[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

CockMcBalls

El Sabor Professional
+1 på kameravinklene. Å lande et helikopter uten å jimmye med kameraet konstant er noe jeg bare kan drømme om.

Men! Anbefaler å spille dette med headset. Prøvde med turtle beach-ene av ekteskapelig hensyn i går og dayum. Lydbildet er spekket med ørsmå detaljer som knirking i støvlene til Trevor, vindpust o.l. Ting jeg aldri hørte på det vanlige anlegget med lyden på et akseptabelt nivå.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Å lande et helikopter uten å jimmye med kameraet konstant er noe jeg bare kan drømme om.
Jeg liker å bruke actioncamen (running på PS3) når jeg lander, da får man ofte god utsikt til både ting rundt deg og bakken.


Ellers spilte jeg missionet med den proto-hipster dialogen mellom Michael og Trevor i går... steike som jeg lo.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Antall tilgjengelige oppdrag.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nilo skrev:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=762198
(1stk igjen på komplett!!)
Trådløs: Ja
Pris: Ca: 1000kr

Og ja.. den er rå...
Litt off-topic, men dere som har prøvd denne, hvor bra funker den med andre dingser med USB-inngang eller hodetelefonjack? Leste noen omtaler hvor det var snakk om å bruke både USB og jack, men funker det å koble USB-en til f.eks DVD-spiller eller Boxee Box og med jack til IPhone og iPod?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Låste opp pistolflyet til Trev i går, tok meg et oppdrag hvor jeg leverte seksløpere til noen lovlydige forretningsmenn rundt bukta og tok så klart en svipptur over Mt. Chiliad. Terningkast sju, blir nok en fottur opp dit snarest.

Og for å bidra litt mer konstruktivt: Har noen gått rundt i spillet og tatt bilder fra Vespucci Beach for så å sammenligne dem med bilder fra Venice Beach? Ja.

Edit: Og, nok en morsom historie. Morsom for meg, iallfall. Jo, en ting jeg testa i går var å dra på traktor-rånern, så jeg høyjakka en traktor og kjørte rundt hele bukta. Etter hvert ledet en ting til en annen og det ble skuddveksling, så traktoren endte opp uten dekk. Jeg stoppa for å prate med en kis, og rett bak kom onkel politi. Da praten var over satte jeg meg tilbake i kjerra, bare for å bli umiddelbart rævkjørt av snuten. Ting eskalerte så klart videre, så etter noen sekunder var det desperat høyhastighetsjakt (nei) hvor Trevor i en sjøsjuk traktor med topphastighet og veigrep bare noen få promille bedre enn et fryseskap ble nådeløst jaktet ned av fem politibiler og et helikopter. Til tross for labre odds klarte jeg å snike meg unna, i en gjemsellek som nok vil føre til krass kritikk av politietaten i neste kommunestyremøte.

Ja, og jeg gjorde nok Walter Whites redneck-fetter ganske trist da jeg fant ut at det mest fornuftige var å sette fyr på methlabben hans. I andre nyheter begynner jeg å tø litt opp i forhold til Trevor, han er så klart en dick men i det minste er de han kødder med like ille. Spørs om det holder seg, dog.
 
Noen som har tips angående den jævla flyskolen? jeg skal ta en inside loop halvveis, også rette opp flyet. Jeg satt i hele natt og faila gang på gang. jeg skjønner ikkeno!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du skal bare ta en halv loop. Også rette opp flyet. Ikke noe mer enn det. Hold stikka bak til baren er fylt opp. Så tønneruller du.
 
Hadde tidenes oppdrag akkurat!

Bank heistet! Når de tre kommer ut av banken, pansra som faen og en fuckings minigun. Da fikk jeg ståpels!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Trevor er en dick, men det funker. Det som ikke funker er Wade. Altså, juggalo-greia er festlig (nei) og sånne ting , men de tar det for langt med den hillbilly-stemmen med lesping. Blir bare utrolig platt og gjør meg oppgitt. Ron er derimot en ganske så genial bifigur i mine øyne, den konspirasjonsteorioppslukte naboen som trenger spenn for å fikse opp i skillsmissa. Jeg elsker det premisset
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Flyskolen gikk unna på en halvtime her i gården, men den jævla helikopterstyringa kan dra til helvete. Håper det ikke kommer oppdrag hvor det kreves presisjonkjøring med helikopter.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Og der, 33 timer senere, var jeg endelig ferdig med storyen! Gode saker, koste meg godt gjennom hele historien. Så får vi se hvor mye av ekstradillet jeg orker å samle sammen før multiplayern er klar. Rimelig greit at det er et sånn google-maps-ish-completion-map på den social-club sida hverfall.

Er det noe jeg vil klage litt på i spillet er det nye helsesystemet som blir brukt. Rockstar har tydeligvis balansert regen med mye mindre helse all-around, som fører tåler litt vel lite til tider. Et lucky headshot fra fienden, eller bare at du faller litt rart på geometrien er ofte nok til at du dauer, noe som kan bli ufattelig irriterende i noen missions (spesielt mot slutten hvor det er en del uungåelig skyting). Man kan jo seff rulle vest hele tida, men det burde ikke være nødvendig, og dessuten beskytter de nok ganske dårlig mot GTA-physics generelt...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har sett noe hinting til Playstation Store her og der ja, er vel både i våpenbutikkene og sprayshoppene? Liker'e dårlig.
 
Seer vel heller for meg at det er kosmetiske ting som man kan kjøpe for ekte penger. Slik som i andre f3p-spill. Altså ingneting som gjør det overlegen andre.
 
Noen som har kjøpt noe eiendom enda forresten?

En annen ting... hvor er bikkja? Jeg hører den pipe og bjeffe og hundehuset er der og beinet er der på kartet men bikkja er ikke noe sted. Er jeg GTAV-dum?
 
Mulig dette er gammelt nytt, men gå dit hvor kartet viser med Trevor, der er en cannabisplantasje som man kan robbe. Varierer hvor mye penger man får, jeg fikk 60000 i dag tidlig. Kan gjentas etter et par dager.

uploadfromtaptalk1379936521397.jpg


Ang eiendommer så har jeg bare kjøpt bilopphuggeriet, men vet ikke hvor mye jeg har tjent på det enda...
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg har kjøpt noe eiendom, og det gir deg litt ukentlige inntekter og tilgang til spesielle property-missions av og til. En ting som kan være lurt å investere i er taxi-firmaet, som gir deg gratis taxiturer og tilgang til å kjøre taxi-missions for å tjene penger.

Jeg fatter forsatt ikke hvordan i huleste man skal få råd til den dyreste eiendommen dog (golfklubben til 150 mill), selv etter alle spenna man sitter igjen med på slutten av spillet er det et godt stykke opp til det.