[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Lite protip om du vil tjene 60k rimlig enkelt:
Ved småveiene nord for Paleto Bay er det en event med ei dame som trenger hjelp, så gjør det.
Ikke no kjempespoiler der, men men.
er dette hun som er i ferd med å bli levende begravd? Fordi det lå haugevis med penger på bakken, men jeg fikk av en eller annen grunn ikke lov til å plukke dem opp.
 
Noen som kan forklare mer nøyaktig hvordan børssystemet som påvirkes av spillerne selv fungerer? Bawsaq har jeg koll på, ikke den andre børsen.
Den andre påvirkes av enkelte oppdrag og hendelser i single player. Har tjent penger på den ved å investere i enkelte aksjer før oppdrag. kan skrive mer om det etter jobb.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Den andre påvirkes av enkelte oppdrag og hendelser i single player. Har tjent penger på den ved å investere i enkelte aksjer før oppdrag. kan skrive mer om det etter jobb.
Bawsaq er den som påvirkes av oppdrag og in-game events. Den andre skal visst påvirkes av noe annet. Mener Lodin skrev noe lenger bak av at det er spillerne selv, altså at aksjer folk kjøper mye av vil gå ned eller opp, eller noe. IDK. Derfor jeg spør.
Forresten er det vanvittig tilfredstillende å tjene flere hundre tusen på børsen etter selv å ha påvirket markedet med in-game events.
 
Bawsaq er den som påvirkes av oppdrag og in-game events. Den andre skal visst påvirkes av noe annet. Mener Lodin skrev noe lenger bak av at det er spillerne selv, altså at aksjer folk kjøper mye av vil gå ned eller opp, eller noe. IDK. Derfor jeg spør.
Forresten er det vanvittig tilfredstillende å tjene flere hundre tusen på børsen etter selv å ha påvirket markedet med in-game events.
The prices of LCN stocks are directly influenced by what the player does in single player.
The prices of BAWSAQ stocks are affected by the Grand Theft Auto V online community.
Kilde: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market (spoilers her)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Lodin:
Jeg dumpa henne hos den sekt-greia i stedet
:yoshi:
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Merkelig. Som Franklin får man et par oppdrag fra Lester som gir gylne muligheter for å tjene gross med penger på børsen. Når jeg tenker meg om er jeg 99% på at begge børsene faktisk ble påvirket in-game.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Mulig. Det er forskjellige selskaper på på børsene, og der LCN endrer seg dag for dag, endre ballsaq seg for hver time. Så systemene er forskjellige. Er det no kopierings på gang er det kun på den måten at ingen av de påvirkes online enda. Time will show.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, det er mulig jeg husker feil, men jeg mener det var mye enklere i IV. Største problemet for min del er at små bevegelser på stikka gjør at det flakser rundt som en vingeskutt kråke.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har kommet til Trevor og nå begynner det å bli artigere. Herlig skrue. Har forresten funnet ut at det morsomste å gjøre i spillet er å kjøre vannskuter nedover stryk. Så sånn er det.

Det som plager meg mest i spillet er at R2 plutselig er aksellerasjon. Hva tenkte de på? Det skal være X, for faen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg synes alt av flyving er kriseræva på PS3 iaff, det virker ikke som om noe balansert etter de slarkete drittstikkene. Litt rart med tanke på hvor greit kjøringa funker egentlig...
 
Fullførte flyskolen med flying colors på alt ...utenom de JÆVLA helikoptergreiene. Satan så vanskelig det er å kjøre heli i denne spillen da?!
Ja, jeg fikk også gull på alt utenom helikopteret. Jeg er vant til å fly helikopter i Battlefield 3, men føkk me det er vanskelig i GTA. Kontrollen minner meg mer om RC helikopter styring og det kan være vrient.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det som plager meg mest i spillet er at R2 plutselig er aksellerasjon. Hva tenkte de på? Det skal være X, for faen.
Bruke en digital knapp til gasskontroll i 2013, ja.

(inne før noen prøver å stamme frem at alle knappene på DualShock 3 (eller droppa de det etter DS2?) er analoge.)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg har vokst opp med at X er gassen, så noe som helst annet er kjetteri. Det blir som et NES-spill hvor du hopper med noe annet enn A. Det blir bare feil.