[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#21
Så jævlig dette.

Ronin nevner Boston pga. grønnfargen, men jeg tenkte heller Las Vegas aka. Las Venturas pga. hvordan V-en så ut
Dette. Kan likne på en seddel. De vil sikkert holde seg til de allerede etablerte byene, så det er nok meget sannsynlig at det er snakk om Las Venturas

Får håpe det ser like bra ut som den hi-res-versjonen av IV som gikk som en farsott for en tid tilbake:





 
#22
Hvis ikke de kjører Liberty City igjen, da? Alle spillene i den nummererte serien har jo fokusert på den byen (okda, eneren hadde med to til også).
 

Jante

privileged CIS shitlord
#23
Skjønner ikke alt hatet på GTA IV. Greit, det var kanskje ikke GOTY, men det var solid nok for min del. De gangene Roman og telefonen holdt kjeft storkoste jeg meg.
 
#24
GTA2 var ikke Liberty City, GTA 1 hadde tre byer, GTA 3 hadde Liberty City, og GTA IV hadde oppgraderingspakker som alle foregikk i nøyaktig samme by, hvor handlingen gikk på tvers av hverandre.

Liberty City enda en gang hadde vært skuffende, for å si det mildt.
 
#25
Skjønner ikke alt hatet på GTA IV. Greit, det var kanskje ikke GOTY, men det var solid nok for min del. De gangene Roman og telefonen holdt kjeft storkoste jeg meg.
For min del ble spillet altfor gritty og begrenset i forhold til alt San Andreas introduserte. Det er gøy å kjøre rundt i en fet bil mens du nyter utsikten av Liberty City om natten, men det var det. Det trenger ikke være Saints Row, men la oss i det minste ha litt hensynsløs moro og plizzzzz ro ned på Dating Simmen.
 
#26
Dette. Kan likne på en seddel. De vil sikkert holde seg til de allerede etablerte byene, så det er nok meget sannsynlig at det er snakk om Las Venturas

Får håpe det ser like bra ut som den hi-res-versjonen av IV som gikk som en farsott for en tid tilbake:





Det der er så jævlig pent, men det krever visst en sinnsyk PC. Tviler på at Rockstar kommer til å satse på PC over konsoll. Kanskje om de annonserer det til neste generasjons babybox, vi får se.
 

oma

Village Drunk
#29
Blanding av GTA4, RDR og LANoire blir bra. Glær me.

Gleder meg ikke til plagsomme kunder som ikke kommer til å forstå at V'en er romersk for 5, men faktisk en random bokstav.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Skjønner ikke alt hatet på GTA IV.
Psh, det tok sjumilssteg bakover fra San Andreas uten å gjøre noe nytt av betydning med selve konseptet, burde igrunn ikke være vanskelig å forstå. Det er ikke dårlig, det er bare ikke like bra som San Andreas.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Ikke glem det faktum at vi og har Saint's Row 2 som faktisk er like bra som San Andreas, ihvertfall når det gjelder gameplayet.
For all del, GTAIV har en av de best fortalte historiene i noe spill, men jeg trur ikke jeg gidder gjenoppleve den igjen med det første. Hvis det er dette de satser på mer av i V så blir det fett nok og vel verdt å oppleve, men jeg gidder ikke å hypes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Vice City er også artig, det er bare at San Andreas er bedre. Search your feelings, you know it to be true.
 
#35
Vice City er oppskrytt, og eneste som er bedre med Vice City enn de andre spillene er musikken, og det er vanlig lisensiert 80-talls populærmusikk. Samt at Tommy Vercetti var GTAs svar på Scarface.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
For all del, GTAIV har en av de best fortalte historiene i noe spill, men jeg trur ikke jeg gidder gjenoppleve den igjen med det første. Hvis det er dette de satser på mer av i V så blir det fett nok og vel verdt å oppleve, men jeg gidder ikke å hypes.
Dette, stort sett. "Etnisk minoritetsgubbe rett ut fra båten/fengsel tyr til kriminalitet for å bli kækse" begynner å bli smått gammalt etter at det har vært plottet i et par GTA-spill tidligere.
 
#37
Vice City er oppskrytt, og eneste som er bedre med Vice City enn de andre spillene er musikken, og det er vanlig lisensiert 80-talls populærmusikk. Samt at Tommy Vercetti var GTAs svar på Scarface.
Vice City hadde en gjennomført stil uten at det gikk utover innholdet, det bare videreutviklet det som gjorde GTA3 så fett, så jeg ser ingen grunn til å rakke ned på VC. Der igjen synes jeg San Andreas hadde en kjipere stil men fokuset var helt klart på innhold, og er objektivt sett det beste GTA. GTA IV vet jeg ikke hva som skjedde med.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#38
Vice City er GTA3 gjort bedre på de fleste mulige måter. Eneste som skuffa meg litt med VC er at det er så flatt og at du får tilgang til alt etter ti oppdrag, men det er ikke akkurat kjempekrise.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Ikke glem det faktum at vi og har Saint's Row 2 som faktisk er like bra som San Andreas, ihvertfall når det gjelder gameplayet.
For all del, GTAIV har en av de best fortalte historiene i noe spill, men jeg trur ikke jeg gidder gjenoppleve den igjen med det første. Hvis det er dette de satser på mer av i V så blir det fett nok og vel verdt å oppleve, men jeg gidder ikke å hypes.
Haha, lenge siden jeg har sett noen ta så jævlig feil som det her. Jøsseball.