[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?

• Totalt antall stemmer
    40

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Neocon: Assisted targeting er for FITTER!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Å spille med det i singleplayer = GAY

Nabbe

Har fin hatt.
Kak, agra, neocon og jeg spiller nå.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og det funker. Fett. Det eier.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vi spiller nå.

Nabbe

Har fin hatt.
Hva er gamertagen din igjen?

Nabbe

Har fin hatt.
Dette er leving. Nå kommer jeg faen ikke inn, fordi cloud serverene er nede. Grrrrr.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det funker ikke. Ikke fett. Dette eier ikke.

Nabbe

Har fin hatt.
Det funker.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Her prøver jeg og Shinra å pro-selfie hverandre utenfor en bensinstasjon vi ikke fikk rana fordi noen hadde gjort det før oss.

Har spilt en del med kompiser i kveld. Vi har for det meste kjørt The Commute, et point-to-point-race som går fra stranda til over broene bort mot nord-øst. Vinneren får 10k, vi bytter litt på vehicle class og har det dritartig. Har fått råd til leilighet nå hvor jeg har garasje med plass til seks biler. Veldig mye kjekkere å spille når man kan kalle inn backup via party chat når en random spiller skal ta deg ut, så kommer tre andre biler lasta med folk for å hjelpe deg. Tror det er litt fetere å spille slik enn å bli slakta av diverse kukhoder som kjeder seg hele tida.

Alt i alt en fin opplevelse, men ser det diskuteres litt rundt oppdraga. Klart, 700+ ting å gjøre med venner er greit nok, men tror vi må få noe heist inn snart, fordi det å hente en pakke og levere en pakke for en eller annen gangsta blir fort kjedelig. ;)