[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
D

Doctor Downs

Gjest
Hvis det er én ting jeg fortsatt ikke skal kaste bort tida mi på så er det å samle på ting i et GTA-spill.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det vannet ser fantastisk ut, men svømming i spill?

Ellers da, dette spillet blir fantastisk. September føles veldig langt unna akkurat nå.
 
Svømming i GTA :psyduck:
 
Togturene i GTA2 var vel eneste grunnen til å spille. Grand Train simulator Action 2! (Det og elektrogønnern. Pew pew.)
 
Bare de har horer som kan kjøpes og drepes så er jeg veldig fornøyd.
Og så alt det andre selvfølgelig...nevnte jeg horene ?
 
Skulle ønske dei kunne laget eit spel med denne grafikken, denne skalaen og produksjonsverdien som ikkje promoterte vold. Begynner å gå kraftig lei.

Kva med å belønne lovlydighet, menneskelige interaksjoner, tilfeldig dating på kafé, skaffe seg jobb, fritidsaktiviteter (det er da biljard, tennis etc etc å finne på), tjene penger til livets opphold, bygge seg karriære osv. Folk ønsker eskapisme, Sims er uhyre populært, kvifor er det kun tegneserieaktige spel som promoterer dette?

Animal Crossing, berre i GTA-motor. Eg hadde spelt deg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har mange jobber, menneskelige relasjoner og penger til livets opphold i virkeligheten, så GTA V passer meg faktisk perfekt.
 
Skulle ønske dei kunne laget eit spel med denne grafikken, denne skalaen og produksjonsverdien som ikkje promoterte vold. Begynner å gå kraftig lei.

Kva med å belønne lovlydighet, menneskelige interaksjoner, tilfeldig dating på kafé, skaffe seg jobb, fritidsaktiviteter (det er da biljard, tennis etc etc å finne på), tjene penger til livets opphold, bygge seg karriære osv. Folk ønsker eskapisme, Sims er uhyre populært, kvifor er det kun tegneserieaktige spel som promoterer dette?

Animal Crossing, berre i GTA-motor. Eg hadde spelt deg.

Hvor mange har GTA5-klare maskiner og har lyst til å spille the Sims?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror


Atter et collage. Gleder meg til å skyte rottweilere i snuten. Gleder meg derimot ikke til å bruke Gimpstagram på min iFruit.
 
Håper bare jeg ikke blir like fort lei dette som jeg har blitt av alle andre GTA-spill. Bruker mest tid på å surre rundt og lage helvete istedenfor å spille igjennom storyen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Det GTA trenger er et oppgraderingssystem av no slag. SA var inne på noe, men heller enn vektsystemet hvor man kan bli plagsomt feig etc. trengs det mer vekt (heh) på og mer utbytte av et skillsystem. Personlig likte jeg systemet i Far Cry 3 skikkelig godt. Det gjorde det litt ekstra interessant å gjøre det bra, så hvis det kan knyttes mer opp mot missions og mindre opp mot tilfeldig dreping og kaosskaping så kanskje det hadde blitt mer attraktivt å gjøre missions.