[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Blir vel som med GTAIV: Spille 360-utgaven til jeg ikke holder ut mer og så sette meg ordentlig ned med det når PC-versjonen endelig kommer og det går an å faktisk spille faenskapen. Eller kanskje jeg drister meg til å skippe 360-utgaven.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Har baade PS3 og Xbox 360. 360-en begynner aa bli ganske sliten saa jeg skal faktisk kjope en ny 360 for aa spille GTA V, mest fordi de fleste jeg vil spille online med (inkludert de av dere som online naar jeg er det) kommer til aa spille paa 360. Dessuten er jeg lei av at store spill krasjer paa burken min, saa med ny burk kan jeg kanskje endelig spille Red Dead Redemption og litt annet div. jeg har kjopt men aldri kommet forbi krasjepunkter paa.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har en halvdau 360 og en flunkende ny ps3 slim, så det blir nok ps3 med mindre reviews sier at den er kriseræva, da kanskje jeg kopper en ny 360. Red dead så en del bedre ut på 360, men la noire så strålende ut på ps3, og skal vel en del til at de har blitt mer ræva til å kode for ps3 med åra. Håååper i allefall det.
 
Dealbreaker for eventuell 360-utgave hvis spillet kommer på mer enn én disc (hei L.A. Noire og Max Payne 3).
 

Novastrum

Feminist-elitist
2 disker, den ene brukes kun til installasjon, så man slipper å skifte disk. Man trenger 8 GB på disken, eller ekstern disk med plass.
 
Blir å kjøpe PS3 sammen med GTAIV, når jeg bodde hjemme lånte jeg bare lillebror sin maskin. Nå som jeg har flytta må jeg jo ha egen. Tenker å gå for den 12GB utgaven siden dette spillet blir det eneste spillet jeg kommer til å kjøpe før PS4. Den utgaven er også den rimeligste når det kommer til både PS3 og XBox.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det var den jeg kjøpte også, fungerer strålende, og har også plass til større disk.
Man må kjøpe en brakett til rundt 100,- for å montere disk enkelt.
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, ESRB:
In this open-world action game, players assume the role of three criminals whose storylines intersect within the fictional city of Los Santos. Players can switch between each character to follow his storyline, completing missions which often include criminal activities (e.g., stealing cars, executing heists, assassinating targets). Players use pistols, machine guns, sniper rifles, and explosives to kill various enemies (e.g., rival gang members); players also have the ability to shoot non-adversary civilians, though this may negatively affect players' progress as a penalty system triggers a broad police search. Blood-splatter effects occur frequently, and the game contains rare depictions of dismemberment. In one sequence, players are directed to use various instruments and means to extract information from a character; the sequence is intense and prolonged, and it involves some player interaction (i.e., responding to on-screen prompts). The game includes depictions of sexual material/activity: implied fellatio and masturbation; various sex acts that the player's character procures from a prostitute—while no nudity is depicted in these sequences, various sexual moaning sounds can be heard. Nudity is present, however, primarily in two settings: a topless lap dance in a strip club and a location that includes male cult members with exposed genitalia in a non-sexual context. Within the game, TV programs and radio ads contain instances of mature humor: myriad sex jokes; depictions of raw sewage and feces on a worker's body; a brief instance of necrophilia (no nudity is depicted). Some sequences within the larger game allow players to use narcotics (e.g., smoking from a bong, lighting a marijuana joint); cocaine use is also depicted. Players' character can, at various times, consume alcohol and drive while under the influence. The words “fuck,” “c*unt,” and “nigger” can be heard in the dialogue.
 
Forhåndsbestilt på PS3 via PSN! Pre-loader 13/9 og låses visstnok opp natt til 17/9. 499,- kosta det, men det er bare ca femti spenn mer enn Elkjøp, og de klarer bare sende spilla til lansering sånn halvparten av tiden. Slipper å halse meg ned på spillsjappa i lunchen, gjør jeg og. Kjempebomba (mest Brad) hadde en liten discussion om GTA5 på konsoll vs PC, men konkluderte med at de kunne jo ikke bare *ikke* spille spillet mens resten av verden gjorde det. I samme farta sa de at PS3-utgaven så ganske snygg ut, det i kontrast til 360-utgaven som Jeff var noe skeptisk til for et par måneder siden. Fikk meg til å tippe over til Sony, gitt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Forhåndsbestilte GTAV i.... Tja, mars? April? Husker ikke helt, men Halgrim deala en kupongkode så jeg fikk det til 250,-.

Uansett så skreiv jeg det der for å poengtere at du fint kan skrive "diskusjon" istedet for "discussion" siden vi alle er norskspråklige
 

Lodin

Der Waaaah
Sony sin kryptering av precumfilene er med andre ord ikke all verden. Steam har gjort dette her i årevis uten at ting kommer på aveie.
Og lol, på 360 har folk med betatilgang funnet day one DLC som består av gunnere som sansynligvis er til multiplayeren for de som ikke gidder bruke tid på å låse dem opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De kalles timesaver packs og har vel vært standard i noen år nå. Og, vel, hvis man leser kommentarene på den torrenten, ser man jo akkurat hvor mye vits i det er å laste den ned. Det er bare noen som har kopiert preload-filene fra disken sin, og med mindre Sony og Rockstar ikke aner hva de holder på med mangler det minst en nødvendig fil fra det arkivet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bøh? "Greier"? Det er bare å kopiere faenskapen, noe presis ingen gidder fordi du trenger en ekstra fil for å låse dem opp. Hvis du har roota PS3-en din er det ikke verre enn å smelle over via FTP.
 

Lodin

Der Waaaah
Så bøh, i forrige uke kunne alle med PC som hadde forhåndsbestilt Saints Row 4 på Steam bare trekt ut hele soundtracket eller info om Chevos?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og det kan du med den torrenten som ble linka litt lenger opp, eller? Igjen, jeg har ikke testa det selv, men ikke med mindre verken Sony eller Rockstar aner hva de driver med osv. Achievements/Trophies ligger inne i Xbox Live og PSN, så hvis du har API-tilgang er det bare å hente dem ut (før i tida fantes det ei side hvor du kunne hente PSN-trophy-informasjon med små problemer, men den muligheten har Sony fjerna visstnok). Akkurat musikken trenger man vel heller ikke stæla en pre-release for å finne ut av.