[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Novastrum

Feminist-elitist
Slutt å spoile. Vær så snill.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg fatter forsatt ikke hvordan i huleste man skal få råd til den dyreste eiendommen dog (golfklubben til 150 mill), selv etter alle spenna man sitter igjen med på slutten av spillet er det et godt stykke opp til det.
P2W. Kjøp in-game valuta for ekte spenn, bli eiendomsmongul!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har bare kjøpt bilopphuggeriet, også ble det faen meg rana før jeg rakk å komme til unnsetning. :argh:

Nå har jeg ufrivillig GTA-fri frem til torsdag. :qq:
 

Terje

mostly harmless
Ufrivillig GTA-fri frem til torsdag-fist. Denne reisejobbinga passer ikke inn i spill-timeplanen min. :(

Kjøpte en kro langt oppi bushen. De ringte en gang og trengte hjelp til å skaffe øl. Trodde det var noe jeg kunne ta når det passa så fortsatte med det jeg holdt på med. Så ringte de igjen og sa noe sånt som nei vel, vi kan sikkert ordne ølen sjøl vi, bare rolig sjef.

Ble litt irritert, det var ingen åpenbar indikasjon på at det var noe tidspress inni bildet som jeg kunne se. Får håpe oppdraget gjentas senere.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg ser ikke poenget med å kjøpe de bedriftene. Man får noen hundre dollars i uka og kanskje et mission, men ikke mye mer. Man eier sjapper og det er det.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hvis du kjøper Los Santos Customs utpå bøgda der så kan du pimpe ut så mange biler du bare vil helt gratis. Eier å ha biler til oppdrag som har pansrede dekk og sånt, samt at alle oppgraderingene på bilene til de tre hovedpersonene er permanente. Ellers er jeg enig i at det er lite av verdi når man ikke engang kan bruke de som safe houses, men noe må man jo bruke spenna man drar inn på.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Den derre havna på vestkysten gir deg ubåt og muligheten til å dra ut og hente atomavfall som gir en pen slant (ca 30k) per gang iallfall. Ganske kult.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Men det tar visstnok ganske store avstander man må kjøre over for å samle alle de bitene og ubåten går ganske treigt. Men må prøves og en pen slant per tur.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg ser ikke poenget med å kjøpe de bedriftene. Man får noen hundre dollars i uka og kanskje et mission, men ikke mye mer.
Man får vesentlig mer fra de dyrere eiendommene. Etter å ha kjøpt alle de kinoene som Michael får han nå rundt en halv mill i uka. Ikke at jeg faktisk har noe særlig bruk for penger lenger da (sånn bortsett fra å spare opp til den overprisa golfklubben :argh:).
 

Nabbe

Har fin hatt.
Hm. Hva med biler man har kjøpt da? Forståelsen min var at om jeg forlot den et sted, som jo tross alt skjer en del når man kjører den til oppdrag, så ville den bli impounda, men den fullt modda kjerra jeg kjøpte til Michael er sporløst forsvunnet.
Litt dritt om man bruker hundretusener på en bil, bare for å se den bli borte så snart du setter den fra deg et sted.
 
Slet med å komme over kneika, ass. Har møtt på en "strangers & freaks"-skikkelse som faen meg ikke gir seg og serverer meg samme oppdraget på nytt og på nytt med ørsmå varianter som jeg i min OCD-personlighetsforstyrrelse (neida) ikke klarer la være si nei til.

Uansett. På et av disse oppdraga møtte jeg på kjempe-halfpipe-stunthoppet på flyplassen som er utformet som en reklameplakatinstallasjon eller noe. Jeg fant en Kawasaki-aktig motorsykkel, men klarte ikke fullføre stunthoppet slik spillet ønska – jeg skulle vel egentlig lande på toppen av parkeringshuset, men jeg hoppa bare jævla høyt, ikke langt. Etterhvert eksploderte faenskapen, og jeg tok nærmeste bil istedet. En politibil. Det likte ikke flyplasspersonalet, så de ringte "one time" på meg, og raskt var jeg oppe i tre stjerner. En sist gang tenkte jeg, mens jeg lå i nitti i motsatt retning, sladda i en u-sving, og fikk ekstra medfart av et par hyperaktive snutekjerrer som krasja i meg bakfra. Jeg traff hoppet litt skeivt og gjorde en barrel roll, men det gjorde faen meg de to andre snutekjerrene også. Så der fløy vi, i solnedgangen, i sakte film, femti meter opp i lufta. Tre politibiler som sakte roterer og samtidig daler ned. De to bak meg traff veggen av bygninga, mens jeg landa opp ned på taket av parkeringshuset, spratt av, og eksploderte da jeg traff bakken. Et bedre Blues Brothers-øyeblikk i dataspill har jeg aldri opplevd.

Detta spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
Litt dritt om man bruker hundretusener på en bil, bare for å se den bli borte så snart du setter den fra deg et sted.
Og noe som er enda mer dritt er om man har brukt ekte penger på GTA-penger i multien og bilen man blåste dem på bare forsvinner. =D
 

Nabbe

Har fin hatt.
Man kan vel forsikre bilen, såvidt krf har forstått. Burde vært sånn i singleplayeren og.
 

Lodin

Der Waaaah
Det eneste KRF vil gjøre er å forby disse spilla. Men nei, jeg tviler på at forsikringa gjelder om bilen forsvinner pga. en buggz siden det regnes som en act of God.
 
Kan vel kanskje regne med at dette blir fiksa og at ikke verden går under allikevel.
 

Lodin

Der Waaaah
Woah, min Trevor har stort sett vært skinna hele tida, men når jeg lasta ham opp nå hadde han faktisk kort hår. Hva er det ikke disse spillutviklerne får til?