Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
Mens jeg dreiv å sørfra litt løst i går kom jeg over
www.whattheydonotwantyoutoknow.com
Sida har kart over alle duer, hopp, våpen og alt annet shizzle forkledd som et Portal of Evilete forum. Ikke regnes det som bruk av juksekoder å gå inn der heller. :shifty:

D

Deleted member 91

Gjest
Jøss. Fant du tilfeldigvis også et innlegg av meg på side 51 av denne tråden hvor jeg nevnte siden også, eller? Bare lurer altså. Det er uansett kulere å bare dra fram en guide fra en FAQ ellernoe slikt, spesielt mtp. duene, siden det er litt slitsomt å sjekke en tw@-café hver gang. Ikke forsvinner lysa fra kartet heller.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Trodde du hadde mer erfaring enn som så, Lodd.

I forholdt til cheats satte jeg meg som mål å ikke bruke noen, men har spawnet en bil eller to. Ser styggere ut på statsa enn 0, men uansett ikke så ille.
Ellers satt jeg meg litt fast på et mission her om dagen, Catch the Wave, ettersom han kompisen min driver å dør hele tiden. Dette noen dager siden nå, og etter det har jeg ikke spilt... og vet ikke helt hvorfor. Men lar det kjøle litt, så lokker nok spillet snart igjen.
Tips til hvordan drepe alle kara og ikke få drept partneren min?

D

Doctor Downs

Gjest
Samme skjedde med meg først, men tok den faktisk på andre forsøk. Det jeg gjorde var å rygge bakover så fort jeg kunne så partneren måtte løpe litt for å komme fram til bygningen hvor fiendene er. Mens han løper tar du fram M16/AK47 og rydder unna så mange du kan på avstand før han kommer fram. Han må ha blitt skutt hundre ganger for det, men han overlevde på et mirakuløst vis allikevel. Pass forresten på å ha en SMG for hånd også, da du kommer til å bli fulgt i båt etter shootouten.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har forsåvidt bare prøvd to ganger =P Men gode tips, nå fikk jeg lyst til å prøve igjen!

D

Deleted member 91

Gjest
Trodde du hadde mer erfaring enn som så, Lodd.
Ikke mobb, Lodde begynner å dra på åra og da er det helt naturlig.

Hadde mye problemer på samme oppdraget selv, faktisk det eneste hvor jeg satt ordentlig fast og prøvde oppimot ti ganger på. Det gjelder å gjøre det Downs sier, dvs rygga så langt unna som mulig, og prøve å holde deg i nærheten av den suicidale partneren din, selv om det betyr å beine inn i båthuset og ta skudd fra alle kanter. Brukte litt tid på det her fordi jeg vanligvis spiller ganske forsiktig og lister meg sakte rundt alle kanter og hjørner, men den taktikken må man bare legge fra seg akkurat her. Båtene var ikke særlig mye stress å ta: Siden sjåførene er mye mer utsatt enn i f.eks biler er det bare cappe headshots til venstre og høyre, og så bare cruise i havn.

oma

Village Drunk
Jeg hadde ikke _det_ problemet med det missionet, jeg greide ikke å ta vare på meg selv. Slik jeg har oppfattet spillet så er det en god failsafe å bare være i nærheten av NPCen du skal beskytte, så holder han/hun seg som oftest i livet. Har tilgode å måtte restarte pga NPC som døde (utenom at jeg skøt LittleJ med hagle med ett uhell i ett av de første oppdragene)

Mulig jeg er old, men jeg tok ihvertfall det oppdraget på første forsøk. :dumbells:
Forøvrig syns jeg det er juks å gå på gayfags for å se hvor duer og sånt er. Mye bedre å bruke internetsene i spillet siden det er semirealistisk og jeg liker å rollespille. Hver gang jeg er innom nå merker jeg av fem duer på det fysiske kartet med små stickit-lapper og så henter jeg dem underveis. Også fint når jeg ikke greier finne en bil for Steve.

Er det bare meg som ikke ser poenget i å rave rundt i byen etter duer ?
Har vel 4-5 duer kanskje i GTA. Og det er kun fordi det er de eneste dyrene man kan mishandle i spillet =D

Hva heter den låta som Katt Williams kaller "the shit"
Den var faktisk the shit, men jeg finner ikke ut hva den heter.
Remix av greia her vil jeg tippe.
Hele showet hans er forøvrig tatt rett fra en greie han gjorde i New York uten å endre annet enn navnet på byen. Gervais hadde ihvertfall ørlittegrann nytt stæsj med. :dry:

EDIT: Nå som jeg har et kart fra spillet selv som viser hvor de er syns jeg duene er greie å finne. Nok en ting å dille med. Før det skøyt jeg dem bare fordi jeg tilfeldigvis så en.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gervais hadde ihvertfall ørlittegrann nytt stæsj med. :dry:
Du har ikke hørt Denis Learys No Cure For Cancer, tipper jeg. Hele den derre greia om feite folk er knabba derfra, uten at ordlyden er helt den samme så er poengene ganske like.

Okay, så Wikipedia påstår han er serber, vitner sier han prater bosnisk, og så er han fra Kroatia? Jaja, er vel kanskje gjort med vilje.
Det er nok fordi serbisk, bosnisk og kroatisk er tilnærmet helt like språk. Sikkert noen forskjeller her og der, men i det store og det hele er de helt like

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nettopp det jeg også tenkte, men jeg syntes ikke det virka enormt sannsynlig at en bosnier kunne ta feil av bosnisk og kroatisk hvis det er noen forskjeller mellom språkene. Men hva vet vel jeg.

Hvis dere ikke gikk lei av Roman og BIG AMERICAN TEETEES under spillets gang kan dere nå leie ham til privat bruk. Virker som han gjør stort sett hva som helst stakkar, bare man betaler.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvorfor ble jeg ikke overraska over at han så slik ut, mon tro?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Meh, venter på Rent Niko selv. Mye greiere å ha noen å deppe sammen med når livet butter imot. Får litt mer perspektiv på sakene når du kan henge med en som har dusør på skolten fra minst tjue forskjellige folk.