Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
Når jeg hørte om Eb's fantastiske tilbud så kjøpte jeg to drittspill til PS3(etter min mening i allefall) av en venn av meg for 200 kr. I morgen skal jeg over å bytte de, og få min forhåndsbestilling av gta4 pluss mitt gavekort på hundre kroner. Det betyr at man på sett og vis kan si at jeg har betalt 100 for gta4. Det kan jeg absolutt leve med.:laugh:

oma

Village Drunk
så lenge du ikke kjøpte motorstorm og resistance så gjorde du ett bra kjøp, siden de to spillene er utenom det tilbudet

Ja, jeg som de fleste andre PS3 har de i hylla, og tenkte automatisk at dette var en fin måte og bli kvitt de(ikke at jeg ikke har hatt moret meg med Motorstorm) men jeg leste jo her om det pluss at jeg snakka med fyren i butikken. Jeg kjøpte Harry Potter og Folklore for de som måtte lure. Jeg føler at jeg har gjort en knalldeal, og det føles alltid godt.

oma

Village Drunk
jeg syns folklore er koselig spill jeg, jeg skal bytte Oblivion og Warhawk

Var på Gamestop i dag og skulle forhåndsbestille til PS3, da sa mannen at de ikke kunne ta imot forhåndsbestillinger på PS3 fordi det var så lang venteliste der. Da gikk jeg på andre siden av gangen og inn på platekompaniet og forhåndsbestilte der:D

jeg syns folklore er koselig spill jeg, jeg skal bytte Oblivion og Warhawk
Var kanskje litt å ta i å kalle det et drittspill. Spillet er ikke min stil i allefall. Tror jeg skal få bytten noen andre spill også og bruke gavekortet å kjøpe meg Dark Sector. Har sikla over det en stund.

Novastrum

Feminist-elitist
Er det bare meg, eller selges det grasalt mange PS3 om dagen?

Edit: blir spennende å se om dette spillet klarer 100% på gamerankings.com/metacritic - og ikke minst om det har fortjent dette? Gleder meg fortsatt bra. Morsomt å se at de brukte akkurat samme taktikk som de forrige gangene: Gi hvert nettsted/hver blekke lov til å anmelde når de bestemmer, på deres premisser, jevnt utover ukene før spillet er ute for å holde hypen oppe.

Samtidig som det også er reklame for selve konsollen. Sikkert en reklame som er laget for å lure vanlige folk til å tro de må ha en 360 for å spille spillet.

Kilik

Lokal moderator
Ja, ser ut som Microsoft har tatt saken i egne hender og kjører en egen kampanje for spillet: Microsoft to mount Halo-level advertising for GTA IV

""Our campaign is the same sort of scale as our Halo 3 campaign last year so you can expect to see and hear a lot about GTA IV on Xbox 360 over the coming weeks," said Stephen McGill, head of gaming for Xbox UK."

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har fått så stygt streng beskjed om at ingen eksemplarer skal forlate butikken før release datoen... En smule frustrerende!

Shit, så de regner med å selge 6 millioner spill første uka! Var ikke småtteri heller. Tenk om spillet blir sinnsykt ræva :p

Edit: Fikk forhåndsbestillt både GTA4 og MGS4 idag, så nå er det bare å glede seg.

D

Deleted member 91

Gjest
Nigga please, coveret kunne inneholdt manualen og en kuruke, det kommer fortsatt til å selge mer enn mødrene deres en fredagskveld. Husk at Halo3 ikke engang var multiplatform, noe GTA4 er.

Som var poenget mitt. Tenk om det var skikkelig drit. Det hadde blitt verdens mest solgte drittspill. Jeg synes tanken var litt artig.