[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Shinra85

Spillegals effort emo
Last ned iFruit-appen som trekløveret bruker i spillet. Finnes til iFjong.
Snuste på det der, og mekka litt rundt med bilen der inne. Slang på alt det dyreste jeg fant på bilen til Franklin og trykka Order. Det var gratis, on the house, free of charge. Bare sånn til info om det er noe stas for noen
 
Forhåndsbestilte i dag på Elkjøp Carl Berner til 399. De hadde tatt inn 60 kopier til 360 og 200 til PS3...

Butikken åpner 0900. I'm there.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Tror du det du skriver, eller er du muggen over at du går glipp av å være en del av årets spillbegivenhet? Det ligger til nå høyest all-time ranked både til ps3 og 360 på meta, og færreste av de som har gitt karakterer hittil har hatt bannere. Større sjanse for at escapist så sitt snitt til litt gratis PR.
 
Første nummererte GTA spillet jeg ikke kjøper på releasedagen. Økonomi og studier kommer i veien.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg går ikke glipp. Jeg slipper. :smugdog:

Nei altså det er sikkert et bra spill, men jeg har ikke likt noe Rockstar har laget før så jeg skipper dette glatt.

Men tror du det du selv skriver om at dette blir årtiets spill fordi hype-toget sier det, og at han fyren prøver å trolle og få klikk? Kan det ikke hende at han faktisk ikke likte manuset? Den viktige delen er denne: The three men you take control of throughout the game aren't even anti-heroes. They're just scumbags. Nico ble dratt inn i underverdenen igjen mot sin vilje. Disse tre gjør det for penger.

GTA4 har en metacritic-rating på 98, høyere enn Super Mario Galaxy, Half-Life 2 og Bioshock, til tross for at de spillene regnes som legendariske, mens konsensusen på GTA4 endte på at det var en skuffelse. Det med reklamebannerne var en vits, men det morsomme var at du ble snurt fordi du er hardcore fan av noe du ikke har spilt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det er morsommere at du bruker mer energi på å lurke emnet og skrive om et spill du ikke liker enn å glede deg over at andre har det gøy. ;)
 

demake

Seksuelt godteri
...hardcore fan av noe du ikke har spilt.
Dette. Dette er de verste. Jeg tror det er en selvforsterkende effekt med noen synapser i hjernen som ringslutter så de fyrer seg opp de store høyder av hype. Dette var akkurat samme greia som når GTAIV kom, og vi veit jo hva som var enden på den visa.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hype er en del av opplevelsen! Ville ikke vært uten.

Ps: jeg digga og digger GTA IV.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er morsommere at du bruker mer energi på å lurke emnet og skrive om et spill du ikke liker enn å glede deg over at andre har det gøy. ;)
Hei, jeg ser fram til å lese hva folk gjør i spillet, spesielt som SG Snuskjerra Crew i multiplayer-modusen. I mellomtiden kan jeg modde vekk spoilere siden jeg ikke bryr meg selv.
 
Det er tydeligvis obligatorisk å skrive sine personlige historier om hvordan man skal skaffe dette spillet, så her er min: Jeg slites mellom å dra på Platekompaniet i natt og spille et døgn i strekk før jeg drar på en femdagers Polen-tur på onsdag, og å vente til etter eksamen 7. oktober... WHAT WOULD JESUS DO!!!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Stoppa tiden, evt fått en desipel til å ta eksamen for han