PS3 er patcha, men det tar lenger tid på 360. Rockstar sier fortsatt at den kommer iløpet av natta, men den er det mye igjen av i USA. Sier uansett ikke så mye siden det fortsatt er hauger av folk som sliter på PS3.
Er på jobb i helga, så det blir ikkje speling på meg. Jobber seint i tillegg, så det blir å prioritere søvn, kos med unga og så jobb. Kanskje eg tester online i ein halvtime når eg kjem heim i kveld. Eier uansett.
Ny dag og nye problemer fordi GTAV. Nå kræsjer multien hele maskina til noen folk bare de starter den opp. Løsninga skal være å slette cache, dataen fra disk 2 og de to oppdateringaene. Ikke save fila såklart.
Ny dag og nye problemer fordi GTAV. Nå kræsjer multien hele maskina til noen folk bare de starter den opp. Løsninga skal være å slette cache, dataen fra disk 2 og de to oppdateringaene. Ikke save fila såklart.
Jess, testa det for første gang i morges etter oppdateringen, og hadde ingen problem. Syns ikke det var spesielt moro foreløpig (kanskje fordi jeg taper i alt jeg prøver på), men får vel gi det en sjangs til.
Fikk faktisk kommi meg inn, kjøpt noen klær som ikke er helt ræv og styla litt på en Camaro. Etter patchen funker alt ganske strålende selvom jeg ikke aner hva faen det er jeg driver med. GG Rockstar.