GTA: San Andreas

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg gleder meg til dette spillet jeg og :) .
Hva biler og sykler er det der da?
Er det som på vice city at man kan kjøpe seg hus og sånn på sa også eller?
Hvor mange byer er det på dette spillet da hørt at det skal vere 3 men jeg er ikke sikker..?
Hva byer er det?
går det ann og gå inne i alle husene i dette spillet eller bare 5% som i vice city?

Hei! Dette er mitt første innlegg på Spillegalforumet :) .

Velkommen til deg SyphoN!

Hva biler og sykler er det der da?
Flere enn de tiligere spillene, masse nytt også f.eks (jeg gjentar): ATV og Monster Truck.

Er det som på vice city at man kan kjøpe seg hus og sånn på sa også eller?
Jepp

Hvor mange byer er det på dette spillet da hørt at det skal vere 3 men jeg er ikke sikker..?
Hva byer er det?
Hmmm, SA er en stat og i den staten er det tre byer + et dusin "små byer". Pluss ørken og fjell og hele pakka!!

går det ann og gå inne i alle husene i dette spillet eller bare 5% som i vice city?
Kunne du gå inn i 5 % av husa i VC? Svaret: Det er mange hus du kan gå inn i ja.

Dette blir rått!

Okei! :)

Det hørtes kult ut..
Men hva mener du med ørken?? er det ørken mitt i mellom byene?? :confused:
eller er det jeg som har misforstått :D

Som sagt så er SA en stat, og i den staten så er disse byene spredd rundt omkring. Det er masse områder RUNDT byene og imellom de og der er disse ørkenende og det...

Hmm.. håper det ikke tar flere timer og kjøre mellom hver by(luksus problem :) ) :confused:

det hadde vert kult hvis det hadde komt online nesten for kult :svette: .

Håper døgenet er real time og bruker klokken i PS2,

her har vi alle bildene

Edit: er det liksom 3 øyer på dette spillet også eller er det bare en svær øy eller hva jeg skal kalle det? :confused: :) :ler:

Kilik

Lokal moderator
De som savnet nyskapning i GTA får svar på tiltale nå:

...your actions will also help build CJ up via an RPG-like system in the game. For example, shooting guns will gradually increase CJ's weapon skills, thus making him more and more accurate. Along the same lines, having CJ ride his BMX will let him build up stamina so that he'll be able to keep riding for longer durations.

You'll be able to ride stationary bikes or use a treadmill to build stamina, and you can perform barbell curls or bench presses to build strength. You can even step into the ring to spar with locals, which builds up your fighting skills. By taking on an opponent in the boxing ring, CJ can learn a variety of pugilistic methods, which include punch combos, punching on the ground, and punching while running.

Stamina, as we mentioned, is a key component to success in the game. The more stamina CJ has, the faster he'll be able to run, cycle, and swim.

Høres ut som et Shenmue-aktig fighting system. Gledelig. Liker at man kan bygge/trene opp hovedpersonen på ulike måter...

Gamespot nevner at spillet fortsatt lider av ustabil framerate, men det blir forhåpentligvis fikset før release.

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av SyphoN@27.07.2004, 02.15
her har vi alle bildene

Edit: er  det liksom 3 øyer på dette spillet også eller er det bare en svær øy eller hva jeg skal kalle det? :confused:  :)  :ler:
79388​
Ingen som vet sikkert ennå da Rockstar ikke har bekreftet noe rundt kartet. Jeg tipper San Andreas-kartet ikke bare er avgrenset av vann, men også fjell etc. Spesielt rundt Las Venturras som er en parodi på Las Vegas og dermed en innlandsby.
Det vi vet er at Los Santos (den største byen) er omtrent like stor som hele Vice City og at hele staten San Andreas er ca. 5 ganger større enn Vice City.

Mange fake maps ute og går. Denne føler jeg er en av de bedre med tanke på størrelse og beliggenhet av de tre byene og fjellet:

Lodin

Der Waaaah
Sist jeg var i Las Vegas (jævla mye ørken og jævla mye varmt) var det veldig få fjell rundt "byen". Får da inderlig håpe at de finner på en litt bedre måte å lukka av området...

Status
Stengt for ytterligere svar.