Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
D

Deleted member 91

Gjest
Svar til R0nin:

Selv tok jeg Playboy X, syntes Dwayne var en litt mer sympatisk fyr (han var emo som helvete, men hvem kan blame ham) og hadde fått litt nok av Playboy. Jeg måtte ta ned en haug thugs og jage ham bortover noen taktopper for å ta ham, men når jeg gjorde det fikk jeg Dwayne som venn pluss krybba til Playboy som sted å bo.

Lyon: 71.30% selv, 405 i Gamerscore. Tror jeg er farlig nærme slutten selv, men jeg har heldigvis støtt på et helt forjævlig eskorteoppdrag hvor karen jeg skal passe på alltid beiner fram og blir skutt uten at jeg kan gjøre en dritt med det, så det er nok en stund til jeg blir ferdig med det ...

Ellers, halvglade nyheter: Låner en discen til en kompis nå, og jeg har spilt i fem-seks timer uten at driten har klikka en eneste gang - altså gode sjanser for at det faktisk er discen min som er problemet. I verste fall må jeg kjøpe ny, men jeg får prøve å ringe Platekompaniet imorgen, selv om jeg ikke har kvittering (noe jeg deler med 99% av alle som kjøpte det der på dagen, og jeg handler der jo tross alt en del). Bawww.

D

Doctor Downs

Gjest
(Om det samme som Nicolas prata om)
Jeg syntes også Dwayne var en bedre fyr enn Playboy X, men jeg bestemte meg for å utfordre meg selv litt. Jeg tok Dwayne og fikk faktisk skikkelig dårlig samvittighet. Før jeg drepte Dwayne parata han om hvor gode venner vi var, etter jeg hadde drept ham ringte jeg til Playboy X som ikke ville omgås med meg mer fordi jeg var iskald og drepte mentoren hans, og når jeg sjekka e-posten min hadde jeg en mail fra Dwayne som sa at han var ensom og gjerne skulle likt å finne på noe en gang :(

Overall må jeg si at oppdragene er nesten uten unntak fete alle sammen, noe som ikke kan sies om de tidligere spilla, hvor det alltid kom et som krevde et bedre kontrollsystem enn spillet hadde eller noe i den gata.

Intervju med han selvhøtidlige dicken i Expert om hvorfor de ikke selger spillet i dagens Aftenpoft. De kan godt selge spill som Viking og GoW fordi de ikke foregår i vår verden. Det at de har mye mer ekstrem vold har ikkeno å si.
Forøvrig synd dem ikke snakker med noen av de andre kjedene som heller ikke solgte GTAIII, men nå har endra standard. :p

EDIT: Enda et innslag i et amerikansk komishow. Hakket morsommere enn Conan.

(Om det samme som Nicolas prata om)
Jeg syntes også Dwayne var en bedre fyr enn Playboy X, men jeg bestemte meg for å utfordre meg selv litt. Jeg tok Dwayne og fikk faktisk skikkelig dårlig samvittighet. Før jeg drepte Dwayne parata han om hvor gode venner vi var, etter jeg hadde drept ham ringte jeg til Playboy X som ikke ville omgås med meg mer fordi jeg var iskald og drepte mentoren hans, og når jeg sjekka e-posten min hadde jeg en mail fra Dwayne som sa at han var ensom og gjerne skulle likt å finne på noe en gang :(

Overall må jeg si at oppdragene er nesten uten unntak fete alle sammen, noe som ikke kan sies om de tidligere spilla, hvor det alltid kom et som krevde et bedre kontrollsystem enn spillet hadde eller noe i den gata.
Jeg hater deg som person!
Drepe Dwayne, det er faen meg så iskaldt at det faen ikke er mulig!

Jeg håper du får dårlig samvittighet resten av livet!

Mod edit: HEI JEG HETER MAXIMUM OG JEG KLARER IKKE LA VÆRE Å SPOILE+!??!?!?

Woho, spillet dumpet ned i kassen idag. Det som er litt festlig med kanadiske spill er at man får dobbelt opp med all info(fransk og engelsk utgave). Så nå har jeg et kart til å ha på veggen og et til å ha inne i coveret. Var faktisk ikke plass til alt inne i selve koveret så de franske sakene var festet på baksiden av koveret. Men nok prat om packaging, nå skal det spilles.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Til dere som har kommet langt: Hvordan er vanskelighetsgraden utover i spillet sammenliknet med tidligere GTA-spill? Og hva med vanskelighetsgraden på achievementsene? Merker jeg savner litt å kunne jakte på achievements når jeg leser lista over hva man får poeng for. Noe av sidemission-styret virker litt lite belønnende uten.

