[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Novastrum

Feminist-elitist
Kildekoden finnes selvsagt, den er bare spaghetti as hell, og det ville kostet veldig mye å porte det til PC.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Herre jævla gud. Etter halvannet heist kan jeg bekreftet at det er definitivt good shit, men det som ikke er good shit, er å måtte spille med pubbies. Tror vi prøvde på det samme oppdraget sånn 5 ganger mens de to tilfeldige tullingene vi måtte ta med fant nye måter å fucke opp på. Good grief.

@Sheffield: Jeg er med som fan i morgen kveld, i hvert fall frem til rundt 23. Tror @CockMcBalls skulle prøve å liste seg med også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så ja, snart er GTAV ute, spent på hvordan det blir skal bli artig å bli blant de første som får se hvordan Rockstars nyeste epos er. I den anledning kan man jo koze seg med å lese hvilke grafiske innstillinger man kan gjøre med spillet. Blir nice, spår jeg. Med en viss tyngde siden jeg spilte det en del for to år siden på 360 og så fant ut at jeg skulle vente på PC-utgaven. Må ha græffiksa vettu. Litt festlig at jeg bare har missa Heists med en måned ved å la det ligge i to år.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det jeg finner mest festlig er at et halvannet år gammelt spill koster 539,- på Steam. Får vel vente på et salg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Finner det sikkert på noe gråimportings? Har en liten anelse om at det muligens kommer til å bli et populært spill serru.

Edit: Kan jo gi en liten opplysnings til, og det er at spillen er 59GB å laste ned, ~63GB på disk. Jeg bare tok med lappisen på jobb i dag og lot skattebetalernes surt oppsparte kroner finansiere mine fritidssysler med et totalt fravær av skrupler.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen