[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
Så det var deg som har Xul80r (eller noe) ja. Shmohawk her. Grunnen til at jeg spurte om du het Henrik var at du hadde helt lik stemme og latter som en kamerat ved navn Henrik. Så sånn er det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
10/6 never forget?
 
Spiller alle flip-side versjonene av heistene. Spesielt Trevors heist (nr 2) er morsomt å gjøre den "dumme"/"bråkete" varianten av.
 
Dtet var skrudd på fra single player, skal skru det av til neste gang
Så hvis du skrur det av i single player så slipper du det skrotet online også ? Og gjelder det alle i gamet eller bare deg selv ?

Testa det litt i går og auto aim ødelegger absolutt alt. Gidder ikke det der altså
 
Elsker måten de har løst størrelses-"problemet". Jeg var helt i nord på kartet (triatlon mot hun gærne treningskjerringa) og skulle helt ned til Los Santos igjen. Ingen taxi var tilgjengelig nede i fjærsteinene der jeg var, så jeg måtte gå opp til veien. Det er kjedelig. Men! Så møter man på noen også bare ramler det inn et oppdrag som tilfeldigvis innebærer kjøring til Los Santos også blir hele den kjedelige kjøreturen ikke så kjedelig lengre. Dette jævla spillet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Disclaimer: Alt rundt GTA V har fått meg til å gå i fjortidsdommen igjen, så jeg klarer ikke å uttrykke meg på noensomhelst interessant måte når det kommer til dette spillet enda. Uan-z:

Da var SP runna litt tidligere i dag, og ... jeg begynner å lure på om dette er favorittspillet mitt. Ikke pga. slutten, men fordi jeg har kost meg med spillet helt siden jeg fikk det, selv de dagene jeg ikke har rørt det, ved at jeg har gleda meg til å røre det igjen. Opp tidlig i helgene for å spille, og holde på i flere timer uten spesielt mål eller mening. Selv nå når det er fullført føler jeg det ligger titalls timer og venter, og håper Online blir saker etterhvert også. Prøvde å joine noen race i går, men det bare hang seg. Tenker å få prøvd mer senere denne uka.

Dere som sa at det var så teit å digge dette før det kom ut, kan nå stå og skamme dere. Rockstar har nok en gang bevist at de har peiling på kvalitet, og de utvikler seg i takt med mediet. I klasse med Valve og, ja, hvem andre?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Skal jeg si hva jeg synes?
Skal jeg?
Singleplayeren:
Jeg synes spillet til tider er kult, men jeg det er jo ingen utfordringer. Det er kult å oppdage steder, det ser jo fint ut og sånn, men jeg har den samme følelsen som alle de andre 3d-gtaene. Det er ingen risiko for noen annet enn at du bare får et forsøk til.
Nå kan man si det om mange spill, men hva når du blir påkjørt av en lastebil? Du ruller litt bortover også er alt fint igjen.
Skulle ønske verden på en måte var litt mer truende.
Politiet har jeg aldri hatt noen store problemer med. Det er nesten som om dette nyeste spillet er så enkelt og for baby at den eneste apellen spillet har (for meg) er den "dødsfete" historien, og de "helt rå" folka.
Jeg synes historien er døll som faen, hittil vel og merke. Mista jo singleplayergamet mitt pga multien. Det er riktig. Gone.
Samtidig, tanken på å kjøre gjennom de første fire-fem timene igjen? Nei. Skjer ikke.

Derimot. Multien er moro. Moro å cruise med nabbe og kak. Og litt med excitemike og shinra, selv om cboxen min frøs. Det er riktig. Har ikke spilt et spill siden morrowind med mods, som kræsjer så mye som dette har gjort.
Og loadetidene da. :penga:
Også er det å måtte betale for multi da. Riktignok betale for xbox live i dette tilfellet, og det skal jeg ikke gjøre igjen med det første ihvertfall.

Det blir å bytte det inn, med mindre noen her på forumet har lyst på gtaV som de kan kjøpe eller bytte med noe annet.

Jepp. Så Thinaran? Jeg gjorde dette for vår del.
Nå slipper du å teste det.
 
Syns også det er litt enkelt, men ikke på noen annen måte enn i de gamle spilla. Den store forskjellen her er at hvis du dauer blir du ikke straffet knallhardt av å måtte gjøre nesten alt på nytt igjen siden det er checkpoints og sånn som fungerer skikkelig. Storyen er ikke så veldig spennende, men jeg syns den blir drevet godt frem av folka, og all dritten man kan gjøre ved siden gir god avveksling. For min del lurer jeg på om ikke dette er denne generasjonens beste spill.

Ellers: Får man fortsette å spille etter man har gjort ferdig storyen? Begynner å nærme meg slutten, men vil ta unna det som er sidequests.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Ja, det får du.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
For min del så syntes jeg, uten å egentlig sammenligne dem, at The Last of Us var et veldig mye bedre spill. Der føltes ting ekkelt, en del steder var utfordrende. Aien var helt forferdelig, ja, men det var på en måte bare å ignorere.
Skytingen i gta er helt forferdelig, til og med verre enn i Last of Us, som heller ikke har bra skyting.

Sier jo egentlig ikke at GTA er rævva, men at det ikke er for meg. Online-delen er faktisk utrolig kul, men samtidig, å betale de ekstra pengene i måneden kun for å spille gta online? Næh. det gidder jeg ikke.
 
Er det noen som kjøpt noe særlig eiendom enda, og er det verdt det? Det eneste jeg bruker spenn på er våpen, armor og smoking til gutta.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg kjøpte det bilopphuggeriet, da ramler det inn spenn av og til og noen ganger blir man oppringt for å forsvare stedet mot bevæpnede konkurrenter (den bransjen). Dessuten har jeg kjøpt noen garasjer rundt omkring, de koster nesten ikkeno'.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kjøpt en bar som gir type $920 i uka, kosta $20.000 eller noe. Skrudd i pompen, etc. Og har tydeligvis kjøpt båtplass også. Velbrukte kronasjer når jeg ikke eier båt
 
Ser liksom for meg at golfanlegget må være det ultimate å eie, men til den prisen bør det gi seriøs profitt for at det skal være verdt å bla opp for. Det samme gjelder de andre millioninvesteringene forsåvidt.
 
Kjøpte en havn oppe i nord som lar meg samle atomavfall med ubåt. Gir 23 000 per dings man henter, men det ble fort gammelt å suse rundt under vann.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det tar visstnok to timer å kjøre rundt for å samle alle bitene atomavfall i en sveip. Store avstander og relativt treig ubåt.