Mongo: Helt vanlig måte å gjøre ting der borte. Man tar den vanlige engelske utgaven og slenger en fransk manual samt cover utapå DVDen. Jævla frankofile puddinger ass.

D

Doctor Downs

Gjest
Husmann: Vanskelighetsgraden er vel omtrent den samme, minus alle komplikasjoner som følge av dårlige kontroller pluss litt mer kreative/innviklede oppdrag. Så ca. like vanskelig, men morsommere.

Da ligger vi ganske likt nicholas. Du har vel som meg spilt så mye siden tirsdagen som mulig.. det oppdraget har jeg ikke kommet til, for se hvordan det går her.

Synes vanskelighetsgraden i spillet generelt øker rimelig gjevnt jo lengre man kommer uti, jeg må kjøpe body armor mange ganger for å være tryggere på å klare det, og en del av oppdraga blir det fort andre gangen jeg klarer det og ikke første, men ikke alle er like vanskelig mot slutten heller.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kan utdype litt om spillet senere/imorgen og vanskelighetsgrad og slikt, men jeg ble altså ferdig idag tidlig med spillet. Klokka inn på 78%.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Hvor er den siste jævla brua jeg skal fly under? Helikopteret mitt styrta da jeg hadde en bru igjen, og da var jeg så heldig at alle bruene var merka med pokaler på kartet mitt. Når jeg knabber ett helikopter nå, er pokalene borte.

Er det no spesifikt punkt man får beskjed om at det er kult å fly under bruer eller? Har forsåvidt tilgang på helikoptere nå sjø.
Sånn ellers har jeg greid å få kåken på "Manhattan". Fete greier, men det uroer meg at det ser ut til at Niko og Roman fortsatt deler seng. :eek:

Scary Paladin

Ukjent herremann
Okay, så nå er jeg også på Dwayne/Gayboy x styret. MEN, jeg har ikke 100% på missions fra Gayboy og Dwayne har sånn vennegreie som vanligvis tilsier at jeg kanksje får noe av han senere. Spørsmålene er da: vil jeg få 100% hvis jeg dreper Gayboy og har Dwayne noe jeg kan få ala kjøpe våpen, helikopter, ect?
\o/

Edit: Du får achievement for å fly under alle bruene.

D

Doctor Downs

Gjest
Paladin:
Hvis du dreper Dwayne får du penger, men Playboy X vil ikke prate med deg mer siden du er for kald for ham. Ikke noe mer missions fra han med andre ord. Hvis du dreper Playboy får du leiligheten hans.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg lurer på en ting anngående det alle driver og spoiler om
Jeg beholdt Dwayne, siden man kan bli venn med han. Menne når kan jeg få tak i han? Jeg kommer jo bare til svareren når jeg ringer. Det var en gang han ringte og lurte på om jeg hadde ringt, men det hadde jeg ikke, så da ble det ikke noe da heller.

Paladin:
Hvis du dreper Dwayne får du penger, men Playboy X vil ikke prate med deg mer siden du er for kald for ham. Ikke noe mer missions fra han med andre ord. Hvis du dreper Playboy får du leiligheten hans.
Jeg skjekket Gamefaqs før jeg bestemte meg og jeg forsto det sann at jeg fikk penger og leiligheten til Playboy, i tillegg til at jeg har en mindre venn å bekymre meg for så jeg drepte Dwayne. Jeg angrer veldig, Dwayne virket som en mye mer hyggelig kar, Playboy var bare irriterende.

Scary Paladin
Du kan tilkalle to medhjelpere.

Et lite spørsmål til de som har fullført oppdragene til Playboy X og Dwayne:

Hvem drepte dere? Har det noen konsekvens videre i spillet? Jeg tok ned Dwayne, men følte faktisk genuin anger senere. Er ikke ofte spill får frem slikt i meg.
Dwayne. Og jeg angret også.
Jeg tenkte bare $$$ og regnet med at Playboy X skulle åpne opp for flere missions.
Gjett om jeg tok feil. Faen

jævla møkk! Satt nå spilte gta, alt gikk smooth og det var knall. helt til den jævla driten frøs seg. Og nå klarer ikke ps3en min å lese av noen spill lenger. Hva faen er det som skjer? Noen som har noe tips? :S