[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og PS; Hvem sin idé var det at siktekornet i spillet skulle ha så lav kontrast mot ca. alle bakgrunner at det nesten er umulig å se? Ja, jeg ruller "complex", og jeg pent nekter å bruke noe annet enn free aim.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Var et innslag om spillet på NRK Nyhetene for noen minutter siden. Volden ble nevnt, men virket temmelig balansert. Dukker nok opp på nett-tv om en time eller noe sånt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og PS; Hvem sin idé var det at siktekornet i spillet skulle ha så lav kontrast mot ca. alle bakgrunner at det nesten er umulig å se? Ja, jeg ruller "complex", og jeg pent nekter å bruke noe annet enn free aim.
Karlsen kommer meg i forkjøpet. Hender ofte at jeg leiter etter siktekornet, det er ikke riktig plassert i forhold til hvor dudebroen min sikter. Ja, og skytinga er fortsatt dritt. Det er vel det negative.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Skytinga er bedre enn forventa, bare det jævla siktet som forsvinner. Ser ofte ikke forskjell når fyren lader om (punktet blir borte under omladning), følger som regel skuddhøla for sikting

Følte også at figurmodellen sikta opp mot taket når man dro opp sikter, aå jeg styrte alltid siktet nedover i starten. Resulterte i mye frustrasjon på skytebanen
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og nå står jeg fast i et oppdrag fordi jeg skal ta et bilde med mobilkameraet, og det krever at man er pålogga serverne til Rockstar. Og de har seff knela.

Edit: Der funka det. På tredje forsøk.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg elsker flyvinga i dette. Det er dassete kontroll, men den bare sitter. Den er omtrent identisk med SA og de som så meg på den streamen vet at jeg har en uvirkelig god feal på de bedritne flya.
Når det er tid for å lage crews for heists til multien er jeg på choppern. Jeg er SG sin Trevor når det gjelder luftfart.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
a.
Når det er tid for å lage crews for heists til multien er jeg på choppern. Jeg er SG sin Trevor når det gjelder luftfart.
Må vi vente 5-6 år på et GTA V-maraton hos Filip forresten? Føler det er så lenge til.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
iFruit appen. Fy faen sier jeg bare. Ideen er nesten god, bare så utrolig dårlig gjennomført, ustabile servere så det er et sjansespill om man kommer inn eller ikke. Men det vprste er at den ikke lagrer det jeg gjør med Chop. Møkk møkk møkk.
 
Leste at man kunne trene han opp til å finne hidden packages, så skulle gjerne ha gitt han litt mer tid, men iFruit fins ikke til Android enda, så det er utsatt til det kommer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Angående siktekornet synes jeg det gjør seg spesielt gjeldende når man skal skyte fra bil, har slitt litt med å treffe nøyaktig mens jeg kjører. Og, spillet er kult og alt det der men er det en ting jeg ikke helt takler er det kameravinklene man kan velge mellom i bil. Ingen av de gir god nok oversikt, ruller den som er lengt unna bilen men må hele tiden bruke høyrestikka for å se det jeg trenger. Ikke lagt merke til at noen har nevnt det hittil så kanskje bare meg, men jeg synes det sucks.
 
Enig med kameravinklene. De er for lave til at man får god oversikt over hva som skjer rett foran bilen. Tror det var i GTAIV at de begynte å føkke opp kameravinklene.
 
Har tatt flere heists nå, og
det er kjipt at planleggingen ikke har noe å si for utfallet. Alle ender i en voldsorgie, uavhengig av hvor low key man har gått frem.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Kjøre bil i tredjeperson... Tapere ass.