Bedingfield Featuring Sean Kingston - Love Like This
Wyclef Jean Featuring Akon, Lil Wayne & Niia - Sweetest Girl (Dollar Bill)
Rihanna Featuring Ne-Yo - Hate That I Love You
Linkin Park - Shadow Of The Day [/b]
Er det noe som helst av detta her som kan være med i IV? :wth:
 

Lodin

Der Waaaah
Må gud forby. Regner med at det kun blir mindre kjente folk på rap stasjonen og ingen Wyclef Jeaner eller Snoop Dogger i mils omkrets.
Det beste hadde vært en reprise av 3 hvor de bare drar parodier på Lips.
 

Kilik

Lokal moderator
Håper de ikke velger aktuelle topp 20-låter, men heller sanger som kan bli hits ETTER å ha vært med i spillet. GTA-serien er stor nok til å få til noe sånt.
 

Lodin

Der Waaaah
Ja når det er sagt så er R* North jææævla flinke på lydsiden. Før GTA3 var Lazlow bare en gomp som drev en podcast om ny tech, men en av folka der så potensialet og kontakta ham. Riktignok er han fortsatt bare en gomp som driver to podcaster, men alle som har spilt spilla vet hvem han er og vet hvilken genistrek det var å gi ham en egen pratekanal.
Jeg har egentlig ingen tvil om at de finner den beste løsningen. ^_^
 
SITAT(Novastrum @ 26.01.08, 12.10) 99947
Med tanke på at de må klare å få alt inn på en DVD (fordi M$ er homo), så tviler jeg på at vi får mer musikk. Kanskje til og med mindre.
[/b]
Behold, ekslusiv DLC for X360!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er nå jeg skal finne fram den sammenligninga som påpeker at selv om datamengden i spillet økes ti ganger fra Grand Theft Auto: San Andreas så er det fortsatt plass til overs på en DVD-9, eller?
 

Novastrum

Feminist-elitist
San Andreas tok en DVD5-plate, altså rundt 4,7 gb. DVD9 som er vanligst nå tar ca. 8.5 gb.

Med tanke på hvor mye større teksturene er i denne generasjonen, hadde det vært spennende å se hvor mye de har å gå på iforhold til GTA IV.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Plukket faktisk frem SA tidligere i dag, og kan bekrefte at PC-versjonen er 3,92 GB. (ferdig installert 4,68)