Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95
D

Doctor Downs

Gjest
Regner med at dere har sjekka ut video review-en til IGN også for litt gameplay galore? Satan så morsomt det ser ut.
 

K999

Keystone State Of Mind
Klaymen: Når jeg ringte inn til EBgames for en kamerat angående det tilbudet, så sa fyren at det bare gjaldt hvis du leverte inn en PS2 med 5 spill. Jeg sa ikke noe i mot, selv om det ikke står noe om det på nettsiden. Så kanskje noe å re-vurdere da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Åh fy faen åh fy faen åh fy faen:

IGN UK skrev:
Past GTA titles have had mild-to-serious framerate issues and technical glitches, because the games were trying to do far more than the PlayStation 2 could handle. While GTA IV is pushing the PS3 and 360 to the limit, it also runs amazingly well. Sure, there are framerate hitches here and there and (particularly on 360) there is some texture pop-in, but it actually runs better than I expected.

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Jada, det er bare én anmeldelse, men fy faen som dette kommer til å skape faen hos 360-gutta. :laugh:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Altså, jeg går for 360-versjonen uansett ettersom de fleste av vennene mine har 360-versjonen og jeg bryr meg mer om tingene 360 gjør bra enn de tingene PS3 gjør bra, men det er fortsatt helt latterlig morsomt at en av de største titlene denne generasjonen er bedre på plattformen som alltid får dårlige porter. Drittstormen dette lager kommer til å være helt fantastisk å se på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rockstar ble altså de første til å få til anti-aliasing på PS3. Ikke verst. :p

Men ja, multiplayer er et ork på PS3 og Achievements er et must for meg i sandkassespill, så forhåndsbestillinga mi lever trygt ennå.
 

Lodin

Der Waaaah
Ikke glem custom soundtrack. En av de tinga som har gitt GTAer nytt liv for meg er når jeg får en nyere utgave på PC eller Xbox1 og kan kjøre til egen musikk. ^_^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis du da er keen på den penere utgaven av GTA IV, og ikke har en PS3, selger EB Games en PS3 40gig + GTA IV for 4199,-

Har enda ikke stemt i pollen, gjør det tirsdag når jeg ser hva jeg tar med hjem. Men har forhåpninger til online delen, så heller mot 360 atm. Sorry Nilo.
 
Var innom EB i sted, og reserverte den 360-pakken... De sa ingenting om at man måtte bytte in ps2-greier. Den ps3-pakken får du nok ikke på release i Ski i allefall, for der er ps3-utgaven utsolgt over alt.
 
mja, mjo... står ennå status: "venter på varer"
så om de får det inn til k-town på mandag, klarer de å få det i postkassa mi i sandnes over natta...?