Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer

Lodin

Der Waaaah
Tidligere i dag posta Destructoid rykter om multiplayerbiten. En kort stund etter fikk de en grumlete telefon fra Rockstar om å fjerne dette. Heldigvis raporterte Kotaku det viktigste av det og de har enda ikke fjerna infoen. Ikke at det var så veldig spennende siden det ikke virker som det er mer avansert enn rælet fra Saint's Row. SITAT
Based on the newly launched Grand Theft Auto IV web site, we know that the game has some sort of multiplayer component. What we don't know for sure is what it involves. But according to a rumored tagged report from Destructoid, citing an anonymous source, a suite of multiplayer options are planned, including death match, co-op, team based head-to-head battles and online races. While that may sound like a list of vague concepts that could be just an educated guess, the site's source has names for each, including Cops 'n' Crooks, Bomb da Base and Hangman's Noose.

If true, it would be the first Grand Theft Auto title to feature such a significant multiplayer aspect to the game. Check out the full report for more info on rumored multiplayer additions, including a look at some of GTA IV's side quests and mini-games.[/b]
Posta hele greia siden det kan hende dette og fjernes. :v:

Lodin

Der Waaaah
De har fiksa noe på sida for det var flere (meg inkludert) som ikke fikk opp filmer og sånn før. Så ja, sjekk igjen hvis du sleit tidligere. ^_^

Lodin

Der Waaaah
Så ikke bare kommer det to ad-oner til 360, nå blir også multiplayeren utvida? :ermm: SITAT
"It's an amazing piece of software, and I'm really excited with its downloadable content and online multiplayer support - again, that's something that's unique to 360," he said.

"We think consumers are going to love that, and it's going to create what I would describe, again, as the premium experience on our platform."[/b]
SITAT
CVG has confirmed with Rockstar that both versions of the game will have online multiplayer, but some elements will be exclusive to the 360[/b]
hmpf

Kilik

Lokal moderator
De store spillsidene har fått drøye to timer hver med en ny build av spillet:

SITAT
* When you're wanted, you'll have a "wanted radius" showing the extent of your tracking. Escape the radius, lower your wanted level.
* Fancier cars will have voice navigation.
* In one instance, Niko punched a "bad guy" named Dardan hard enough to send him through the window to his rear.
* "In reaction to the crash, a lady bystander started cursing out the two men as they got out of the car, at which point the passenger drew a weapon and gunned the lady down—to the genuine surprise of all those viewing the gameplay."
* Niko is a master at Krav Maga, a fighting style used by Israeli Special Forces.
* The 360 build is brighter and has slightly more vibrant color while the PS3 build has less aliasing issues.
* You won't be able to customize your car like in San Andreas and you can't store goods in them either.
* There are 18 radio stations with a variety of genres, one of which is named Vibe FM (R&B/Soul).
* The full game will take about 100 hours to complete at a normal pace.[/b]

At a normal pace, som det står. Normal pace er nok mer slik casual-spillere gjennomfører spill.

Lodin

Der Waaaah
SITAT
You won't be able to customize your car like in San Andreas and you can't store goods in them either.
[/b]
Elsker når oppfølgere dropper features fordi de er next-gen og da er det viktigere å fokusere på at grafikken er fin. <_<

Var det seriøst noen her som syns det var kult å pimpe bilene i GTA, da? I gjennomsnitt tok jeg bare vare på bilene i et par minutter før jeg byttet eller fant på noe annet, så det er ikke noe jeg kommer til å savne.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Helt ærlig? Det derre customizing-greiene brukte jeg en eneste gang i San Andreas. Syntes det var drit og gadd ikke bruke mer tid på det.

Lodin

Der Waaaah
Enig at det var ganske primitivt, men en og annen fet bil kunne man mekke seg. Særlig gøy når man finner noe gammal dritt og stæsjer det ut i gull og spoilere. Var gøy å dille med.

CyberK

Finner ikke på noe.
Det var gøy å putte nitroboost inn i biler og så råne rundt på motorveiene, men ellers var pimpingen i likhet med klesskiftingen kun en øvelse i å vente på at loading skulle bli ferdig.

Kilik

Lokal moderator
Noen features må de jo spare til GTA IV: Vice City og GTA IV: San Andreas...