[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?

• Totalt antall stemmer
    40

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg er med! Har ikke testet online enda, men ser på Gamefaqs at folk sier det funker bedre om man har aktivert cloud save.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Trenger du ikke en partner in crime da? Har fremdeles ikke sett spillet engang. Jeg tar med noe alkohol, vi kan spise ost, ha litt rolig bryting. Se hva som skjer?

For meg hindrer racet til Lamar videre progresjon. Ikke kan jeg joine andre fordi jeg ikke har gjennomført innledningen. Skal prøve å gjøre den nå, blir med i morgen om det funker! En positiv ting: Min character er nå lagret så jeg slipper å lage ny, men jeg havner i racet og "loading session" hver gang.

Shinra85

Spillegals effort emo
For meg hindrer racet til Lamar videre progresjon. Ikke kan jeg joine andre fordi jeg ikke har gjennomført innledningen. Skal prøve å gjøre den nå, blir med i morgen om det funker! En positiv ting: Min character er nå lagret så jeg slipper å lage ny, men jeg havner i racet og "loading session" hver gang.
Dette. Satser på at det ordner seg

Har enda til gode å komme meg online i GTA. Stopper bare ved loading. Jævlig irriterende, hadde lyst å få klemmet inn noen timer før jobb. Ikke fungerer BF4 beta heller akkurat nå siden de åpner opp for alle i dag.

Oh well, får prøve igjen i kveld.
Enda mer protip om du spiller på PS3. Load story mode og bytt deretter til Online når du er inne. tar 3 minutter.

Shinra85

Spillegals effort emo
Den gangen jeg klarte å få kjørt racet så kjørte jeg alene. Gudene veit hvordan det gikk seg til, og alt har jo gått til faen etterpå

Ser at diverse nettsider sier det kommer en patch nå fortløpende i løpet av helgen.
Får håpe at det fungerer da. Ikke noen krise uansett, backlog av spill har ikke akkurat blitt noe mindre siden sist.

Jeg kommer til å være online nå i løpet av den neste halvtimen (360) så hvis noen vil bli med på et Bonnie & Clyde raid gjennom San Andreas er det bare å si fra.

Shinra85

Spillegals effort emo
Satser på å være på rundt 21, men gudene veit om onlinekjøret funker

Nabbe

Har fin hatt.
Er sikkert på om en liten stund jeg og.

btw

Dere vet det der opplegget med at man kan gå i passive mode og liksom være trygg?

Ja, man er trygg. Så sant ingen kjører deg ned. GJENNOMTENKT, ROCKSTAR. Stod der jeg, forsvarsløs, fordi man ikke kan equippe våpen i det hele tatt når man er i passive mode, mens en dude bare kjørte meg ned igjen og igjen til jeg døde.

Nabbe

Har fin hatt.
Er inne jeg. Men måtte ta det holdup-oppdraget til Lamar igjen, og bilen min er vekk. Mistet et par ranks og. Men ting ser ut til å være relativt i orden nå.

Føler meg teit som whiner her, men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha flere venner på nett som spiller race og koser seg i online, mens jeg venter på launching session av billøpet til Lamar. Hva gjør jeg galt, hva er trikset her? #rockstarsuckmycock

Shinra85

Spillegals effort emo
Skulle akkurat til å poste tilsvarende. Er enten dét som skjer, ellers så spawner jeg i lufta ved Vinewood-skiltet og kan dra på drapstur med fremmede. Ingen racing eller noe sånt, bare folk på kartet jeg kan drepe