Skal jeg si hva jeg synes?
Skal jeg?
Singleplayeren:
Jeg synes spillet til tider er kult, men jeg det er jo ingen utfordringer. Det er kult å oppdage steder, det ser jo fint ut og sånn, men jeg har den samme følelsen som alle de andre 3d-gtaene. Det er ingen risiko for noen annet enn at du bare får et forsøk til.
Nå kan man si det om mange spill, men hva når du blir påkjørt av en lastebil? Du ruller litt bortover også er alt fint igjen.
Skulle ønske verden på en måte var litt mer truende.
Politiet har jeg aldri hatt noen store problemer med. Det er nesten som om dette nyeste spillet er så enkelt og for baby at den eneste apellen spillet har (for meg) er den "dødsfete" historien, og de "helt rå" folka.
Jeg synes historien er døll som faen, hittil vel og merke. Mista jo singleplayergamet mitt pga multien. Det er riktig. Gone.
Samtidig, tanken på å kjøre gjennom de første fire-fem timene igjen? Nei. Skjer ikke.
Derimot. Multien er moro. Moro å cruise med nabbe og kak. Og litt med excitemike og shinra, selv om cboxen min frøs. Det er riktig. Har ikke spilt et spill siden morrowind med mods, som kræsjer så mye som dette har gjort.
Og loadetidene da.

Også er det å måtte betale for multi da. Riktignok betale for xbox live i dette tilfellet, og det skal jeg ikke gjøre igjen med det første ihvertfall.
Det blir å bytte det inn, med mindre noen her på forumet har lyst på gtaV som de kan kjøpe eller bytte med noe annet.
Jepp. Så Thinaran? Jeg gjorde dette for vår del.
Nå slipper du å teste det.