[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er det borettslag med vaktmester og sånn da eller?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Inviterer alle til fest hos meg.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nå monger GTA O helt igjen.
 
Ja, skulle til å spørre om det der. Fikk gjennomført det første racet (til tross for mye lag og vanvittig mye pop-ins) men etter det var det uspillbart for min del. Tester igjen imorra.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Funker fett nå da.
 
Har planer om å se Kjærlighetsredet på TV3 i kveld, så GTA må nok vike.

Ble ferdig med storyen i dag. Det eide, men fankern altså det skulle vært flere heists! Mange flere!
 
Enig i det med heists. Blir jævlig stilig å planlegge og utføre i online når den tid kommer! Foreløpig suger online pikkballe med relativt kjedelige oppdrag - innimellom kan du finne et interessant oppdrag, men sjelden det er noe mer avansert enn hent a og kjør til b. Forståelig mtp. at det er 700+ ting å gjøre, men kvalitet før kvantitet osv. Føler per nå at online er en betagreie hvor ikke alt innhold er ute (blir nok mulig å kjøpe hus etterhvert, noen biler er fremdeles låst på internetten, BAWSAQ ikke åpent, fare for at penger/kjørtetøy/kjøpte varer forsvinner).
 
Xbox Live-abonnementet mitt går ut i morgen og jeg er usikker på om det blir noe fornyings. Foreslår vi spiller i kveld, og hvis det er jævlig fett så tar jeg en måned til.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Var gode greier i går iallfall. Høydepunktene var da jeg semi-juksa meg til å vinne jetfly-kappløpet og da vi fløy bilen til en stakkars jævel opp på toppen av Maze Bank-tårnet. Og all griefinga generelt da, det eide.
 

demake

Seksuelt godteri
Spilte online med Oma Oma Oma for noen dager siden. Kjipt uten mic, men det funka på et vis når vi begge innså at DREP ALL SNUT.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Skal se om jeg orker å dra igang burken ikveld
 
Lawl, en rapper ingen har hørt om har med to låter i spillet, men fikk ikke rettigheta sine. Nå krever han masse spenn ellers må alle kopier destrueres. Det innkluderer såklart også de som allerede er solgt.
Noe sier meg at Rockstar og Take Two har rimlig stålkontroll på lisenseringa av låter etterhvert.