[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis jeg anskaffer meg dette må det antageligvis bli på PS3 da jeg kansellerte gold-abonnementet og ikke har planer om å fornye det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
360, kjører gjerne multi
 

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, slippes likt i alle regioner så vi får ikke tre dager hvor amerikanere kan si hva som kjører bedre. Blir vel til 360 siden IV og Red Dead kjørte bedre der, men hvem vet?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis jeg anskaffer meg dette må det antageligvis bli på PS3 da jeg kansellerte gold-abonnementet og ikke har planer om å fornye det.
Hah, stemmer det! Jeg er i samme båt, har ikke gitt MS mitt nye visakort enda heller så da må jeg gjøre det og samt betale for Gold og med PS4 rett rundt hjørnet... Ja da ble det PS3!
 

Novastrum

Feminist-elitist

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
360, såfremt ikke det kjører mye bedre på PS3. Avventer rapporter. Jeg HATER DualShock!
 
/offtopic

Er ikke fan av den jeg heller og håper inderlig DS4 ikke føles så liten og skjør.
Pluss det irriterer meg grenseløst at stikkene er for nærme hverandre, tommelfingrene kommer borti hverandre hele.
Der er Xbox kontrollen mye bedre.

/ontopic

Jeg teller fremdeles ned dager til spillet kommer ut og gleder meg til sniffe inn "nytt-spill lukta" og rive av plasten!
#DenFølelsen. Synd ventetiden mens spillet installeres komme til å føles ut som en evighet :sukk:
 
Noen som er hypp på å mekke en GTA 5-crew? Tviler vel på at crewene fungerer på tvers av plattformer, så da får vi ha et for xbox og et for ps3. Raner heller banker med gutta herfa enn tilfeldige folk.