[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
#41
Tenker du på det han sier om at Saints Row 2 er like bra som San Andreas, eller at GTAIV har en av de best fortalte historien? Eller begge deler?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#43
Altså San Andreas er et maksimalistisk mesterverk, SR2 kan bare drømme om å nå det til tærne, selv på sitt aller beste. Og ja, historien i GTAIV er piss. "Åhåhåh det moralske dilemmaet jeg står ovenfor, skal jeg la denne slemme russeren leve eller ei?? PS *kjøre over 9001 uskyldige mennesker på veien tilbake*"
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#44
Jeg likte GTA IV ganske godt, ikke fordi det er så jævla 2deep4u men jeg syntes stemninga var god. Litt mye ræging over mangelen på mission checkpoints, masinga til Roman og alt det andre som har blitt sagt tusen ganger, men alt i alt har jeg mest gode minner fra spillet. Pluss at expansionpakkene eier. Håper bare de klarer å få til bedre kontroller og mer enn 10 fps så fort det blir litt ækksjen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#45
Jess, ganske enig. Dessuten syns jeg noen ganger folk husker GTAIV som mye mer alvorlig enn det var. Bare fordi det ikke var "HEHE DOODOO TRUCK FRECKLE BITCHES" som Saints Row 2 så var det ikke så jævla alvorlig (bortsett fra historien til tider men hallo hvem bryr seg). Syns også kjøringa var helt avsindig konge, og det er enda en ting som folk av en eller annen grunn syns var for "seriøs" og "alvorlig" og "realistisk". Hallo, bilene begynner å skrense vilt i 25 km/t, og det eier! Var jævlig konge å fise rundt i trange gater med snut på halen, i motsetning til bumpercar-kjøringa i SR2 som selvfølgelig var søppel.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#47
Håper GTA V har rushtrafikk. Mission failed: Stuck in Traffic. Iallefall om man er nok en russer; Madder Fekkers!


Fake edit: egen road rage mode er et must
 
#51
GTA Haugesund

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Ryktene går jo om at det er Los Santos vi får å boltre oss i; dere som har spilt San Andreas (dvs. folk med vett) veit så klart at det betyr Las Vegas. I likhet med Sjutten vil jeg også ha både by og bygd, men vi får se hva som kommer.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#54
GTA IV var ett bra spill, men håper GTA V ser litt mere i retningen Vice City/San Andreas ;) Man ble aldri den store sjefen i GTA IV, følte alltid at man bare var en løpegutt for alle andre, sånn som i GTA 3. Siden man på slutten av GTA IV så satt man jo omtrent ikke igjen med noe, sammenlignet med hva man satt igjen med på slutten av Vice City og San Andreas ;) Man hadde jo butikker/bedrifter man fikk penger av osv... i de to tidligere spillene og noe sånt var det jo ikke noe av i GTA IV. Så håper de innfører noe sånt igjen i det kommende GTA V og at vi sitter igjen som en sjef isteden for en enkel løpegutt uten noe som helst igjen.

Og jeg vil ikke tilbake til Liberty City, vil heller ta turen til Vice City eller Los Santos/Las Vegas eller hva med San Fierro? Var artig i den San Fransisco delen også i San Andreas ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Øh, skreiv jeg at San Fierro er Las Vegas? Steike, mente så klart Los Angeles. Ikke lett, dette.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#56
Har ikke sett du har nevnt San Fierro noe sted Yeti ;) Kom selv til å tenke på San Fierro når jeg leste om dette med Los Santos/Las Venturas ;) Hadde vært artig med San Fierro del også :D Hvis jeg ikke husker helt helt... Los Santos = Los Angeles, San Fierro = San Fransico og Las Venturas = Las Vegas :) Hadde vært kult med alle de tre byen/delen i GTA V :) Hvis dem da ikke lager en helt ny by.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Sjekk her'a jeg bare fikk til en fail-kaskade.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Noe som virkelig hadde eid er jo Grand Theft Auto: In Bruges.