[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
23000 x 30 + 250000 i bonus for å gjøre alle ubåtoppdragene. Spill litt på aksjer mens Franklin gjør Hitman-greia si, så bygger du noen millioner fort nok.

Golfklubben gir deg ca 235000 i uka (eller det som utgjør ei GTA-uke).
 
Ja, når dialogboksen i hjørnet dukker opp etter at du har kjøpt eiendommen, trykker du på pause og starter et oppdrag. Husk å lagre i forkant i tilfelle det har blitt fiksa
 
Jeg har slitt økonomisk de gangene jeg har vært online. Jeg startet forsåvidt ganske bra alene, men etter lørdagens session med homiesa fra forumet, og et par sykehusopphold for mange, har jeg ikke råd til noe som helst.
 
Vært ut på et par man-dates med Lamar de siste kveldene. Om noen tok seg nær av Tarantinos bruk av N-ordet, ville de fått bakoversveis her. Jeezes Krøst.


*edit: Fant ikke noe bra klipp, men jeg kunne jo parafrasert: "Niggah, you trippin. It ain't like niggahs ain't gonna be niggahs, for reals niggah. You holla at me like a niggah, niggah. Niggah, you feelin' this niggah? For sho', niggah, for sho'. A'eit, niggah, be seeing yo' motherfucking niggah ass around them here fucking hoods, niggah" osv.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Testa noen timer online i går og det var bedre enn forventet. Vil nesten påstå at det er et helt annet spill enn SP. Alt er rebalansert i forbindelse med gameplay, og fremdriften føles mer håndfast når man levler opp, tjener penger sakte - og ikke kan eie alle bilene man stjeler sånn helt uten videre.
Var litt ustabilt, så folk gikk inn og ut av eksistens og ble påkjørt av en drittunge, men fikk prøvd litt forskjellig og tjent små mengder grunker.

Ellers lekte jeg meg også litt med slow motion cheat i SP. Husk å quicksave før du slår den på for achievments blir skrudd av når man aktiverer juks. (hvis du bryr deg om chieves da, din dumme med dritt)


På PS3 er koden:
trekant, venstre, høyre, høyre, firkant, r2, r1
Det er 3 nivåer av slow-mo. Slås helt av ved å holde/trykke L1 hvis jeg ikke husker feil.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Fått spilt nok online nå til at jeg har fått meg kåk. Går egentlig ganske fort å tjene spenn hvis man vil, har jeg funnet ut.

Har kjørt en del races den siste uka, og tapt fryktelig mange av dem. Det er urovekkende mange som kræsjer i deg ved første mulighet, som om de tjener noe på det. Det som stort sett skjer er at begge to blir skrudd i pompen, ev. alle som er så uheldige å være i nærheten. Standard prosedyre for meg nå er blitt å henge litt bak i starten, vente på det uunngåelige massekræsjet som oppstår når idiotene smeller i hverandre, og så finne veien gjennom kaoset til førsteplass. Det funker i alle fall greit om man ikke er så uheldig å starte helt foran. Bare synd at så altfor mange spiller med strikkeffekten på, sånn at de uansett tar deg igjen for nye muligheter til å skampule deg.

Men. Har hatt noen ålreite løp allikevel. Nå i stad var det fire andre og meg på et av løpa som går i et svingete helvete rett utenfor byen. Som vanlig smalt idiotene inn i hverandre ved første mulighet, men denne gangen hostet jeg, så catchup var skrudd av. Dermed stod det mellom meg og en annen dude. Vi lå mer eller mindre i ræva på hverandre gjennom to runder, byttet på å ligge på førsteplass og avsluttet med noe som er så nær en fotofinish som GTA kan tilby. Endte opp på andreplass, men det var satans gøy uansett.

Ellers da, så ble jeg drittlei alle drittungene i free roamen, så nå starter jeg alltid en invite only-session, så slipper jeg å bli drept hvert femte minutt av fjortenåringer med dårlig fantasi. Ideelt sett skulle jeg gjerne sett at det var mulig å tilbringe tid i free roam med randoms, men akkurat nå er det grief city. For nå se hvordan dette good sport/bad sport-opplegget til Rockstar fungerer etterhvert, men jeg har ikke helt trua.

btw Top Fun er ganske artig. Jagerfly mot motorsykler.

for langt, gadd ikke lese: folk suger.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bør egentlig ræserbile i dag, men rekker sikkert litt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kommer på litt etter 21, tenker jeg. Så om noen er på så hopper jeg gjerne inn med ødelagt bil og skal ta så mange selfies atte hjælp
 

Nabbe

Har fin hatt.
Kan hive meg på etter syv.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hvordan funker det hvis to i samme spillet eier samme eiendom? Eller er det bare leilighetskompleks med en inngang og identiske leiligheter?